Jump to content
Geplaatst:
comment_140797

Playstation 3

CPU: Cell Processor

PowerPC-base Core @3.2GHz

1 VMX vector unit per core

512KB L2 cache

7 x SPE @3.2GHz

7 x 128b 128 SIMD GPRs

7 x 256KB SRAM for SPE

* 1 of 8 SPEs reserved for redundancy

Total floating point performance: 218 GFLOPS

GPU: RSX @550MHz

1.8 TFLOPS floating point performance

Full HD (up to 1080p) x 2 channels

Multi-way programmable parallel floating point shader pipelines

Sound:

Dolby 5.1ch, DTS, LPCM, etc. (Cell-based processing)

Memory:

256MB XDR Main RAM @3.2GHz

256MB GDDR3 VRAM @700MHz

System Bandwidth:

Main RAM -- 25.6GB/s

VRAM -- 22.4GB/s

RSX -- 20GB/s (write) + 15GB/s (read)

SB -- 2.5GB/s (write) + 2.5GB/s (read)

System Floating Point Performance:

2 TFLOPS

Storage:

Detachable 2.5" HDD slot x 1

I/O

USB Front x 4, Rear x 2 (USB2.0)

Memory Stick standard/Duo, PRO x 1

SD standard/mini x 1

CompactFlash (Type I, II) x 1

Communication:

Ethernet (10BASE-T, 100BASE-TX, 1000BASE-T) x 3 (input x 1 + output x 2)

Wi-Fi IEEE 802.11 b/g

Bluetooth 2.0 (EDR)

Controller:

Bluetooth (up to 7)

USB 2.0 (wired)

Wi-Fi (PSP)

Network (over IP)

AV Output

Screen size: 480i, 480p, 720p, 1080i, 1080p

HDMI: HDMI out x 2

Analog: AV MULTI OUT x 1

Digital audio: DIGITAL OUT (OPTICAL) x 1

Disc Media:

CD PlayStation CD-ROM, PlayStation 2 CD-ROM, CD-DA, CD-DA (ROM), CD-R, CD-RW, SACD, SACD Hybrid (CD layer), SACD HD, DualDisc, DualDisc (audio side), DualDisc (DVD side)

DVD: PlayStation 2 DVD-ROM, PlayStation 3 DVD-ROM, DVD-Video, DVD-ROM, DVD-R, DVD-RW, DVD+R, DVD+RW

Blu-ray Disc: PlayStation 3 BD-ROM, BD-Video, BD-ROM, BD-R, BD-RE

Screens:

05.jpg

04.jpg

03.jpg

01.jpg

02.jpg

ps3controller.jpg

ps3withconroller3lt.jpg

Release List:

# Tekken -- Namco.

# Killzone -- Guerilla

# Vision Gran Turismo -- Polyphony Digital

# Formula One -- Sony Liverpool

# Untitled Old West Game -- Rockstar

# Oh-Ni -- Koei

# Mobile Suit Gundam -- Bandai

# Devil May Cry 4 -- Capcom

# Super Gory Wolfensdtein Style FPS -- Insomniac

# Metal Gear Solid 4 -- Konami

# PYEdentify Voice Recognition Game -- SCEA

# Fifth Phantom Saga -- Sega

# Heavenly Sword -- Sony

# Warhawk -- Incognito

# Killing Day -- Ubisoft

# Motor Storm -- Evolution

Erg futuristisch allemaal. Dit wordt weer een zware strijd tussen de Xbox 360 en PlayStation3!!!

Nieuwe GTA dus in 2006 :)[/size]

Bron: Powerweb & IGN

• Reacties 4.8k
  • Bezichtigingen 294k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• het ac power cord is voor de stroom,de av kabel is om je ps3 intepluggen in je tv en de usb-kabel is om je controller opteladen.

• Grand Theft Auto TOM
    Grand Theft Auto TOM

Je had Google kunnen gebruiken, maar ik zeg het wel gewoon eventjes; [table=header]AC power cord | AV kabel | USB kabel kabel om PS3 aan te sluiten aan het stopcontact | kabel om PS3 aan te sluiten

Featured Replies

Geplaatst:
comment_767804

maar nog een vraagje mag je PC opstaan of moet die uit want snap er nog niet veel

van khad ergens op een site gelezen dat je je IP adres moet invullen en het laatste 1 bijtellen en dan voor 1ste dns je Standaard Gateway en voor 2de allemaal 0 en je moest een update hebben 1.50 maar ik hab al 1.90 dus dat werkte

ook niet ik zal straks dus effe kijken

Mvg gtafreak007 :sigaar:

Geplaatst:
comment_767848
maar ik kies manueel IP adres en alles invullen en Proxy kies ik do not use

dus weet ik het nog niet maar waar kan je je Router opnieuw opstarten ???

Heb je adresinstellingen wel op automatisch staan, als je deze op automatisch zet vraagt de ps3 niet om de ip adres (bij mij).

Geplaatst:
comment_767853

ik zal straks eens alles automatic doen en de router herstarten hoe doe je dat ??

maar als ik nu Internet Connection Test doe met een IP adres dat ik invul zegt hij bij IP succedeed en Dns failed

en ik dacht dat als hij het automatisch deed dat het niet werkte maarja straks wel doen ben nu

bezig met iets zal je strax laten weten of het werkt ;)

Bewerkt: door gtafreak007

Geplaatst:
comment_767872

Ja ik geloof dat ik dit probleem eerst ook had omdat ik in onze router inhad gesteld dat hij de ssid moest verbergen en dan verder geen wachtwoord gedaan. Dus als er bij SSID nix staat moet je even kijken wat je SSID is in je router en dan invullen, had ikgedaan maar werkte nog steeds niet toen deed ik met HoofdLettErS en toen werkte het wel mischien iws dit niet jouw probleem maar probeer het is.

Geplaatst:
comment_769461
Ik heb een vraag ik heb de game super rub a dub gekocht in de ps store en als ik me hdd nou formatteer kan ik die game dan zonder opnieuw te moeten betalen gewoon weer downloaden of niet?

Van een of ander amerikaans forum:

Yes you will lose it all.If you have purchased games from PSN you wont have to pay again,they are stored in your psn account.You will have to redownload them again tho.

Je moet gewoon na het formateren ergens rechts boven in de PSN klikken en dan krijg je alles wat je gedownload hebt.

Omdat je al eerder gedownload hebt kan je Super Rub a Dub gewoon aanklikken en dan opnieuw downloaden.

Geplaatst:
comment_769767
Maar dat is niet voor altijd volgens mijn naar 3 keer downloaden is die weg uit de lijst, bij Warhawk is het 5 keer. ;)

Ja is wel slim anders kan je andere mensen die je vertrouwd even jouw wachtwoord geven dan gaan ze op jouw account en kunnen ze alle gekochte games ook gratis krijgen. Dan ga ikmijn ps3 maar eens formatteren want ik wil linux erop.

Geplaatst:
comment_769784

Ik heb een PS3.Ik heb een starter pack.

Maar,als ik resistence:fall of man online speel hoor ik gasten met hun headsets.Nu wil ik weten,hoe sluit je een headset op een PS3 aan?

Geplaatst:
comment_769806
Ik heb een PS3.Ik heb een starter pack.

Maar,als ik resistence:fall of man online speel hoor ik gasten met hun headsets.Nu wil ik weten,hoe sluit je een headset op een PS3 aan?

Dat ligt er aan welk type headset je hebt (USB of Bluetooth), maar in grote lijnen gaat het als volgt:

Stap 1: Je koppelt de headset aan je PS3(USB via USB aansluiting, Bluetooth via instellingen, randapperatuur, bluetooth-apparaat registrere)

Stap 2: Je gaat naar: instellingen, randapperatuur, instellingen audioapparaat en je volgt de instructies op je scherm.

Stap 3: druk op bevestigen en hij is klaar voor gebruik.

Let op: De PS3 ondersteund alleen USB en Bluetooth headsets alle overige Niet.

Succes ermee,

Ikkes.

Geplaatst:
comment_769870
Maar dat is niet voor altijd volgens mijn naar 3 keer downloaden is die weg uit de lijst, bij Warhawk is het 5 keer. ;)

Ja is wel slim anders kan je andere mensen die je vertrouwd even jouw wachtwoord geven dan gaan ze op jouw account en kunnen ze alle gekochte games ook gratis krijgen. Dan ga ikmijn ps3 maar eens formatteren want ik wil linux erop.

Linux heb ik er ook op zitten, het lukt me alleen niet om internet verbinding te maken in linux. Na het installeren van linux moest ik iets van 20 gig aan demo's opnieuw downloaden.

En die methode om games te verspijden wordt best veel gebruikt, volgens mij werkt een game 5 keer om te downloaden, zo hoeft iedereen maar 1 euro te betalen voor een game van 5 euro.

Geplaatst:
comment_772324

Ik zag dat je ook een backup kan maken, wat backup je dan allemaal? En ik ben min of meer mijn wachtwoord vergeten van psn en als hij nu niet automatisch aanmeldt moet ik eerst mijn geboortedatum invullen maar die weet ik niet meer omdat ik 18+ had gedaan.

Ik moest na de installatie voordat ik kon beginnen twee textbestanden wijzigen en als ik er 1 gewijzigd heb hoe moet ik het dan weer sluiten want er staat dat ik :exit moet intypen maar waar?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.