Jump to content

Het grote ''The Lost & Damned'' topic !


Only GrandTheftAuto

Recommended Posts

Dit is het ''The Lost & Damned'' topic.

gtaivlostdamn3.jpg

Dit topic is waarschijnlijk alleen nuttig voor de xbox 360 bezitters.



Morgen is het dan zover dan komt de DLC voor de xbox360 uit. Helaas komt deze niet voor de Playstation 3 en ''voorlopig nog niet'' voor de PC. Dit topic is er niet voor om te gaan zeuren dat je het jammer vind dat de DLC niet voor de Playstation of PC komt maar wel voor de volgende dingen :

  • Eerste indruk van de ''The Lost & Damned''
  • Vragen over de ''The Lost & Damned''
  • Opmerkingen over de ''The Lost & Damned''
  • Heb je iets ondekt over de ''The Lost & Damned'' dan kun je dit ook hier melden



Hier nog

INFORMATIE over de ''The Lost & Damned'' .

[ Houdt dit topic A.U.B netjes en begin niet over warom de DLC nou alleen voor de xbox 360 ect. ect. ect. ]

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 245
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dvt

    34

  • Danoontje_nl

    18

  • Only GrandTheftAuto

    15

  • HA5H

    12

Wat ik persoonlijk eigenlijk niet hoop is dat door de uitbreiding het originele spel zal komen te 'vervallen'.

Wat ik bedoel is, ik zit nu op 71,5% en wil graag die 100% halen. Wat ik begrijp is dat die uitbreiding een apart spel is als het ware. Dus of je gaat GTA4 spelen met niko (zoals die nu iedereen heeft) of je gaat de uitbreiding spelen met Johnny.

Iedereen zal natuurlijk die uitbreiding spelen als ze die kopen, maar kom je dan nog wel aan die normale GTA4 toe met Niko. Of is dat als het ware een stap terug. Je mist wellicht een paar opties waardoor het minder leuk is.

Iemand anders hier over nagedacht? (ben nu iig als een bezetene die 100% aan het halen voordat het 'te laat is' ^_^ )

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn eerste indruk is dat ik het echt een hele goede uitbreiding vind van GTA IV. Het hele Motorclub gebeuren staat mij wel aan. Ik krijg weer echt het gta gevoel als ik naar de trailers kijk en artikelen er over lees. Ik wil die shit gewoon uit de PSStore halen en spelen.... Voorlopig nog niet in ieder geval, blijven hopen en bidden. The Lost And The Damned word zeker een van de meest gedownloade DLC ooit, en dat is te begrijpen. De sfeer die er hangt, de nieuwe opties, de nieuwe wapens en auto's.

Ik heb er gewoon geen woorden voor :D. Alvast veel plezier gewenst aan alle Xbox bezitters! Ik moet ook eens stoppen met jammeren erover dat ik het (nog) niet kan spelen. Ik volg in ieder geval alles op internet want ik wil hier niks van missen :tu:

Greetz, BPOGTA

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik persoonlijk eigenlijk niet hoop is dat door de uitbreiding het originele spel zal komen te 'vervallen'.

Wat ik bedoel is, ik zit nu op 71,5% en wil graag die 100% halen. Wat ik begrijp is dat die uitbreiding een apart spel is als het ware. Dus of je gaat GTA4 spelen met niko (zoals die nu iedereen heeft) of je gaat de uitbreiding spelen met Johnny.

Iedereen zal natuurlijk die uitbreiding spelen als ze die kopen, maar kom je dan nog wel aan die normale GTA4 toe met Niko. Of is dat als het ware een stap terug. Je mist wellicht een paar opties waardoor het minder leuk is.

Iemand anders hier over nagedacht? (ben nu iig als een bezetene die 100% aan het halen voordat het 'te laat is' ^_^ )

dat heb ik nu ook ik zal graag een begin scherm zie dat je kan kiezen tussen niko en johny iedermoment dat je hem op start

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik persoonlijk eigenlijk niet hoop is dat door de uitbreiding het originele spel zal komen te 'vervallen'.

Wat ik bedoel is, ik zit nu op 71,5% en wil graag die 100% halen. Wat ik begrijp is dat die uitbreiding een apart spel is als het ware. Dus of je gaat GTA4 spelen met niko (zoals die nu iedereen heeft) of je gaat de uitbreiding spelen met Johnny.

Iedereen zal natuurlijk die uitbreiding spelen als ze die kopen, maar kom je dan nog wel aan die normale GTA4 toe met Niko. Of is dat als het ware een stap terug. Je mist wellicht een paar opties waardoor het minder leuk is.

Iemand anders hier over nagedacht? (ben nu iig als een bezetene die 100% aan het halen voordat het 'te laat is' ^_^ )

dat heb ik nu ook ik zal graag een begin scherm zie dat je kan kiezen tussen niko en johny iedermoment dat je hem op start

Nah die keuze krijg je in het menu van Xbox dus dat is het probleem niet.. Maar wat ik hoop is dat je ook met johnny die 100% kan afmaken als je dat nog niet gedaan hebt.

Dus dat je eventuele nieuwe functies ook kan gebruiken.

Anders vind jehet niet meer leuk met niko te spelen en maak je die 100% niet meer af omdat je liever met johnny speelt

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij kan dat wel, maar dat weet ik niet helemaal zeker. En zo groot zal hij toch niet zijn? Een paar cutscenes, personages en motors, lijkt me vrij sterk als dat groter dan 1,5GB zal zijn...

Hij word 2GB.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem :dans:

Eerste indruk is super,,

je kan echt veel dingen al meteen in het begin.

kaartspellen, arm drukken, wapens kopens, uitgaan met je brothers

er is ook een nieuwe game en dat is Air Hockey

Het clubhuis is ook mooi met een echt goed sfeertje

verder heb ik een nieuwe auto gezien die niet was vermeld dat die er zou zijn, nieuwe peds, en hier en daar ook wat kleine veranderingen van billboards en reclame volgens mij. _O_

Bewerkt: door Only GrandTheftAuto
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...