- Reacties 36
- Bezichtigingen 9.9k
- Created
- Laatste reactie
Top Posters In This Topic
-
Bierbuikje 9 posts
-
Basssss 3 posts
-
hippiebus 3 posts
-
Ultimate-Killer 3 posts
Featured Replies
Recent actief 0
- Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
Minigun!
Met deze modification heb je altijd een minigun bij de hand! Een simpele toets indrukken en je kan erop los schieten. Deze mod heeft mij veel werk gekost en veel vragen vooral, maar ik ben eruit gekomen.
Wat gebeurt er?
Wanneer je door San Andreas heen loopt dan kan je een minigun spawnen. Stap in de marker en je kan erop los knallen. Als je in een auto zit kan je ook een minigun spawnen. Dan komt er een bagage wagen achter de auto gekoppeld waaruit je met een minigun op de menigte schiet.
Wat zijn de toetsen?
Met toets 7 spawn je een minigun midden op straat. Als je dan nog niet in de marker bent gestapt en je toetst backspace dan is de minigun weer weg. Als je wel in de marker bent gestapt en je drukt backspace is de minigun ook weg.
Als je in de auto zit kan je met toets 7 met de minigun uit de kar achter de auto schieten. Je auto wordt ondertussen niet meer bestuurd dus hij rolt verder. Als je backspace drukt zit je weer achter het stuur en kan je weer rijden.
Hoe gebruik ik dit?
Benodigdheden.
- Grand Theft Auto San Andreas
- Cleo Modification
(Uitleg om cleo te downloaden is hier: http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=369224 te vinden.)
Installatie.
Plaats het .CS bestandje in je CLEO folder. Start daarna SAN ANDREAS met compact.exe en alles zou goed moeten gaan.
Screens!
Download!
Download!
Credits.
Gemaakt door: Bierbuikje
Met de hulp van: ZAZ, james227uk en Dutchy3010
Bugs
Verder nog bugs? Meld het.
Bierbuikje
Bewerkt: door Bierbuikje