Jump to content
Geplaatst:
comment_1283236

ik heb 2 wat vragen. hier zijn ze:

1. hoe kun je instellen hoeveel geld je krijgt als je spawned?

2. als je in de server komt staat er tekst, hoe kun je invullen wat er moet staan?

• Reacties 67
  • Bezichtigingen 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1299643

ik zeur niet, maar ik heb winrar op mijn andere computer gehad en toen ging alles in de war maar er zijn genoeg spullen die .zip zijn heb ook al wat gedownload dus het maakt niet veel uit of je winrar of niet hebt

Geplaatst:
comment_1300590
nee, gelukkig niet :duh:

Zo'n hoofd dan?

WinRAR brengt namelijk helemaal niks in de war. Als er iets fout gaat ben jij zelf de schuldige. WinRAR doet wat jij wilt, niet wat hij wilt. En gebeurd er iets raars? Kan je toch altijd in het computer > software gedeelte terecht :Y

Geplaatst:
comment_1300796
ik zeur niet, maar ik heb winrar op mijn andere computer gehad en toen ging alles in de war maar er zijn genoeg spullen die .zip zijn heb ook al wat gedownload dus het maakt niet veel uit of je winrar of niet hebt

Dan toch niet? als jij geen winrar wilt downloaden wil je ook niet de meeste samp script downloaden (bij wijze van spreken)

Geplaatst:
comment_1300800

Dan toch niet? als jij geen winrar wilt downloaden wil je ook niet de meeste samp script downloaden (bij wijze van spreken)

^^=dus spam. Dat heb ik ook al een paar keer gezegt, met 1 keer precies zoals jij het zegt. Dus echt veel nut heeft zo'n post niet :cab:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.