Jump to content

Rhino


Dexist

Recommended Posts

hey.

De rhino (tank) zit ook weer in gta:CW wisten vast al veel mensen, maar kon het niet in dit forum vinden...(of ik ben blind xD) ik miste hem al een beetje

maar goed wat vinden jullie van deze versie van de tank.?

ik vind hem cool, hij doet me denken aan de gta 2 tank...

hij is op het vliegveld helemaal onderaan bij de landings baan op de kaart, bij een van loodsen(witte vlakjes op de kaart)

Click here to view the SnapMap

PS als je er in gaat dan start je een missie wil je dat niet? druk dan 2 keer op select na dat de missie is gestart en je stapt weer uit. dan kan je weer instappen zonder datde missie start!

PS:2 je kan de loop richten met de touchscreen (dat tank icoontje)

Bewerkt: door xSANx-xERWINx
Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt ook een mini game waar je een tank moet besturen, in dit geval de Rhino. In de Fast Tracks mini-game moet je een Rhino berijden en je moet een route volgen, en je moet 'm op tijd behalen. Er zijn ook verschillende wagens als doelen langs de route, en als je één van de dolen vernietigt, komt er vijf seconden bij je tijd bij. Je enige doel in deze missie is gewoon op tijd bij de finish aankomen.

Je kan Fast Tracks hier starten, Gewoon in de Rhino stappen en de missie begint.

Om aan de Rhino te komen zonder dat je de mini game moet spelen, gewoon twee keer op Select drukken wanneer de mini game start. Als je dat doe, stopt de missie en kan je normaal in de Rhino stappen zonder dat je de missie hoeft te doen.

Kilk hier voor de post! Over het hoofd gelezen. :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

hey.

De rhino (tank) zit ook weer in gta:CW wisten vast al veel mensen, maar kon het niet in dit forum vinden...(of ik ben blind xD) ik miste hem al een beetje

maar goed wat vinden jullie van deze versie van de tank.?

ik vind hem cool, hij doet me denken aan de gta 2 tank...

hij is op het vliegveld helemaal onderaan bij de landings baan op de kaart, bij een van loodsen(witte vlakjes op de kaart)

Click here to view the SnapMap

PS als je er in gaat dan start je een missie wil je dat niet? druk dan 2 keer op select na dat de missie is gestart en je stapt weer uit. dan kan je weer instappen zonder datde missie start!

PS:2 je kan de loop richten met de touchscreen (dat tank icoontje)

je kan ook op L drukken en dan de pijltjes om de loop te richten. Dit werkt zoals in gta2 dus je kan niet richten en sturen tegelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
Is wel een leuke tank.Alleen spijtig dat ie niet in je garage past. :(

:cya:

Corneria

Dat vind ik ook zo stom!

1 keer wist ik nog niet dat je hem niet in de garage kon doen en wist ook niet dat ie op het vliegveld stond. Ik koop hem dus voor €10.000, €10000 weg!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...