May 9, 200520 yr wat vind jij de leukste cheat ike die ene met de tank of met dat je groupies achter je aan krijgt
May 9, 200520 yr ik vind ook de tankcheat de vetste cheat van het spel omdat je lekker mee fun kan hebben en ja kan lekker alle autos' opblazen en lekker mensen over rijden.
May 9, 200520 yr De vetste cheat/s zijn getherefast en getthereamazingfast Hierdoor krijg ik me Sabre Turbo of me Hotring Racer..
May 9, 200520 yr De verschillende wapens cheat!, daar ben ik gewoon gek op!!! altijd voldoende keuze Edited May 9, 200520 yr by The Outlaw
May 10, 200520 yr Cheats zijn voor valsspelers die VC niet kunnen uitspelen tenzij ze het voor de lol doen natuurlijk.
May 10, 200520 yr De verschillende wapens cheat!, daar ben ik gewoon gek op!!! altijd voldoende keuze daar ben ik het mee eens en ook getthereamazinglyfast
May 15, 200520 yr ik heb in het begin voor de lol en om te weten wat voor wapens er waren gecheat toen vond ik die 3 van de wapens het coolste <_< B) maar verder cheat ik niet
May 15, 200520 yr Ik cheat niet, je schiet er uiteindelijk ook niks mee op!! en je word er ook niet beter van
May 15, 200520 yr Nou voor mij is haast elke cheat wel kicke. Als je mannetje neer heut en er komt zo'n Ambulance aan karren, ff BigBang doen en "boem" auto op me kop :lol: En FannyMagnet is ook altijd wel lachen. Vooral als je dan "ourgodgivenrighttobeararms" intypt. B) En dat soort spul is gewoon cool <_< Greetz... Myself
May 15, 200520 yr Mijn meest gebruikte en beste cheats: getthereamazinglyfast = Hotring Racer seaways = Rijen op water aspirine = volle healt
wat vind jij de leukste cheat ike die ene met de tank of met dat je groupies achter je aan krijgt