Ik heb een stock code gemaakt om ban messages te verzenden als iemand geband wordt (systeem, commando, ircban, etc.) maar ik heb nog een klein beetje hulp nodig.
Als ik SendBanMessages(playerid, reason); bij een commando plaats krijg ik een error.
SendBanMessages(playerid, "random tekst"); werkt wel gewoon.
In de stock code zit ook nog een fout, al wordt die niet weergegeven in de compiler.
Het IP van de speler die gebanned wordt, moet volledig worden weergeven, maar ik krijg alleen de eerste 2 cijfers.
EDIT: Nog een probleempje, als je connect, en de nickname is geregistreerd, moet je een bericht krijgen, maar dat gebeurt niet.
#define PlayerFile udb_encode(PlayerName(playerid))
public OnPlayerConnect(playerid)
{
if(dini_Exists(PlayerFile)) { SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, "This nick is registered. Please login."); }
//Hier worden gewoon de vars nog op 0 gezet, verder niks meer.
return 1;
}
Hoi
Ik heb een stock code gemaakt om ban messages te verzenden als iemand geband wordt (systeem, commando, ircban, etc.) maar ik heb nog een klein beetje hulp nodig.
Dit is de code:
http://www.plaatscode.be/91902/
Als ik SendBanMessages(playerid, reason); bij een commando plaats krijg ik een error.
SendBanMessages(playerid, "random tekst"); werkt wel gewoon.
In de stock code zit ook nog een fout, al wordt die niet weergegeven in de compiler.
Het IP van de speler die gebanned wordt, moet volledig worden weergeven, maar ik krijg alleen de eerste 2 cijfers.
EDIT: Nog een probleempje, als je connect, en de nickname is geregistreerd, moet je een bericht krijgen, maar dat gebeurt niet.
Bewerkt: door Big Boss