Jump to content
Geplaatst:
comment_140797

Playstation 3

CPU: Cell Processor

PowerPC-base Core @3.2GHz

1 VMX vector unit per core

512KB L2 cache

7 x SPE @3.2GHz

7 x 128b 128 SIMD GPRs

7 x 256KB SRAM for SPE

* 1 of 8 SPEs reserved for redundancy

Total floating point performance: 218 GFLOPS

GPU: RSX @550MHz

1.8 TFLOPS floating point performance

Full HD (up to 1080p) x 2 channels

Multi-way programmable parallel floating point shader pipelines

Sound:

Dolby 5.1ch, DTS, LPCM, etc. (Cell-based processing)

Memory:

256MB XDR Main RAM @3.2GHz

256MB GDDR3 VRAM @700MHz

System Bandwidth:

Main RAM -- 25.6GB/s

VRAM -- 22.4GB/s

RSX -- 20GB/s (write) + 15GB/s (read)

SB -- 2.5GB/s (write) + 2.5GB/s (read)

System Floating Point Performance:

2 TFLOPS

Storage:

Detachable 2.5" HDD slot x 1

I/O

USB Front x 4, Rear x 2 (USB2.0)

Memory Stick standard/Duo, PRO x 1

SD standard/mini x 1

CompactFlash (Type I, II) x 1

Communication:

Ethernet (10BASE-T, 100BASE-TX, 1000BASE-T) x 3 (input x 1 + output x 2)

Wi-Fi IEEE 802.11 b/g

Bluetooth 2.0 (EDR)

Controller:

Bluetooth (up to 7)

USB 2.0 (wired)

Wi-Fi (PSP)

Network (over IP)

AV Output

Screen size: 480i, 480p, 720p, 1080i, 1080p

HDMI: HDMI out x 2

Analog: AV MULTI OUT x 1

Digital audio: DIGITAL OUT (OPTICAL) x 1

Disc Media:

CD PlayStation CD-ROM, PlayStation 2 CD-ROM, CD-DA, CD-DA (ROM), CD-R, CD-RW, SACD, SACD Hybrid (CD layer), SACD HD, DualDisc, DualDisc (audio side), DualDisc (DVD side)

DVD: PlayStation 2 DVD-ROM, PlayStation 3 DVD-ROM, DVD-Video, DVD-ROM, DVD-R, DVD-RW, DVD+R, DVD+RW

Blu-ray Disc: PlayStation 3 BD-ROM, BD-Video, BD-ROM, BD-R, BD-RE

Screens:

05.jpg

04.jpg

03.jpg

01.jpg

02.jpg

ps3controller.jpg

ps3withconroller3lt.jpg

Release List:

# Tekken -- Namco.

# Killzone -- Guerilla

# Vision Gran Turismo -- Polyphony Digital

# Formula One -- Sony Liverpool

# Untitled Old West Game -- Rockstar

# Oh-Ni -- Koei

# Mobile Suit Gundam -- Bandai

# Devil May Cry 4 -- Capcom

# Super Gory Wolfensdtein Style FPS -- Insomniac

# Metal Gear Solid 4 -- Konami

# PYEdentify Voice Recognition Game -- SCEA

# Fifth Phantom Saga -- Sega

# Heavenly Sword -- Sony

# Warhawk -- Incognito

# Killing Day -- Ubisoft

# Motor Storm -- Evolution

Erg futuristisch allemaal. Dit wordt weer een zware strijd tussen de Xbox 360 en PlayStation3!!!

Nieuwe GTA dus in 2006 :)[/size]

Bron: Powerweb & IGN

• Reacties 4.8k
  • Bezichtigingen 294k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• het ac power cord is voor de stroom,de av kabel is om je ps3 intepluggen in je tv en de usb-kabel is om je controller opteladen.

• Grand Theft Auto TOM
    Grand Theft Auto TOM

Je had Google kunnen gebruiken, maar ik zeg het wel gewoon eventjes; [table=header]AC power cord | AV kabel | USB kabel kabel om PS3 aan te sluiten aan het stopcontact | kabel om PS3 aan te sluiten

Featured Replies

Geplaatst:
comment_818411

Ik wou even meldden dat ik skate gisteren heb gekocht en ik denk dat het een goede keus was. Vooral de 2 player mode met die hoge ramp was leuk. Eerst nu de game uitspelen dan heb ik vast nog een heleboel dingen unlocked.

Geplaatst:
comment_818655
Ik wou even meldden dat ik skate gisteren heb gekocht en ik denk dat het een goede keus was. Vooral de 2 player mode met die hoge ramp was leuk. Eerst nu de game uitspelen dan heb ik vast nog een heleboel dingen unlocked.

Ik zag je het spelen ja, ik wacht nog even met het kopen van Skate. Eerst wil ik namelijk Assassin's Creed en Call Of Duty 4 nog kopen ^_^ In ieder geval veel plezier ermee.

Overigens heb ik de Uncharted demo nu 3 keer uitgespeeld en hij blijft gruwelijk vet. De graphics, animaties en teksten zijn geweldig. Alleen op "moeilijk" is het me nog niet gelukt. Lekker old-school puzelen en af en toe schieten, geweldig spel. Toch maar overwegen om die misschien toch maar te kopen.

Overigens is er weer een nieuwe trailer van PAIN, die wat uitleg geeft over de gamemodes. Lijkt me echt een gaaf spel worden om straks van het PSS af te halen.

Geplaatst:
comment_818778

WAAAAAAAAAAAAAA COD 4:modern warfare,zo ZALIG die game,nie normaal,veel mensen boos omda het nu modern is en nie meer 1945 maar ik ben doodgelukkig,tziet er gwn te goed uit

Geplaatst:
comment_818897
Overigens heb ik de Uncharted demo nu 3 keer uitgespeeld en hij blijft gruwelijk vet. De graphics, animaties en teksten zijn geweldig. Alleen op "moeilijk" is het me nog niet gelukt. Lekker old-school puzelen en af en toe schieten, geweldig spel. Toch maar overwegen om die misschien toch maar te kopen.
het meest vette vind ik dat als je onder een waterval gaat staan je dan ook echt helemaal nat wordt
Geplaatst:
comment_818909
skate online is nog leuker ^_^

Dat gedeelte vind ik een beetje saai en het beeld loopt bij mij dan ook veel slomer?

Ik geloof dat EA weer niet goed geport had *zucht*. Het schijnt dat de framerate offline af en toe wil haperen en dat er bij de online mode skaters her en der zijn vanwege lag. Desondanks is het offline gewoon een zeer goed spel, misschien dat Skate 2 een betere online mode brengt. Dat mag ook wel anders is natuurlijk weer te weinig vernieuwing voor de recenceurs. ^^ Trouwens, weet iemand of er ook een split-screen mode bij zit en of die ook soepel werkt?

Greetz, WG.

Geplaatst:
comment_819202

COD 4 moet je huren als je het niet online speelt want op 1 dag speel je het uit (op het makkelijkste niveau),er zijn gwn veel te weinig missisies voor zo een game,slechte zet van activision !

Geplaatst:
comment_819278
Ookal is het een goede game, je moet in je achterhoofd houden dat we het over EA hebben he

Zeker, EA heeft natuurlijk een reputatie :7

COD 4 moet je huren als je het niet online speelt want op 1 dag speel je het uit (op het makkelijkste niveau),er zijn gwn veel te weinig missisies voor zo een game,slechte zet van activision !

Okey, maar je krijgt wel een zeer strakke single-player die je de komende tijd niet vergeet. Daarbij komt dat COD 1 & 2 ook geen bijster lange single-player hadden en ze het toch moesten hebben van de multi-player. COD4 valt daar niet buiten en die koop je dan dus ook voor de multi-player.

Trouwens, dit hoeft geen slechte zet van Activision te zijn, het spel wordt wel door hun uitgegeven, maar het wordt ontwikkeld door Infinity Ward. Verkopen doet COD4 toch wel, dus of je het een slechte zet kan noemen?

Geplaatst:
comment_819337
Ookal is het een goede game, je moet in je achterhoofd houden dat we het over EA hebben he

Wat een bullshit, EA brengt meer goede games uit dan veel andere uitgevers..

Skate,

Battlefield,

fifa,

etc. etc...

Geplaatst:
comment_819338

Dan speel je toch ook niet op het makkelijkste niveau? :7 Je speelt hem inderdaad wel snel uit op het makkelijkste niveau, een paar graatjes moeilijker wordt het ook wat meer een uitdaging. Overigens is het ook meer een Online spel, daar is het gewoon nog leuker.

Bewerkt: door ASPHALT

Geplaatst:
comment_819343

Skate,

Battlefield,

fifa,

etc. etc...

Battlefield word echt niet door EA gemaakt hoor, daar is het spel veel te goed voor :puh:

Geplaatst:
comment_819346

Skate,

Battlefield,

fifa,

etc. etc...

Battlefield word echt niet door EA gemaakt hoor, daar is het spel veel te goed voor :puh:

Om maar weer eens precies te zijn; Battlefield wordt gemaatk door DICE, EA geeft het spel alleen uit. The Orange Box wordt gemaakt door Valve en uitgegevend oor EA, vandaar dat er daar ook een EA logo opstaat. Skate, Fifa en Need for Speed worden gemaakt door EA's eigen studio's. Meestal bestaan de Studio's uit opgekochte studio's. Skate komt van EA Black Box. Eerst was het "Black Box Studios" (of iets in die trend), maar sinds EA ze heeft opgekocht staat er EA voor. Valve en Dice horen niet bij EA. EA geeft de spellen alleen maar uit. Wat er wel voor zorgt dat ze toptitels op hun naam krijgen.

Dit ter achtergrond informatie.

Greetz, WG.

Bewerkt: door White Gold

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.