Jump to content
Geplaatst:
comment_140797

Playstation 3

CPU: Cell Processor

PowerPC-base Core @3.2GHz

1 VMX vector unit per core

512KB L2 cache

7 x SPE @3.2GHz

7 x 128b 128 SIMD GPRs

7 x 256KB SRAM for SPE

* 1 of 8 SPEs reserved for redundancy

Total floating point performance: 218 GFLOPS

GPU: RSX @550MHz

1.8 TFLOPS floating point performance

Full HD (up to 1080p) x 2 channels

Multi-way programmable parallel floating point shader pipelines

Sound:

Dolby 5.1ch, DTS, LPCM, etc. (Cell-based processing)

Memory:

256MB XDR Main RAM @3.2GHz

256MB GDDR3 VRAM @700MHz

System Bandwidth:

Main RAM -- 25.6GB/s

VRAM -- 22.4GB/s

RSX -- 20GB/s (write) + 15GB/s (read)

SB -- 2.5GB/s (write) + 2.5GB/s (read)

System Floating Point Performance:

2 TFLOPS

Storage:

Detachable 2.5" HDD slot x 1

I/O

USB Front x 4, Rear x 2 (USB2.0)

Memory Stick standard/Duo, PRO x 1

SD standard/mini x 1

CompactFlash (Type I, II) x 1

Communication:

Ethernet (10BASE-T, 100BASE-TX, 1000BASE-T) x 3 (input x 1 + output x 2)

Wi-Fi IEEE 802.11 b/g

Bluetooth 2.0 (EDR)

Controller:

Bluetooth (up to 7)

USB 2.0 (wired)

Wi-Fi (PSP)

Network (over IP)

AV Output

Screen size: 480i, 480p, 720p, 1080i, 1080p

HDMI: HDMI out x 2

Analog: AV MULTI OUT x 1

Digital audio: DIGITAL OUT (OPTICAL) x 1

Disc Media:

CD PlayStation CD-ROM, PlayStation 2 CD-ROM, CD-DA, CD-DA (ROM), CD-R, CD-RW, SACD, SACD Hybrid (CD layer), SACD HD, DualDisc, DualDisc (audio side), DualDisc (DVD side)

DVD: PlayStation 2 DVD-ROM, PlayStation 3 DVD-ROM, DVD-Video, DVD-ROM, DVD-R, DVD-RW, DVD+R, DVD+RW

Blu-ray Disc: PlayStation 3 BD-ROM, BD-Video, BD-ROM, BD-R, BD-RE

Screens:

05.jpg

04.jpg

03.jpg

01.jpg

02.jpg

ps3controller.jpg

ps3withconroller3lt.jpg

Release List:

# Tekken -- Namco.

# Killzone -- Guerilla

# Vision Gran Turismo -- Polyphony Digital

# Formula One -- Sony Liverpool

# Untitled Old West Game -- Rockstar

# Oh-Ni -- Koei

# Mobile Suit Gundam -- Bandai

# Devil May Cry 4 -- Capcom

# Super Gory Wolfensdtein Style FPS -- Insomniac

# Metal Gear Solid 4 -- Konami

# PYEdentify Voice Recognition Game -- SCEA

# Fifth Phantom Saga -- Sega

# Heavenly Sword -- Sony

# Warhawk -- Incognito

# Killing Day -- Ubisoft

# Motor Storm -- Evolution

Erg futuristisch allemaal. Dit wordt weer een zware strijd tussen de Xbox 360 en PlayStation3!!!

Nieuwe GTA dus in 2006 :)[/size]

Bron: Powerweb & IGN

• Reacties 4.8k
  • Bezichtigingen 293.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• het ac power cord is voor de stroom,de av kabel is om je ps3 intepluggen in je tv en de usb-kabel is om je controller opteladen.

• Grand Theft Auto TOM
    Grand Theft Auto TOM

Je had Google kunnen gebruiken, maar ik zeg het wel gewoon eventjes; [table=header]AC power cord | AV kabel | USB kabel kabel om PS3 aan te sluiten aan het stopcontact | kabel om PS3 aan te sluiten

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1494845
Staat bij opties --> mediabibliotheek 'mijn mediabestanden delen' aan? Dat werkte bij mij.

Kun je hierin iets duidelijker zijn?

Op de PS3 heb ik onder 'netwerkinstellingen' mediaserver verbinding ingeschakeld, en op de PC heb ik bestanden delen ingeschakeld.

Ik had dat probleem ook. Met het gebruiken van PS3 Mediaserver ging het streamen van bstanden gewoon zonder problemen. Mijn ervaring met het progamma is zeer positief :Y

Geplaatst:
comment_1494857
Staat bij opties --> mediabibliotheek 'mijn mediabestanden delen' aan? Dat werkte bij mij.

Kun je hierin iets duidelijker zijn?

Op de PS3 heb ik onder 'netwerkinstellingen' mediaserver verbinding ingeschakeld, en op de PC heb ik bestanden delen ingeschakeld.

Ik had dat probleem ook. Met het gebruiken van PS3 Mediaserver ging het streamen van bstanden gewoon zonder problemen. Mijn ervaring met het progamma is zeer positief :Y

Ik zal dat programma is proberen, maar het moet ook zonder dat programma gaan, want heeft heeft altijd zonder extra programma's gewerkt.

Geplaatst:
comment_1495803

Ik ging zoeken naar psn kaarten en in de lokale gameshop vond ik ze, Maar het is echt belachelijk, voor een 20 euro psn kaart betaal je 30 euro en voor eentje van 50 betaal je 60 !

Dat slaat toch nergens op. je moet gewoon waar krijgen voor je geld van wat je ervan gaat uitgeven. Misschien dat het alleen in deze gameshop was, Maar ik hoop niet dat het vaste prijzen zijn. Anders blijf ik gewoon verderbetalen met de CC kaart.

Geplaatst:
comment_1495931
Ik ging zoeken naar psn kaarten en in de lokale gameshop vond ik ze, Maar het is echt belachelijk, voor een 20 euro psn kaart betaal je 30 euro en voor eentje van 50 betaal je 60 !

Dat slaat toch nergens op. je moet gewoon waar krijgen voor je geld van wat je ervan gaat uitgeven. Misschien dat het alleen in deze gameshop was, Maar ik hoop niet dat het vaste prijzen zijn. Anders blijf ik gewoon verderbetalen met de CC kaart.

WTF dat slaat inderdaad echt nergens op...Maarja, de gameshop wil er ook aan verdienen...

Geplaatst:
comment_1496056

Dan blijf ik bij de CC. Als ze een waarde hebben van 50, dan verkopen ze 'm van 50 en de gameshop koopt ze dan in voor 40 ofzo. Das wel een hele naaie gameshop. Ik kijk wel hoe het bij mij in de buurt is.

Geplaatst:
comment_1496077

Das gewoon afzetterij van die Gameshop! :t

Itunes cards kosten ook evenveel als hun waarde. :7

Geplaatst:
comment_1496199

Die dingen zijn 20 euro waard, waardoor je er 20 euro voor moet betalen, maar dat ze er 10 euro voor extra vragen, dan is er iets goed mis. Zijn die dingen van titanium en platina gemaakt :?

Geplaatst:
comment_1496229

Dat ligt volgens mij aan de winkel hoor. Bijvoorbeeld bij Consoleshop betaal je €50 voor een kaart waar je dan ook €50 mee kan verbruiken. Ga dus gewoon naar een andere winkel. :Y

Zelf ga ik dit niet gebruiken denk ik, want meestal gebruik ik de Visa-kaart van mijn ouders.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.