Jump to content
Geplaatst:
comment_1330464

screen1qti.png

Na mijn GTA SA waterlevel editor heb ik ook een GTA IV waterlevel editor gemaakt.

Ik had wel een ander programma gevonden die ook de hoogte van water kon veranderen, maar dat werkte niet erg fijn, en zag er ook niet uit.

Dus mijn water editor:

water1.png

water2h.png

Wat ingame screens:

Op -200 M:

gta1.png

gta2.png

Op 50 M:

gta3.png

Het programma heb ik wel Engelstalig gemaakt.

Let op!!!

Voordat je dit gaat gebruiken, zorg ervoor dat je GTA IV Moddable is!

Hoe doe je dat? Dat doe je met behulp van de GTA IV Mod Patch.

Hoe werkt het?

1. Bij het opstarten geef je, je gta iv installatie map op (alleen bij 1e keer opstarten).

2. Vul een hoogte in

3. Druk op "set"

4. Start GTA IV.

Note: om de orginele waterstand terug te krijgen, druk op "default".

Note: Voor het opstarten van GTA IV de "water height" veranderen!

Note: Bij Windows vista/7 als administator uitvoeren!

Download

Download locatie 2: Download

Bugs? meld het a.u.b!

Veel plezier!

BC7 :cya:

Bewerkt: door BC7

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1365632
@Mevin

Is niet nodig om dubbel te posten, gebruik de "bewerk" knop ;) .

Ontopic:

Nee alleen in single player, want je past je bestanden aan. en volgens mij kan je dan niet meer online spelen.

Ik zou niet zeker weten of het niet werkt, maar om alle bestanden te controleren of ze origineel zijn lijkt mij een beetje overdreven. Je zou het kunnen proberen, maar maak er dan geen misbruik van Mevin :)

• 1 maand later...
Geplaatst:
comment_1415649
@Mevin

Is niet nodig om dubbel te posten, gebruik de "bewerk" knop ;) .

Ontopic:

Nee alleen in single player, want je past je bestanden aan. en volgens mij kan je dan niet meer online spelen.

Ik zou niet zeker weten of het niet werkt, maar om alle bestanden te controleren of ze origineel zijn lijkt mij een beetje overdreven. Je zou het kunnen proberen, maar maak er dan geen misbruik van Mevin :)

welke map heb ik nodig en waar kan ik die vinden? sorry, het is de eerste keer dat ik mod :$

Geplaatst:
comment_1415777

ik neem aan dat het enkel met Patch1 werkt? Want ik heb de vierde en de Mod Patch is v1.0

en daarom werkt de mod patch ook niet, zelfs met Patch1 niet.

Kan je me haarfijn uitleggen wat je moet doen om dit te laten werken? ik wil dit ongelooflijk graag

(sorry, ik ben begin-modder, dus ik ken er geen bal van)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.