Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

MOHPA

Ik heb Medal Of honor Pacific Assault geinstalleerd.

Dus vroeg hij om een Speciale Gforce en direct x 8.1!

IK heb bij nvidea nieuwe gforce gedownload en bij microsoft.com direct x 9.0 gedownload en geinstalleerd.

Nu krijg ik nog steeds de foutmelding:

mohpa5qe.jpg

Heb alles goed geinstalleerd, wat moet ik nog meer doen?

Alvast bedankt voor de hulp. :)

Featured Replies

uhm daar staat dat jou videokaart directx8.1 niet ondersteund

dus lijkt mij dat je een nieuwe v-kaart moet kopen :blink:

  • Author

Uhm...ik heb al tientallen keren direct x 8.1 moeten gebruiken, en bij alle spellen werkte het perfect, dus daar kan het niet aan liggen.

heb je wel 1 van de videokaarten die eronder staan...

  • Author

die 6800 moet je voor betalen, want ik kon hem niet vinden op http://www.nvidia.com

En die andere ook niet, heeft iemand nog een tip ofzo?

Download de nieuwe drivers. Even op Google zoeken met nVidia Drivers [videokaartnaam]

  • Author

Ik las net op een andere site, dat MX het NIET ondersteunt maar FX wel.

Kan je van een MX op FX overgaan? of is dat niet mogelijk?

Ik las net op een andere site, dat MX het NIET ondersteunt maar FX wel.

Kan je van een MX op FX overgaan? of is dat niet mogelijk?

Nee, MX en FX zijn versies van moederborden. GeForce MX & GeForce FX..

Ik heb wel FX, maar je kunt niet van MX naar FX overstappen. Tenzij je een nieuwe koopt.

  • Author

oh kut, dus MOHPA kan niet gedraait worden! :(

maarja mohaa deed het wel.

laat maar zitten :(

oh kut, dus MOHPA kan niet gedraait worden! :(

maarja mohaa deed het wel.

laat maar zitten :(

Dat is toch zonde van je geld!

Ik zou eerst er wat meer mee aan de slag gaan want anders heb je zo'n 50€ voor niks uitgegeven.

  • Author
oh kut, dus MOHPA kan niet gedraait worden! :(

maarja mohaa deed het wel.

laat maar zitten :(

Dat is toch zonde van je geld!

Ik zou eerst er wat meer mee aan de slag gaan want anders heb je zo'n 50€ voor niks uitgegeven.

Ik heb er eigenlijks niks aan uitgegeven! :lol:

Maar ik heb er niet zoveel aan! :(

Nee, MX en FX zijn versies van moederborden. GeForce MX & GeForce FX..

Was FX en MX niet het verschil tussen een uitgekleede en volledige video-kaart?

Uhm...ik heb al tientallen keren direct x 8.1 moeten gebruiken, en bij alle spellen werkte het perfect, dus daar kan het niet aan liggen.

Als je een Videokaart hebt die DirectX 7 hardwarematig ondersteunt, kun je wel DirectX 8.1 instaleren en veel spellen werken dan ook. Maar MOHPA vraagt om hardwarematige ondersteuning van DirectX 8.1

Was FX en MX niet het verschil tussen een uitgekleede en volledige video-kaart?

Shame on me. Natuurlijk, ik was een beetje in de war. Moederborden. ^_^ Hoe kom ik dr bij.

  • Author
Ik had hier ook last van. Hij ondersteunt alleen die video kaarten.

Ik had gelukkig een nieuwe pc de volgende week.

Maar je moet toch even drivers proberen te downen.

Edit probeer deze drivers eens: http://www.sparkle.com.tw/html/download/dr...iver_nvidia.htm

Volgens Mclaw kon je niet van MX naar TX overschakelen.

Ik kon ook NVIDIA GeForce 6800 LE downloaden.

Maar wat is LE?

Kan ik die wel downloaden en draaien?

Volgens Mclaw kon je niet van MX naar TX overschakelen.

Er zal een hardwarematig verschil tussen die twee zitten

Ik kon ook NVIDIA GeForce 6800 LE downloaden. Maar wat is LE?

Een iets langzamere versie, zie http://www.tweakers.net/nieuws/33509

Kan ik die wel downloaden en draaien?

De 6800 is een DirectX9 kaart, vreemd dat hij 8.1 dan niet aan zou kunnen...

die 6800 moet je voor betalen, want ik kon hem niet vinden op http://www.nvidia.com

Ik begrijp deze zin eigenlijk helemaal niet. De 6800 is een stukje hardware, geen software.... (hardware is vaak neit gratis...)

Wat voor een Videokaart heb je nu precies? Merk, type e.d.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.