Jump to content
Geplaatst:
comment_1281613

Battlefield2group.jpg

Praat hier over alles wat te maken heeft met Battlefield 2. Van vragen tot de Multiplayer, van de singleplayer tot tutorials, als het te maken heeft met Battlefield 2, kan je hier terecht!

Algemene Informatie:

Battlefield 2 is alles wat Battlefield 1942 ook was, maar dan mooier, groter en dus uitgebreider. Het spel speelt zich af in de moderne tijd en als speler heb je de beschikking over moderne wapens en voertuigen. Het grootste verschil met het eerste deel is dat er nu met ruim honderd man tegelijk gespeeld kan worden. Er kan dus met twee teams van vijftig man gestreden worden, waarbij elk team in een aantal kleinere teams wordt verdeeld.

De meest ingrijpende gameplay-verandering is de aanwezigheid van een teamleider. Elk team kent een teamleider die alles regelt, die dus zegt waar jij heen moet en wat je daar moet doen. Maar ook geeft de teamleider aan welke voertuigen gebruikt gaan worden en heeft deze persoon een overzicht over het gehele speelveld. Wat vaak voorkwam in de andere twee Battlefield-spellen, is dat het doel wel duidelijk is bij iedereen maar dat er bijna geen samenwerking is tussen verschillende spelers. De teamleider moet dit probleem verhelpen.

Releasedatum: 23 juni 2005

Ontwikkeld door: Digital Illusions

Uitgegeven door: Electronic Arts

In Nederland vertegenwoordigd door:

Electronic Arts Benelux

Genres: Actie en Shooter

Bevat: Singleplayer en Online (64 spelers)

Tutorials

http://planetbattlefield.gamespy.com/View....id=4&game=3"]Tutorials, klik hier.

Meer informatie:

http://www.insidegamer.nl/pc/battlefield2"]Meer informatie, klik.

Er zijn geen online namen meer, omdat ik de tabel had verprutst. Nu kan ik de BB-codes niet meer vinden en ik heb besloten het dus maar weg te doen. Sorry.

Bewerkt: door FireFighter

• Reacties 458
  • Bezichtigingen 34.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Battlefield 2 84 leden hebben gestemd

1. 1. Heb jij Battlefield 2?

• Ja
      58
    • Nee
      14
    • Nee, maar misschien koop ik het nog wel.
      10
    • Wat is Battlefield?
      1
    • Geen mening
      1
  2. 2. Wat vind jij van battlefield?

• Beste game ooit!
      10
    • Goeie game!
      51
    • Gaat wel...
      8
    • Heb ik hiervoor mijn geld uitgegeven?!
      3
    • Wat een rotzooi...!
      3
    • Wat is battlefield?
      2
    • Geen mening
      7

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1370541

Waarom word ik de hele tijd gekickt in EAF? voor MD5 tool :duh:

Ik heb het niet in andere servers.

Moet je of je tweaks (aka usersettings, aka macro, aka sound tweaks, aka iets wat je maar hebt) uitschakelen.

Geplaatst:
comment_1370544
ik dacht dat we vandaag om 8 uur gingen bf2en :duh: .

Nee er stond Vrijdag 29 mei, maargoed ook geen groot succes neem ik aan, volgens mij gingen er sowieso niet veel mensen van GTAforum in de EAF server.. KillerZero en Honkbal95 zag ik wel, verder niemand. Jammer dat ik tevens niet kon, maargoed.. zo kan er dus zomaar even iets tussendoor schieten.

Geplaatst:
comment_1370546

Nee er stond Vrijdag 29 mei, maargoed ook geen groot succes neem ik aan, volgens mij gingen er sowieso niet veel mensen van GTAforum in de EAF server.. KillerZero en Honkbal95 zag ik wel, verder niemand. Jammer dat ik tevens niet kon, maargoed.. zo kan er dus zomaar even iets tussendoor schieten.

o oeps dacht dat het vandaag was :$

Geplaatst:
comment_1370547

Ik had een war... en het blijkt dat mensen in mijn clan geen tactics willen gebruiken.. dus hebben we grandioos verloren in de vehicle war.. maar goed eigen schuld to be honest.

En ik ben gestopt met BF2. =]

Geplaatst:
comment_1370968

Ik had een war... en het blijkt dat mensen in mijn clan geen tactics willen gebruiken.. dus hebben we grandioos verloren in de vehicle war.. maar goed eigen schuld to be honest.

En ik ben gestopt met BF2. =]

gestopt?waarom je hebt toch een paar super accounten? :D:tu:

Geplaatst:
comment_1372632
Sorry dat ik stoor in jullie gezellige chat maar kunnen jullie me misschien eens helpen? Ik stel het zeer op prijs :Y.

http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=98392

weet niet waar het aan licht misschien dat iemand anders je kan helpen maar ik zou gewoon het spel kopen want het is het waard,als je dat al niet van plan was. ^_^

Geplaatst:
comment_1372642
Sorry dat ik stoor in jullie gezellige chat maar kunnen jullie me misschien eens helpen? Ik stel het zeer op prijs :Y.

http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=98392

weet niet waar het aan licht misschien dat iemand anders je kan helpen maar ik zou gewoon het spel kopen want het is het waard,als je dat al niet van plan was. ^_^

Ik was dat al van plan ja. :D
Geplaatst:
comment_1373068
je kan met de demo online?maar dan kan je zeker niet een rang omhoog gaan ofzo?

Nee dat kan niet met de demo, alleen met de gewone normale versie van Battlefield, tevens met die rangen vind ik het juist leuker, dat stimuleert in-principe ook een beetje.

Geplaatst:
comment_1373154
je kan met de demo online?maar dan kan je zeker niet een rang omhoog gaan ofzo?

Nee dat kan niet met de demo, alleen met de gewone normale versie van Battlefield, tevens met die rangen vind ik het juist leuker, dat stimuleert in-principe ook een beetje.

ik vind het met rangen ook veel leuker

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.