Geplaatst: 15 april 200916 jaren comment_1330464 Na mijn GTA SA waterlevel editor heb ik ook een GTA IV waterlevel editor gemaakt. Ik had wel een ander programma gevonden die ook de hoogte van water kon veranderen, maar dat werkte niet erg fijn, en zag er ook niet uit. Dus mijn water editor: Wat ingame screens: Op -200 M: Op 50 M: Het programma heb ik wel Engelstalig gemaakt. Let op!!! Voordat je dit gaat gebruiken, zorg ervoor dat je GTA IV Moddable is! Hoe doe je dat? Dat doe je met behulp van de GTA IV Mod Patch. Hoe werkt het? 1. Bij het opstarten geef je, je gta iv installatie map op (alleen bij 1e keer opstarten). 2. Vul een hoogte in 3. Druk op "set" 4. Start GTA IV. Note: om de orginele waterstand terug te krijgen, druk op "default". Note: Voor het opstarten van GTA IV de "water height" veranderen! Note: Bij Windows vista/7 als administator uitvoeren! Download Download locatie 2: Download Bugs? meld het a.u.b! Veel plezier! BC7 Bewerkt: 26 april 200916 jaren door BC7
Geplaatst: 25 mei 200916 jaren comment_1365515 Zeg alsjeblieft dat 't kan... Ja, het kan. Maar als je het gaat proberen werkt het niet Zeg dan gewoon nee... Modden op de PS3 kan niet. Xbox 360 wel, maar dan moet je hem ombouwen, en dan heb je geen Live meer.
Geplaatst: 25 mei 200916 jaren comment_1365632 @MevinIs niet nodig om dubbel te posten, gebruik de "bewerk" knop . Ontopic: Nee alleen in single player, want je past je bestanden aan. en volgens mij kan je dan niet meer online spelen. Ik zou niet zeker weten of het niet werkt, maar om alle bestanden te controleren of ze origineel zijn lijkt mij een beetje overdreven. Je zou het kunnen proberen, maar maak er dan geen misbruik van Mevin
Geplaatst: 16 juli 200915 jaren comment_1415649 @MevinIs niet nodig om dubbel te posten, gebruik de "bewerk" knop . Ontopic: Nee alleen in single player, want je past je bestanden aan. en volgens mij kan je dan niet meer online spelen. Ik zou niet zeker weten of het niet werkt, maar om alle bestanden te controleren of ze origineel zijn lijkt mij een beetje overdreven. Je zou het kunnen proberen, maar maak er dan geen misbruik van Mevin welke map heb ik nodig en waar kan ik die vinden? sorry, het is de eerste keer dat ik mod :$
Geplaatst: 16 juli 200915 jaren comment_1415777 ik neem aan dat het enkel met Patch1 werkt? Want ik heb de vierde en de Mod Patch is v1.0 en daarom werkt de mod patch ook niet, zelfs met Patch1 niet. Kan je me haarfijn uitleggen wat je moet doen om dit te laten werken? ik wil dit ongelooflijk graag (sorry, ik ben begin-modder, dus ik ken er geen bal van)
Na mijn GTA SA waterlevel editor heb ik ook een GTA IV waterlevel editor gemaakt.
Ik had wel een ander programma gevonden die ook de hoogte van water kon veranderen, maar dat werkte niet erg fijn, en zag er ook niet uit.
Dus mijn water editor:
Wat ingame screens:
Op -200 M:
Op 50 M:
Het programma heb ik wel Engelstalig gemaakt.
Let op!!!
Voordat je dit gaat gebruiken, zorg ervoor dat je GTA IV Moddable is!
Hoe doe je dat? Dat doe je met behulp van de GTA IV Mod Patch.
Hoe werkt het?
1. Bij het opstarten geef je, je gta iv installatie map op (alleen bij 1e keer opstarten).
2. Vul een hoogte in
3. Druk op "set"
4. Start GTA IV.
Note: om de orginele waterstand terug te krijgen, druk op "default".
Note: Voor het opstarten van GTA IV de "water height" veranderen!
Note: Bij Windows vista/7 als administator uitvoeren!
Download
Download locatie 2: Download
Bugs? meld het a.u.b!
Veel plezier!
BC7
Bewerkt: door BC7