Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_140797

Playstation 3

CPU: Cell Processor

PowerPC-base Core @3.2GHz

1 VMX vector unit per core

512KB L2 cache

7 x SPE @3.2GHz

7 x 128b 128 SIMD GPRs

7 x 256KB SRAM for SPE

* 1 of 8 SPEs reserved for redundancy

Total floating point performance: 218 GFLOPS

GPU: RSX @550MHz

1.8 TFLOPS floating point performance

Full HD (up to 1080p) x 2 channels

Multi-way programmable parallel floating point shader pipelines

Sound:

Dolby 5.1ch, DTS, LPCM, etc. (Cell-based processing)

Memory:

256MB XDR Main RAM @3.2GHz

256MB GDDR3 VRAM @700MHz

System Bandwidth:

Main RAM -- 25.6GB/s

VRAM -- 22.4GB/s

RSX -- 20GB/s (write) + 15GB/s (read)

SB -- 2.5GB/s (write) + 2.5GB/s (read)

System Floating Point Performance:

2 TFLOPS

Storage:

Detachable 2.5" HDD slot x 1

I/O

USB Front x 4, Rear x 2 (USB2.0)

Memory Stick standard/Duo, PRO x 1

SD standard/mini x 1

CompactFlash (Type I, II) x 1

Communication:

Ethernet (10BASE-T, 100BASE-TX, 1000BASE-T) x 3 (input x 1 + output x 2)

Wi-Fi IEEE 802.11 b/g

Bluetooth 2.0 (EDR)

Controller:

Bluetooth (up to 7)

USB 2.0 (wired)

Wi-Fi (PSP)

Network (over IP)

AV Output

Screen size: 480i, 480p, 720p, 1080i, 1080p

HDMI: HDMI out x 2

Analog: AV MULTI OUT x 1

Digital audio: DIGITAL OUT (OPTICAL) x 1

Disc Media:

CD PlayStation CD-ROM, PlayStation 2 CD-ROM, CD-DA, CD-DA (ROM), CD-R, CD-RW, SACD, SACD Hybrid (CD layer), SACD HD, DualDisc, DualDisc (audio side), DualDisc (DVD side)

DVD: PlayStation 2 DVD-ROM, PlayStation 3 DVD-ROM, DVD-Video, DVD-ROM, DVD-R, DVD-RW, DVD+R, DVD+RW

Blu-ray Disc: PlayStation 3 BD-ROM, BD-Video, BD-ROM, BD-R, BD-RE

Screens:

05.jpg

04.jpg

03.jpg

01.jpg

02.jpg

ps3controller.jpg

ps3withconroller3lt.jpg

Release List:

# Tekken -- Namco.

# Killzone -- Guerilla

# Vision Gran Turismo -- Polyphony Digital

# Formula One -- Sony Liverpool

# Untitled Old West Game -- Rockstar

# Oh-Ni -- Koei

# Mobile Suit Gundam -- Bandai

# Devil May Cry 4 -- Capcom

# Super Gory Wolfensdtein Style FPS -- Insomniac

# Metal Gear Solid 4 -- Konami

# PYEdentify Voice Recognition Game -- SCEA

# Fifth Phantom Saga -- Sega

# Heavenly Sword -- Sony

# Warhawk -- Incognito

# Killing Day -- Ubisoft

# Motor Storm -- Evolution

Erg futuristisch allemaal. Dit wordt weer een zware strijd tussen de Xbox 360 en PlayStation3!!!

Nieuwe GTA dus in 2006 :)[/size]

Bron: Powerweb & IGN

• Reacties 4.8k
  • Bezichtigingen 295.7k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populairste berichten

• het ac power cord is voor de stroom,de av kabel is om je ps3 intepluggen in je tv en de usb-kabel is om je controller opteladen.

• Grand Theft Auto TOM
    Grand Theft Auto TOM

Je had Google kunnen gebruiken, maar ik zeg het wel gewoon eventjes; [table=header]AC power cord | AV kabel | USB kabel kabel om PS3 aan te sluiten aan het stopcontact | kabel om PS3 aan te sluiten

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
comment_499372

maar ik heb een vraag dus je kan op het internet surfen met de ps3 dsu dan kan je ook op msn via www.e-messenger.net maar kan je dan ook runescape spelen ? dus java ?

Geplaatst:
comment_499375

Yo makker, da wii kindje vroeg achter voorbeelden van dingens die de ps3 te bieden heeft en de wii niet, ik heb der een paar gegeven, of dat nu over games gaat of niet, hij zij PS3

CHEK DIT :puh:

En waarom zouw je runescape spelen op zo'n geweldig ding, de flash is daar trouwens te klein voor waarschijnlijk.

Bewerkt: door meetlat

Geplaatst:
comment_499387
Yo makker, da wii kindje vroeg achter voorbeelden van dingens die de ps3 te bieden heeft en de wii niet, ik heb der een paar gegeven, of dat nu over games gaat of niet, hij zij PS3

De games zijn toevallig wel waar het om gaat, dus daarom vraag ik of jij vindt dat de PS3 ook op het gebied van games meer te bieden heeft dan de Wii. Al die extra's interesseren me namelijk niets.

Probeer ook eens normaal mee te doen met discussiëren en ga mensen niet zomaar 'Wii kindje' noemen. Je hebt me trouwens nog steeds niet uitgelegd waarom de Wii nou voor kinderen is.

Geplaatst:
comment_499392

Euhm ik heb je net proberen duidelijk te maken dat 'HIJ' vroeg achter dingens die de ps3 te bieden heeft en de wii niet dus ik hoef helemaal niets over games te zeggen. En waarom de wii voor kinderen is :D chek de games maar eens een keer, meer dan 90% is stom zoals pokémon en zelda en mario enzo, ik zie mij dat niet meer spelen hoor.

Geplaatst:
comment_499394
Euhm ik heb je net proberen duidelijk te maken dat 'HIJ' vroeg achter dingens die de ps3 te bieden heeft en de wii niet dus ik hoef helemaal niets over games te zeggen. En waarom de wii voor kinderen is :D chek de games maar eens een keer, meer dan 90% is stom zoals pokémon en zelda en mario enzo, ik zie mij dat niet meer spelen hoor.

Ten eerste was ik de gene die die vraag had gesteld in de hoop dat je zelf zou begrijpen dat het om games zou gaan. Omdat je de vraag niet helemaal hebt begrepen stel ik hem nu nog eens: Noem een paar voorbeelden van wat de PS3 op het gebied van games meer te bieden heeft dan de Wii.

Ten tweede, dat jíj die games stom vindt zegt wat over jouw smaak. Dat jij iets stom vind betekent niet meteen dat het kinderachtig is.

Geplaatst:
comment_499401

Seg vriend ik hoef niks te begrijpen, ik lees gewoon !

Bovendien ben ik beetje zat geweest gistere, feesje int park, grooooot feest, en aan den toog dachten ze dat ik 16 was dus daar heb ik van geprofiteerd, dus ik had wel meer moeite kunnen doen om te zien dat jij de vraag had gesteld ja, maar das zo moeilijk.

1ste keer

Ik snap ook niet waarom je zegt dat de PS3 meer te bieden heeft dan de Wii Kun je een paar voorbeelden geven?

2de keer

Noem een paar voorbeelden van wat de PS3 op het gebied van games meer te bieden heeft dan de Wii.

2 heel verschillende vragen dus, de fout licht tog bij u :puh:

Bewerkt: door meetlat

Geplaatst:
comment_499439

Maar daarom stel ik nog een keer de vraag zoals ik hem bedoelde: Noem een paar voorbeelden van wat de PS3 op het gebied van games meer te bieden heeft dan de Wii. Mij gaat het namelijk om de games en niet om de extra's. Dat je het moeilijk vindt om op deze vraag te antwoorden zegt eigenlijk al genoeg over de PS3.

Geplaatst:
comment_499466
Maar daarom stel ik nog een keer de vraag zoals ik hem bedoelde: Noem een paar voorbeelden van wat de PS3 op het gebied van games meer te bieden heeft dan de Wii. Mij gaat het namelijk om de games en niet om de extra's. Dat je het moeilijk vindt om op deze vraag te antwoorden zegt eigenlijk al genoeg over de PS3.

Zal ik het maar ff doen dan. :)

• Groter opslagmedium (bluray)
  • Meer kracht

Maargoed het blijft afwegen de PS3 heeft zo zijn voordelen en de WII ook.

Geplaatst:
comment_499644
Dat je het moeilijk vindt om op deze vraag te antwoorden zegt eigenlijk al genoeg over de PS3.

WTF MAN :s ik was gewoon heel de middag weg :bonk: maar je vraagt er om

High Def

Snel van game naar 't menu

On-line (kweet niet of die schroothoop dat ook kan...)

Geplaatst:
comment_499791
WTF MAN :s ik was gewoon heel de middag weg :bonk: maar je vraagt er om

Een post eerder had ik die vraag ook al gesteld en daarna had jij gereageerd, maar niet geantwoord. En inderdaad, daar vraag ik om :bonk:

Snel van game naar 't menu

Wow, wat een geweldige nieuwe game-ervaring! :bonk:

On-line (kweet niet of die schroothoop dat ook kan...)

Bedoel je de Wii? Ja, die kan ook online ;)

Bewerkt: door Piet-Herr

Geplaatst:
comment_500008
hahahahah 't zouw me verbazen als hij op zouw starten als je de powerknop zouw induwen :puh:

Kun je nou echt niet redelijk doen over de Wii en de X360? Je schreeuwt heel de tijd: 'de Wii & X360 horen op de schroothoop thuis, de PS3 ownt!', maar als je je ogen eens opent en de X360 (en later de Wii) een kans geeft zie je dat die twee spelcomputers ook geweldig zijn (net als 'jouw' PS3).

En praat A.U.B een keer redelijk over alles wat niet van Sony komt.

Geplaatst:
comment_500035

Dan moete gij de pelle van u oge wegkrabben want kheb da nog geen 1x gezegd "'de Wii & X360 horen op de schroothoop thuis, de PS3 ownt!'," tog niet letterlijk, en dan nog geen eens heel de tijd, dit is een ps3 forum dus moet niks inkomen over al de rest, momenteel ben ik de wii aant afkraken, ms kan me geen reet schelen nu.

Geplaatst:
comment_500159

Correctie, Correctie en nogmaals Correctie...

De Wii, heeft qua Gameplay veel meer te bieden de PS3...

Nintendo Games zijn niet kinderachtig:

Franchises als Zelda, Pokemon en natuurlijk Mario is waar Nintendo groot mee is geworden.

En dit was toch een GTA Forum? :bonk:

Dan moete gij de pelle van u oge wegkrabben

Gelieve duidelijk Belgisch/Vlaams te typen zodat wij Nederlanders het ook nog kunnen snappen...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.