Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanmelden Team Aanvraag!

Wil je meedoen met het Team:

Avatar en Signature aanvraag?

Dan zit je hier goed!

Wat moet je kunnen?

Je moet kunnen werken met Grafische programma's zoals: Photoshop en andere.

Hoe meld je je aan?

Door hieronder te posten dat je mee wilt doen!

Wie doen er mee?

Dit werk ik bij:

Timos [Photoshop CS]

Hayate X [Photoshop CS 2.0]

DragonMaster [Photoshop CS]

MClaw [Programma?]

Laatste update: Dinsdag 3 mei 2005 21:57

Deelname is niet meer mogelijk

Edited by Timos

Featured Replies

Ik wil wel meedoen alleen ik gebruik geen PS,maar Ulead Photo Express.

Is dat ook goed?

Ik maak het liefst wallpapers.

Ik kan geen bewgende sigs en ava's maken.

Edited by Froop

  • Author
Ik wil wel meedoen alleen ik gebruik geen PS,maar Ulead Photo Express.

Is dat ook goed?

Als je maar Signature/Avatars kan maken welke de mensen aanvragen is alles goed ;) Ik zet je erbij

[Deze post ga ik niet elke keer herhalen; ik zet je er gewoon bij je moet maar kijken ;) ]

Ik wil ook wel meedoen, ik werk met PS 7!

Is het niet handig dat het hele "team" elkaars msn of e-mail heeft?

  • Author
Is het niet handig dat het hele "team" elkaars msn of e-mail heeft?

En.. Waarvoor zou dat handig zijn?

Ik doe ook mee ;) Je kent me vast wel van de sign contest's...

Ik werk met photoshop 7 en cs..

Misschien dat je over iets met elkaar zou kunnen overleggen?

  • Author

Overleggen.. Nee hoor.. Je pakt plaatjes en degene voor wie je het maakt kiest :puh: Of mischien zit er toch wel iets achter.. (Jou idee)

Maar mijn lijst zit ook al bijna vol, overleggen doen we wel op het forum ;)

Ik doe wel mee, gebruik PhotoShop CS2.

Tof idee,ik doe mee ;) Werk met photoshop 7.0

Mzzles

Ps: hoeveel personen denken julie aan te nemen in jullie team.

Edited by og lock

  • Author

Ik denk een Team van 10 man, 2 leiders. Ik denk dat ik Hayate X aan neem als leiden :rolleyes: Je kan namelijk goed overweg met Photoshop ;)

ik kan ook goed overweg met photoshop,mag ik ook meedoen(photoshop cs)?

Ik doe al 3 maand photoshop. :rolleyes:

Ik vind 5 - 8 mensen personelijk genoeg aangezien we anders met dubbele sigs voor 1 persoon komen en dan weer het kiezen geval moeten gebruiken.

als jullie een paint en animator zoeken voor simpele sigs,here I am

als jullie een paint en animator zoeken voor simpele sigs,here I am

als we het zo gaan stellen doe ik ook wel mee :D

want ik kan dat ook

Edited by X-Zero

Guest
This topic is now closed to further replies.

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.