Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_1270761

Ik heb daarnet a.d.h.v. deze tutorial een model proberen ingame te zetten. Ik heb alle stappen gevolgd. De textures zijn allemaal netjes gecomprimeerd en voor GTASA, ik heb ze samen met de dff's en de col's in gta3.img gezet, ik heb de IDE gemaakt en vervolgens dmv Map Editor een IPL gemaakt. Maar als ik gtasa opstart (ik start een new game) crasht ie nog voordat de loading screens in beeld komen. Wat heb ik fout gaan/moet ik nog doen? Alvast bedankt :)

En ja ik heb gedowngrade.

Bewerkt: door MartyCeha

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1270777
Ik heb daarnet a.d.h.v. deze tutorial een model proberen ingame te zetten. Ik heb alle stappen gevolgd. De textures zijn allemaal netjes gecomprimeerd en voor GTASA, ik heb ze samen met de dff's en de col's in gta3.img gezet, ik heb de IDE gemaakt en vervolgens dmv Map Editor een IPL gemaakt. Maar als ik gtasa opstart (ik start een new game) crasht ie nog voordat de loading screens in beeld komen. Wat heb ik fout gaan/moet ik nog doen? Alvast bedankt :)

En ja ik heb gedowngrade.

Dan zou het aan de DATA map moeten liggen, aangezien sommige bestanden direct worden gecontroleerd. Dan zou dus het laadscherm wel komen, maar is ook zo snel weer weg voordat je ook maar wat kan zien. Kijk anders nog eens in GTA.DAT, die word namelijk 2 keer gecontroleerd volgens mij. Hier komen ook wel vaak fouten in voor. En probeer anders eens een vierkant blokje ingame te zetten, in een bestaande IPL.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1270879
Dan zou het aan de DATA map moeten liggen, aangezien sommige bestanden direct worden gecontroleerd. Dan zou dus het laadscherm wel komen, maar is ook zo snel weer weg voordat je ook maar wat kan zien. Kijk anders nog eens in GTA.DAT, die word namelijk 2 keer gecontroleerd volgens mij. Hier komen ook wel vaak fouten in voor. En probeer anders eens een vierkant blokje ingame te zetten, in een bestaande IPL.
Als het aan de data map lag, zou ik al een error in Map Editor hebben gekregen. Dan zou ik de bestanden niet eens hebben kunnen laden in MEd. Ieder model had de juiste texturese had je juiste naam. Dat wil zeggen dat gta.dat naar de juiste IDE verwijst, en dat de IDE ook correct is. Ook de IPL werd probleemloos door MEd gevonden.
Geplaatst:
comment_1270887
Dan zou het aan de DATA map moeten liggen, aangezien sommige bestanden direct worden gecontroleerd. Dan zou dus het laadscherm wel komen, maar is ook zo snel weer weg voordat je ook maar wat kan zien. Kijk anders nog eens in GTA.DAT, die word namelijk 2 keer gecontroleerd volgens mij. Hier komen ook wel vaak fouten in voor. En probeer anders eens een vierkant blokje ingame te zetten, in een bestaande IPL.
Als het aan de data map lag, zou ik al een error in Map Editor hebben gekregen. Dan zou ik de bestanden niet eens hebben kunnen laden in MEd. Ieder model had de juiste texturese had je juiste naam. Dat wil zeggen dat gta.dat naar de juiste IDE verwijst, en dat de IDE ook correct is. Ook de IPL werd probleemloos door MEd gevonden.

Ja, maar ik heb ook wel eens wat ingame geprobeerd te zetten in een aparte IPL enzovoort. MEd weergeeft de mod wel, maar zodra ik wil gaan laden, flop weg San Andreas. In een bestaande IPL en alles heb ik nog niet geprobeert, omdat mn SA naar de knoppe is..(backups en modded versies allebei) Alleen SAMP doet het nog :?

Maar het kan gewoon wat anders zijn, maar uit veel testen met de DATA map ben ik erachter gekomen dat die map direct word gecontroleerd, dus daarom mijn suggestie.

Bewerkt: door Remi-X

Geplaatst:
comment_1272081
Met bestaande IPL werkt ook niet...

Ligt het er niet aan dat ik de map van deze GTASA installatie een andere naam heb gegeven?

Lijkt me niet. Ik heb ook 13 verschillende mappen voor GTA, inclusief 3 Total conversions, die naar behoren werken, behalve 1. Verder werkt de rest ook gewoon.. Wel raar het probloeem, maar het gebeurt vaker. Ik heb ooit het probleem gehad dat ik niet kon modden in GTA3.IMG (voertuigen ED) En zomaar, zonder enige wijziging of verandering van werkwijze lukt het opeens wel. Misschien dat als je de procedure nog een keer herhaalt dat het lukt.

Ik denk van niet, maar dat dacht ik ook voor mijn GTA3.IMG probleem. :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.