Geplaatst: 27 maart 200916 jaren comment_1310931 ik probber al een tijdje te maken dat als de klok heel of half slaat je 1000 krijgt en word ge healed. maar ik krijg het niet echt in elkaar. ik weet wel dat je. getplayertime en public en forward nodig hebt. Het is me wel gelukt om omde 30 minuten het te laten gebeuren maar als je dan om kwart over joined dan krijg je om kwart voor. ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Geplaatst: 27 maart 200916 jaren comment_1310954 Je hebt ergens een timer staan die de klok update als het goed is (Real time klok, neem ik aan?). Stel, je hebt dit: new hours, minutes, seconds; gettime(hours, minutes, seconds); Dan voeg je bij die updater, zoals ik het nu maar even noem dit toe: if(minutes == 0 || minutes == 30) { for(new i = 0; i <= MAX_PLAYERS; i++) { GivePlayerMoney(i, 1000); } } Bewerkt: 27 maart 200916 jaren door Big Boss
Geplaatst: 27 maart 200916 jaren comment_1310992 Als die timer elke seconde loopt, zou ik, als ik jou was, ook checken of 'seconds' op dat moment wel 0 is. Anders krijg je telkens een minuut lang elke seconde $1000
Geplaatst: 27 maart 200916 jaren Auteur comment_1311093 ik sanp het niet heb nu dit: bovenaan: new hours, minutes; bij OnGameModeInit SetTimer("PayDay", 30000, 1); zodat het onderste om de 30 sec wordt uitgevoerd onderaan: forward PayDay(); public PayDay() { for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++) { if(IsPlayerConnected(i)) { GetPlayerTime(i, hours, minutes); if(minutes == 39 || minutes == 38) { if(logged[i] == 1){ new string[50]; format(string, sizeof(string), "~r~ Payday!!!~n~~w~ you got $%d", 1000*level[i]); GameTextForPlayer(i, string, 6000, 1); GivePlayerMoney(i, 1000*level[i]); } else if(logged[i] == 0){ SendClientMessage(i, COLOR_RED, "Sorry because you aren't logged in you don't get anything"); } } } } } het lukt wel voor elk halfuur dat je ingelogd bent wat geven dan moet new hours, minutes; weg en zit het onderste er zo uit: forward PayDay(); public PayDay() { for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++) { if(IsPlayerConnected(i)) { if(logged[i] == 1){ new string[50]; format(string, sizeof(string), "~r~ Payday!!!~n~~w~ you got $%d", 1000*level[i]); GameTextForPlayer(i, string, 6000, 1); GivePlayerMoney(i, 1000*level[i]); } else if(logged[i] == 0){ SendClientMessage(i, COLOR_RED, "Sorry because you aren't logged in you don't get anything"); } } } } Bewerkt: 27 maart 200916 jaren door jorD1
Geplaatst: 27 maart 200916 jaren comment_1311189 Eerst even duidelijk stellen: heb je een real time klok of een game klok?
Geplaatst: 27 maart 200916 jaren Auteur comment_1311212 Eerst even duidelijk stellen: heb je een real time klok of een game klok? realtime clock. ingame 1 uur in het echt ook 1 uur
Geplaatst: 27 maart 200916 jaren comment_1311262 Oke, de timer die de klok regelt, wat is de interval? een seconde of een minuut?
Geplaatst: 28 maart 200916 jaren Auteur comment_1311402 Oke, de timer die de klok regelt, wat is de interval?een seconde of een minuut? minuut.... ....???
Geplaatst: 28 maart 200916 jaren comment_1311441 Je hebt ergens een SetTimer staan die de klok moet updaten, welk getal staat daar in?
Geplaatst: 28 maart 200916 jaren Auteur comment_1311470 Je hebt ergens een SetTimer staan die de klok moet updaten, welk getal staat daar in? ow dat gaat om de 30sec dus het getal:30000
Geplaatst: 31 maart 200916 jaren comment_1315108 Die moet je dan veranderen in 1 minuut (60000), anders krijg je twee keer in die minuut die 1000. Wat je beter kunt doen is controleren of de seconden op 0 staan, en wel zo: forward PayDay(); new hours, minutes, seconds; public PayDay() { for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++) { if(IsPlayerConnected(i)) { GetTime(hours, minutes, seconds); if(minutes == 39 || minutes == 38) { if(seconds == 0) { if(logged[i] == 1) { new string[50]; format(string, sizeof(string), "~r~ Payday!!!~n~~w~ you got $%d", 1000*level[i]); GameTextForPlayer(i, string, 6000, 1); GivePlayerMoney(i, 1000*level[i]); } else if(logged[i] == 0) { SendClientMessage(i, COLOR_RED, "Sorry because you aren't logged in you don't get anything"); } } } } } } Zoiets zou moeten werken Mvg, NeoSyp
ik probber al een tijdje te maken dat als de klok heel of half slaat je 1000 krijgt en word ge healed.
maar ik krijg het niet echt in elkaar. ik weet wel dat je. getplayertime en public en forward nodig hebt.
Het is me wel gelukt om omde 30 minuten het te laten gebeuren maar als je dan om kwart over joined dan krijg je om kwart voor.
ik hoop dat iemand mij kan helpen.