Jump to content
Geplaatst:
comment_1326726

Hallo jongen en meisjes,

Ik krijg binnenkorteen nieuwe PC, en daar wil ik wel een goeie videokaart in hebben.

Dus nu is mijn vraag: Van welk merk zou ik een videokaart kopen?

NVIDIA: Heeft meer drivers support en FPS versnellers zoals PshX, maar ATI is vaak goedkoper.

Dit topic kan ook gebruikt worden als een normaal NVIDIA vs ATI topic en hoeft niet over mijn PC te gaan... :Y

• Reacties 62
  • Bezichtigingen 3.1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1373329
[...]

grappenmaker, hoe zou ik het dan moeten doen? als ik hem naar de normale clocks terug wil zetten dan crasht hij ook, dus dat ligt echt neit aanm ij hoor.

Jawel. Je hebt iets fouts gedaan voordat je Tray Tools erop hebt zitten gooien. En je moet sowieso niet gaan overclocken als je niet weet waar je mee bezig bent. En waarschijnlijk heb je een verouderde versie. Stabiele versies zijn antieke versies. Je moet beta's zien te downloaden. Die hebben full support voor nieuwere kaarten.

@ Thundercover: Offtopic :O

maar ik heb geen nieuwe kaart en verder klopt alles, ik weet hoe ik meot overklokken en hoe niet, dus dat klopt bij mij verder wel, ik heb mijn cpu ook overklokt en is compleet stabiel

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.