Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_140797

Playstation 3

CPU: Cell Processor

PowerPC-base Core @3.2GHz

1 VMX vector unit per core

512KB L2 cache

7 x SPE @3.2GHz

7 x 128b 128 SIMD GPRs

7 x 256KB SRAM for SPE

* 1 of 8 SPEs reserved for redundancy

Total floating point performance: 218 GFLOPS

GPU: RSX @550MHz

1.8 TFLOPS floating point performance

Full HD (up to 1080p) x 2 channels

Multi-way programmable parallel floating point shader pipelines

Sound:

Dolby 5.1ch, DTS, LPCM, etc. (Cell-based processing)

Memory:

256MB XDR Main RAM @3.2GHz

256MB GDDR3 VRAM @700MHz

System Bandwidth:

Main RAM -- 25.6GB/s

VRAM -- 22.4GB/s

RSX -- 20GB/s (write) + 15GB/s (read)

SB -- 2.5GB/s (write) + 2.5GB/s (read)

System Floating Point Performance:

2 TFLOPS

Storage:

Detachable 2.5" HDD slot x 1

I/O

USB Front x 4, Rear x 2 (USB2.0)

Memory Stick standard/Duo, PRO x 1

SD standard/mini x 1

CompactFlash (Type I, II) x 1

Communication:

Ethernet (10BASE-T, 100BASE-TX, 1000BASE-T) x 3 (input x 1 + output x 2)

Wi-Fi IEEE 802.11 b/g

Bluetooth 2.0 (EDR)

Controller:

Bluetooth (up to 7)

USB 2.0 (wired)

Wi-Fi (PSP)

Network (over IP)

AV Output

Screen size: 480i, 480p, 720p, 1080i, 1080p

HDMI: HDMI out x 2

Analog: AV MULTI OUT x 1

Digital audio: DIGITAL OUT (OPTICAL) x 1

Disc Media:

CD PlayStation CD-ROM, PlayStation 2 CD-ROM, CD-DA, CD-DA (ROM), CD-R, CD-RW, SACD, SACD Hybrid (CD layer), SACD HD, DualDisc, DualDisc (audio side), DualDisc (DVD side)

DVD: PlayStation 2 DVD-ROM, PlayStation 3 DVD-ROM, DVD-Video, DVD-ROM, DVD-R, DVD-RW, DVD+R, DVD+RW

Blu-ray Disc: PlayStation 3 BD-ROM, BD-Video, BD-ROM, BD-R, BD-RE

Screens:

05.jpg

04.jpg

03.jpg

01.jpg

02.jpg

ps3controller.jpg

ps3withconroller3lt.jpg

Release List:

# Tekken -- Namco.

# Killzone -- Guerilla

# Vision Gran Turismo -- Polyphony Digital

# Formula One -- Sony Liverpool

# Untitled Old West Game -- Rockstar

# Oh-Ni -- Koei

# Mobile Suit Gundam -- Bandai

# Devil May Cry 4 -- Capcom

# Super Gory Wolfensdtein Style FPS -- Insomniac

# Metal Gear Solid 4 -- Konami

# PYEdentify Voice Recognition Game -- SCEA

# Fifth Phantom Saga -- Sega

# Heavenly Sword -- Sony

# Warhawk -- Incognito

# Killing Day -- Ubisoft

# Motor Storm -- Evolution

Erg futuristisch allemaal. Dit wordt weer een zware strijd tussen de Xbox 360 en PlayStation3!!!

Nieuwe GTA dus in 2006 :)[/size]

Bron: Powerweb & IGN

• Reacties 4.8k
  • Bezichtigingen 295.6k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populairste berichten

• het ac power cord is voor de stroom,de av kabel is om je ps3 intepluggen in je tv en de usb-kabel is om je controller opteladen.

• Grand Theft Auto TOM
    Grand Theft Auto TOM

Je had Google kunnen gebruiken, maar ik zeg het wel gewoon eventjes; [table=header]AC power cord | AV kabel | USB kabel kabel om PS3 aan te sluiten aan het stopcontact | kabel om PS3 aan te sluiten

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
comment_753746

Sony koopt Rockstar? Het echte verhaal

Eerder deze week werd er gespeculeerd over een mogelijke aankoop van Rockstar door Sony. Het ging echter om een gerucht en daarom enkel op ons forum terug te vinden. De bron achter deze verhalen heeft gisteren uitgelegd hoe de vork in de steel zit en dat het gerucht verkeerd geïntepreteerd werd door collega's.

Check hieronder wat het daadwerkelijke verhaal is achter het gerucht:

Wednesday night, Sony took all of us press and media folks out to dinner at the Tengu restaurant in Santa Monica. While sitting amongst my table of journalists and eating delicious asian sushi, I asked what were some of the rumors they had heard circulating in the industry. We all talked about Bioshock, Tivo, video on demand, and then eventually made our way to the recent talk of Rockstar going exclusive with Sony after GTAIV with such titles as LA Noire, and the secret PS3 title. The talk lead to someone stating that they knew that not only was the rumor correct but there was more to it. Basically from what I heard, Sony was taking Rockstar under its wing. Now I don't know if that means they are buying them or if they are supporting them as if they were someone like Naughty Dog or Insomniac.

What happened was then after dinner I got on MSN IM and discussed it with my fellow staffers; telling them about the day with Sony and some of the stuff I heard. One of them took the rumors, and posted it as news on PSU the next morning and everything went from there. Our editors had no idea what had happened and I woke to journalists questioning me about it. Big mess up and misunderstanding.

Er is wel degelijk wat aan de gang tussen Rockstar en Sony, later zal ongetwijfeld meer informatie worden vrijgegeven.

BRON: PS3Focus.nl

Geplaatst:
comment_756161

:dans: :dans: :dans:

Ik ga zometeen een PS3 halen, ik had maar 200 euro maar zoals iedere ouder waarschijnlijk wel doet spaar je voor je kind voor later, later is hier blijkbaar vroeg gekomen want het was 1200 euro nu nog 800. Om 10 uur sta ik voor de dynabyte :D

Geplaatst:
comment_756213
:dans: :dans: :dans:

Ik ga zometeen een PS3 halen, ik had maar 200 euro maar zoals iedere ouder waarschijnlijk wel doet spaar je voor je kind voor later, later is hier blijkbaar vroeg gekomen want het was 1200 euro nu nog 800. Om 10 uur sta ik voor de dynabyte :D

Wow dat je dat zomaar van je ouders krijgt, ik moest ze zelf overpraten om er een te MOGEN kopen. Het is al 10 uur gewest, ik ga er vanuit dat je het pakket met 2 controllers en 2 extra games hebt gekocht en dat je nu alles zit uit te proberen.

Geef als je binnekort nog tijd (was bij mij pas 2 dagen nadat ik de ps3 had) aan wat je van de ps3 vind en e.v.t. je PSN naam als je dat wilt.

In ieder geval veel plezier met je ps3 en misschien zien we elkaar nog wel ooit op PSN.

En voor iedereen die een amerikaans account heeft, vandaag zijn er 2 nieuwe demos in de amerikaanse PSS gekomen, een american football game en de demo van dirt.

Geplaatst:
comment_756320

Het was wat uitgelopen, wegens technische stoornissen was dynabyte pas 0m kwart voor elf open, toen hadden ze wel een ps3 maar niet het bundelpakket en ze mochten 2 games + controller er niet bijgeven, ze hadden wel gewoon motorstorm en resistance ... Toen zijn we naar breda gereden naar replay, hadden ze hem ook niet, toen naar dynabyte in breda en eindelijk had ik hem. :Y om 12.30 uur .....

Ik ben nu aan het updaten en heb toenet even motorstorm gespeekt maar om de paar seconden crash ik omdat de motor te warm is ofzo. Dan ga ik de muziek van mijn ipod naar de ps3 kopieren, en vanavond zal ik eens kijken naar de PS Store en het maken van een PSN Account.

Geplaatst:
comment_756373
Het was wat uitgelopen, wegens technische stoornissen was dynabyte pas 0m kwart voor elf open, toen hadden ze wel een ps3 maar niet het bundelpakket en ze mochten 2 games + controller er niet bijgeven, ze hadden wel gewoon motorstorm en resistance ... Toen zijn we naar breda gereden naar replay, hadden ze hem ook niet, toen naar dynabyte in breda en eindelijk had ik hem. :Y om 12.30 uur .....

Ik ben nu aan het updaten en heb toenet even motorstorm gespeekt maar om de paar seconden crash ik omdat de motor te warm is ofzo. Dan ga ik de muziek van mijn ipod naar de ps3 kopieren, en vanavond zal ik eens kijken naar de PS Store en het maken van een PSN Account.

Je moet bij motorstorm ook niet met x gas geven...

X is nitro, als je nitro te lang gebruikt wordt de motor te heet en ontploft die.

R2 is gas geven en L2 is remmen, hoe verder je R2 in drukt hoe meer gas je geeft, nitro moet je maar af en toe doen dat de motor net niet ontploft (kan je in ergens op beeld waneer die ontploft).

Geplaatst:
comment_756627
Als je bij MotorStorm de besturing op B zet dan kun je gewoon met X gas geven en met R1 nitro. ;) Vindt zelf besturing B fijner :puh:

Iedereen heb zo'n zijn eigen mening. Maar bij de meeste games is X gas geven. :Y

Geplaatst:
comment_756651
Als je bij MotorStorm de besturing op B zet dan kun je gewoon met X gas geven en met R1 nitro. ;) Vindt zelf besturing B fijner :puh:

Iedereen heb zo'n zijn eigen mening. Maar bij de meeste games is X gas geven. :Y

Volgens mij is dat nu aan het veranderen naar L2 en R2, omdat die op de ps3 analoog zijn kan je ze ook bijvoorbeeld half infrukken voor in de bochten. In de motorstorm demo stond het standaard op R2, in de dirt demo staat het standaard op R2. Het is natuurlijk nog steds mogelijk om met x te doen maar het is denk ik wel dat R2 steeds vaker standaard wordt. R2 gebruiken vind ik zelf fijner, omdat ik pas sinds kort naar console gamen ben overgestapt was ik X nog helemaal niet gewend. Ik hoop dat GTA IV ook de mogelijkheid heeft voor R2 als gas, kan je tenminste rustig door de stad cruise zonder altijd plankgas moeten te rijden (of je moet heletijd tappen).

Geplaatst:
comment_756677

Ik weet niet hoe het met de PS3-controller zit, maar bij de PS2 was het zo dat je ook met de X-knop half gas kon geven door de knop wat zachter in te drukken. Ik neem eigenlijk aan dat dit met de PS3-controller niet anders is.

Geplaatst:
comment_756696
Ik weet niet hoe het met de PS3-controller zit, maar bij de PS2 was het zo dat je ook met de X-knop half gas kon geven door de knop wat zachter in te drukken. Ik neem eigenlijk aan dat dit met de PS3-controller niet anders is.

De toetsen op de controller zijn gewoon digitaal, of ze zijn niet ingedrukt of wel, niet er tussenin dus. PS3 controller heeft wel als vernieuwing dat de R2 en L2 toetsen analoog zijn geworden, waardoor je wel half gas kan geven, met x toets is het alleen mogelijk half gas te geven door af en toe los te laten, maar dit is niet erg realistisch, dan trekt je auto steeds op remt wat af en trekt weer op.

Geplaatst:
comment_756700

De toetsen op de controller zijn gewoon digitaal, of ze zijn niet ingedrukt of wel, niet er tussenin dus. PS3 controller heeft wel als vernieuwing dat de R2 en L2 toetsen analoog zijn geworden, waardoor je wel half gas kan geven, met x toets is het alleen mogelijk half gas te geven door af en toe los te laten, maar dit is niet erg realistisch, dan trekt je auto steeds op remt wat af en trekt weer op.

Dan hebben ze dat er bij de PS3 uitgehaald, want bij de PS2 kon je altijd rustig rondrijden in GTA zonder dat je meteen het gas helemaal in hoefde te drukken. Zelfde geld voor alle andere racespellen die ik op m'n PS2 gespeeld heb. Maar misschien vond Sony dat wel heel erg last-gen, was het te duur, was het technisch niet mogelijk om het goed te laten functioneren en hadden ze de rechten er niet meer voor en hebben ze het er daarom maar uitgelaten bij de PS3. Net als dat andere snufje wat de dual shock wel had.

Bewerkt: door Piet-Herr

Geplaatst:
comment_756795
Dan hebben ze dat er bij de PS3 uitgehaald, want bij de PS2 kon je altijd rustig rondrijden in GTA zonder dat je meteen het gas helemaal in hoefde te drukken. Zelfde geld voor alle andere racespellen die ik op m'n PS2 gespeeld heb. Maar misschien vond Sony dat wel heel erg last-gen, was het te duur, was het technisch niet mogelijk om het goed te laten functioneren en hadden ze de rechten er niet meer voor en hebben ze het er daarom maar uitgelaten bij de PS3. Net als dat andere snufje wat de dual shock wel had.

M.Gordon zegt dat het er nog wel in zit, dit geloof ik ook wel maar ik kan niet geloven dat de ps2 controller dit ook heeft, ik heb namelijk een ps2 controller op me ps3 aangesloten met een convertor (goedkoper als een 2de ps3 controller) en daar heb ik nog niks van half gas mee gemerkt, het zal wel zijn dat ik de knop te hard induw.

Ik zal dadelijk wel testen of ik met de ps3 controller in san andreas half gas kan geven.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.