Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_140797

Playstation 3

CPU: Cell Processor

PowerPC-base Core @3.2GHz

1 VMX vector unit per core

512KB L2 cache

7 x SPE @3.2GHz

7 x 128b 128 SIMD GPRs

7 x 256KB SRAM for SPE

* 1 of 8 SPEs reserved for redundancy

Total floating point performance: 218 GFLOPS

GPU: RSX @550MHz

1.8 TFLOPS floating point performance

Full HD (up to 1080p) x 2 channels

Multi-way programmable parallel floating point shader pipelines

Sound:

Dolby 5.1ch, DTS, LPCM, etc. (Cell-based processing)

Memory:

256MB XDR Main RAM @3.2GHz

256MB GDDR3 VRAM @700MHz

System Bandwidth:

Main RAM -- 25.6GB/s

VRAM -- 22.4GB/s

RSX -- 20GB/s (write) + 15GB/s (read)

SB -- 2.5GB/s (write) + 2.5GB/s (read)

System Floating Point Performance:

2 TFLOPS

Storage:

Detachable 2.5" HDD slot x 1

I/O

USB Front x 4, Rear x 2 (USB2.0)

Memory Stick standard/Duo, PRO x 1

SD standard/mini x 1

CompactFlash (Type I, II) x 1

Communication:

Ethernet (10BASE-T, 100BASE-TX, 1000BASE-T) x 3 (input x 1 + output x 2)

Wi-Fi IEEE 802.11 b/g

Bluetooth 2.0 (EDR)

Controller:

Bluetooth (up to 7)

USB 2.0 (wired)

Wi-Fi (PSP)

Network (over IP)

AV Output

Screen size: 480i, 480p, 720p, 1080i, 1080p

HDMI: HDMI out x 2

Analog: AV MULTI OUT x 1

Digital audio: DIGITAL OUT (OPTICAL) x 1

Disc Media:

CD PlayStation CD-ROM, PlayStation 2 CD-ROM, CD-DA, CD-DA (ROM), CD-R, CD-RW, SACD, SACD Hybrid (CD layer), SACD HD, DualDisc, DualDisc (audio side), DualDisc (DVD side)

DVD: PlayStation 2 DVD-ROM, PlayStation 3 DVD-ROM, DVD-Video, DVD-ROM, DVD-R, DVD-RW, DVD+R, DVD+RW

Blu-ray Disc: PlayStation 3 BD-ROM, BD-Video, BD-ROM, BD-R, BD-RE

Screens:

05.jpg

04.jpg

03.jpg

01.jpg

02.jpg

ps3controller.jpg

ps3withconroller3lt.jpg

Release List:

# Tekken -- Namco.

# Killzone -- Guerilla

# Vision Gran Turismo -- Polyphony Digital

# Formula One -- Sony Liverpool

# Untitled Old West Game -- Rockstar

# Oh-Ni -- Koei

# Mobile Suit Gundam -- Bandai

# Devil May Cry 4 -- Capcom

# Super Gory Wolfensdtein Style FPS -- Insomniac

# Metal Gear Solid 4 -- Konami

# PYEdentify Voice Recognition Game -- SCEA

# Fifth Phantom Saga -- Sega

# Heavenly Sword -- Sony

# Warhawk -- Incognito

# Killing Day -- Ubisoft

# Motor Storm -- Evolution

Erg futuristisch allemaal. Dit wordt weer een zware strijd tussen de Xbox 360 en PlayStation3!!!

Nieuwe GTA dus in 2006 :)[/size]

Bron: Powerweb & IGN

• Reacties 4.8k
  • Bezichtigingen 295.6k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populairste berichten

• het ac power cord is voor de stroom,de av kabel is om je ps3 intepluggen in je tv en de usb-kabel is om je controller opteladen.

• Grand Theft Auto TOM
    Grand Theft Auto TOM

Je had Google kunnen gebruiken, maar ik zeg het wel gewoon eventjes; [table=header]AC power cord | AV kabel | USB kabel kabel om PS3 aan te sluiten aan het stopcontact | kabel om PS3 aan te sluiten

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1703324

Als je zoiets nodig hebt, heb je nog een antieken tv zoals mij :sigaar:

Maar het volgende. Wat is een HDMI kabel?

Dit is een HDMI kabel: :)

HDMI%20-%20HDMI%20Kabel%20HQ%201.8%20Meter.jpg

Hierdoor verbetert de kwaliteit van je tv aanzienlijk je hebt er tussen de 5 en de 100 euro. Natuurlijk hoe duurder je gaat hoe beter de kabel. :puh:

Maar voor €30 heb je normaal gezien toch al een deftige kabel. ;)

Geplaatst:
comment_1703347

Een kabel van 5 euro is net zo goed als 1 van 100 hoor. ;)

Alleen het materiaal is wat beter zodat het langer meegaat enzo.

Dit hangt natuurlijk wel af van de lengte van je kabel. ;) Heb je er een van 1m zal die van 5 euro net zo goed zijn als die van 100. Ga je richting de 5m zou ik toch wel een duurdere variant aanraden.

Geplaatst:
comment_1703654

Ik heb de kabel die bij een xbox word geleverd op me ps3 aangesloten, werkt prima :D

Gekocht voor 5 euro bij een vriend, 2M :7

weet iemand trouwens waar je die kabeltjes kan kopen waarmee je een ps3 controller oplaad? En hoe duur die ong. zijn? Ik moet nu die van me headset gebruiken om me controllers op te laden, en das nogal kort.

Geplaatst:
comment_1705026

Hallo iedereen.

Ik heb een enorm probleem, ik ben bang dat mijn account gehackt is. :cry:

Toen ik wilde inloggen kreeg ik een melding waarin stond dat het wachtwoord onjuist is, terwijl ik mijn wachtwoord niet heb verandert. Hoe kan ik Sony Playstation bereiken? Want ik zou ze graag willen bellen of e-mailen maar ik kan geen adresgegevens vinden. Als ik op de officiële Playstation site zoek vind ik alleen dingen als 'Veelgestelde vragen' etc.

Kan iemand mij verder helpen want dit is zwaar kut. :cry:

Cheers :cry:

paul007

Geplaatst:
comment_1705039

Ik heb nog nooit gehoord dat iemands account gehackt is, heb je soms iemand je wachtwoord gegeven om bijvoorbeeld games te sharen? En heb je al wachtwoord vergeten geprobeerd? :tu:

Nee dat is het gekke juist. Ik heb nooit mijn wachtwoord vrijgegeven. Het enige wat op internet staat en wat andere mensen kunnen lezen is m'n PSN ID. Ook heb ik wachtwoord vergeten geprobeerd maar nu heb ik opeens ook een ander e-mail adres? Knettergek dit! :S

EDIT: Ik heb het nummer van de klantenservice gevonden. Ik ga ze even opbellen.

Bewerkt: door paul007

Geplaatst:
comment_1706300

Onderhoud op het PlayStation Netwerk

Misschien heb je het al gemerkt, als je wilt inloggen op het PlayStation Netwerk zal dit niet lukken want dan krijg je de mededeling: Momenteel vindt onderhoud plaats op het PlayStation®Network. Hoelang dit nog zal gaan duren is onbekend maar we hopen natuurlijk dat het snel afgelopen is.

bron

Geplaatst:
comment_1706311

Onderhoud op het PlayStation Netwerk

Misschien heb je het al gemerkt, als je wilt inloggen op het PlayStation Netwerk zal dit niet lukken want dan krijg je de mededeling: Momenteel vindt onderhoud plaats op het PlayStation®Network. Hoelang dit nog zal gaan duren is onbekend maar we hopen natuurlijk dat het snel afgelopen is.

bron

al weer klaar :7

Geplaatst:
comment_1706379

Je wordt nu tijdens dat onderhoud wel genaaid als je van het RDR bonus-xp weekend wilt genieten.

Bewerkt: door KillerZero86

Geplaatst:
comment_1706673

Als ik op m'n PS3 naar iemand z'n trofeeën wil kijken, lukt dit niet. Het laad tot 6%, en dan zegt hij dat er geen verbinding kan gemaakt worden, en dat het een DNS-fout is. Ik kan wel inloggen en online spelen. Help.

Help niet meer nodig, het werkt weer.

Bewerkt: door Dakendak

Geplaatst:
comment_1707443

Gamescom: Sony kondigt nieuwe PlayStation 3-modellen aan

Sony heeft tijdens zijn persconferentie op Gamescom 2010 aangekondigd twee nieuwe modellen van de PlayStation 3 op de markt te brengen. Het gaat om een 160GB- en een 320GB-variant. De prijzen zijn respectievelijk 299 en 349 euro.

In 2009 kondigde Sony tijdens de Gamescom-beurs in Keulen de PlayStation 3 Slim met een ingebouwde harde schijf van 120GB aan. Dit model wordt in oktober vervangen door een model met een 160GB-hdd aan boord. Het model met de grotere harddisk blijft wel op hetzelfde prijsniveau als de huidige Slim: de adviesprijs bedraagt 299 euro.

Naast de 160GB-variant stelde Sony tijdens de persconferentie ook een PlayStation 3-bundel voor die een console met daarin een 320GB-schijf bevat. Bovendien wordt de 320GB-bundel geleverd met de PlayStation Move-bewegingscontroller. De nieuwe Move-bundel krijgt een adviesprijs opgespeld van 349 euro.

Het is niet bevestigd welke onderdelen van de PlayStation Move inbegrepen zijn bij de 320GB-bundel. De Move bestaat uit een controller, de PS Eye-camera en een optionele extra controller. De nieuwe 160GB-versie van de PlayStation 3 komt in oktober uit. De Move-bundel wordt op 15 september uitgebracht. Dat is ook de officiële releasedatum van PlayStation Move.

Update, 20:46 uur: Uit foto's die zijn opgedoken op de Sony-blogpagina blijkt dat de 320GB hoogstwaarschijnlijk met een Move-starterspakket wordt geleverd.

Bron: http://tweakers.net/nieuws/69197/gamescom-sony-kondigt-nieuwe-playstation-3-modellen-aan.html

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.