Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_140797

Playstation 3

CPU: Cell Processor

PowerPC-base Core @3.2GHz

1 VMX vector unit per core

512KB L2 cache

7 x SPE @3.2GHz

7 x 128b 128 SIMD GPRs

7 x 256KB SRAM for SPE

* 1 of 8 SPEs reserved for redundancy

Total floating point performance: 218 GFLOPS

GPU: RSX @550MHz

1.8 TFLOPS floating point performance

Full HD (up to 1080p) x 2 channels

Multi-way programmable parallel floating point shader pipelines

Sound:

Dolby 5.1ch, DTS, LPCM, etc. (Cell-based processing)

Memory:

256MB XDR Main RAM @3.2GHz

256MB GDDR3 VRAM @700MHz

System Bandwidth:

Main RAM -- 25.6GB/s

VRAM -- 22.4GB/s

RSX -- 20GB/s (write) + 15GB/s (read)

SB -- 2.5GB/s (write) + 2.5GB/s (read)

System Floating Point Performance:

2 TFLOPS

Storage:

Detachable 2.5" HDD slot x 1

I/O

USB Front x 4, Rear x 2 (USB2.0)

Memory Stick standard/Duo, PRO x 1

SD standard/mini x 1

CompactFlash (Type I, II) x 1

Communication:

Ethernet (10BASE-T, 100BASE-TX, 1000BASE-T) x 3 (input x 1 + output x 2)

Wi-Fi IEEE 802.11 b/g

Bluetooth 2.0 (EDR)

Controller:

Bluetooth (up to 7)

USB 2.0 (wired)

Wi-Fi (PSP)

Network (over IP)

AV Output

Screen size: 480i, 480p, 720p, 1080i, 1080p

HDMI: HDMI out x 2

Analog: AV MULTI OUT x 1

Digital audio: DIGITAL OUT (OPTICAL) x 1

Disc Media:

CD PlayStation CD-ROM, PlayStation 2 CD-ROM, CD-DA, CD-DA (ROM), CD-R, CD-RW, SACD, SACD Hybrid (CD layer), SACD HD, DualDisc, DualDisc (audio side), DualDisc (DVD side)

DVD: PlayStation 2 DVD-ROM, PlayStation 3 DVD-ROM, DVD-Video, DVD-ROM, DVD-R, DVD-RW, DVD+R, DVD+RW

Blu-ray Disc: PlayStation 3 BD-ROM, BD-Video, BD-ROM, BD-R, BD-RE

Screens:

05.jpg

04.jpg

03.jpg

01.jpg

02.jpg

ps3controller.jpg

ps3withconroller3lt.jpg

Release List:

# Tekken -- Namco.

# Killzone -- Guerilla

# Vision Gran Turismo -- Polyphony Digital

# Formula One -- Sony Liverpool

# Untitled Old West Game -- Rockstar

# Oh-Ni -- Koei

# Mobile Suit Gundam -- Bandai

# Devil May Cry 4 -- Capcom

# Super Gory Wolfensdtein Style FPS -- Insomniac

# Metal Gear Solid 4 -- Konami

# PYEdentify Voice Recognition Game -- SCEA

# Fifth Phantom Saga -- Sega

# Heavenly Sword -- Sony

# Warhawk -- Incognito

# Killing Day -- Ubisoft

# Motor Storm -- Evolution

Erg futuristisch allemaal. Dit wordt weer een zware strijd tussen de Xbox 360 en PlayStation3!!!

Nieuwe GTA dus in 2006 :)[/size]

Bron: Powerweb & IGN

• Reacties 4.8k
  • Bezichtigingen 297.5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populairste berichten

• het ac power cord is voor de stroom,de av kabel is om je ps3 intepluggen in je tv en de usb-kabel is om je controller opteladen.

• Grand Theft Auto TOM
    Grand Theft Auto TOM

Je had Google kunnen gebruiken, maar ik zeg het wel gewoon eventjes; [table=header]AC power cord | AV kabel | USB kabel kabel om PS3 aan te sluiten aan het stopcontact | kabel om PS3 aan te sluiten

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
comment_412666

Ik vind het nogal zwak van Sony dat ze eerst een gedeelte van de Wii-controller jatten en vervolgens doen alsof ze het zelf hebben bedacht :duh:

Verder ontbreekt er zoveel aan de 'goedkope' versie (van 500 euro) dat je eigenlijk min of meer gedwongen wordt om toch de dure versie (600 euro!) te kopen.

We worden in Europa trouwens weer lekker genaaid. In de VS kost een PS3 499 dollar en 599 dollar. Omgerekend is 390 euro en 468 euro, maar in Europa vervangen ze het dollarteken voor een euro teken en betalen we dus 499 euro en 599 euro voor een PS3. Met andere woorden: We betalen hier 109 euro en 131 euro meer (teveel dus) voor precies hetzelfde apparaat!

Geplaatst:
comment_412723
We worden in Europa trouwens weer lekker genaaid. In de VS kost een PS3 499 dollar en 599 dollar. Omgerekend is 390 euro en 468 euro, maar in Europa vervangen ze het dollarteken voor een euro teken en betalen we dus 499 euro en 599 euro voor een PS3. Met andere woorden: We betalen hier 109 euro en 131 euro meer (teveel dus) voor precies hetzelfde apparaat!

Dit is dus echt zever dat we meer moeten voor betalen. Eigenlijk zouden we een enquete moeten opstellen en die opsturen naar iemand die dit kan regelen. Zodat we niet meer moeten betalen.

Geplaatst:
comment_412729
Ik vind het nogal zwak van Sony dat ze eerst een gedeelte van de Wii-controller jatten en vervolgens doen alsof ze het zelf hebben bedacht :duh:

1. Het is niet gejat het zijn een ander soort sensors.

2. Als er al iemand jat is het Nintendo want de eyetoy had ook al sensors.

Verder ontbreekt er zoveel aan de 'goedkope' versie (van 500 euro) dat je eigenlijk min of meer gedwongen wordt om toch de dure versie (600 euro!) te kopen.

Het enigste wat ontbreekt zijn inputs voor HDTV's (heeft toch bijna niemand), wifi en wat memory stick etc aan sluitingen en 40 GB minder.

Geplaatst:
comment_412739

Daar heb je een punt. Eigenlijk is Sony nog het meest origineel. Microsoft jat meer dan Sony of Nintendo.

Geplaatst:
comment_412746

Met punt twee haal je je eigen argument al onderuit. De EyeToy werkt totaal anders dan de Wii-Controller en volgens jouw punt 1 is het dan geen jatten meer, dus heeft Nintendo dat ook niet gejat van de EyeToy.

Bewerkt: door Piet-Herr

Geplaatst:
comment_412748
Het enigste wat ontbreekt zijn inputs voor HDTV's (heeft toch bijna niemand), wifi en wat memory stick etc aan sluitingen en 40 GB minder.

Wil je zeggen dat als je een ps3 van €499 koopt, je dan geen HD kan gamen :s dan heb ik nog reden te meer om een duurdere te kopen :puh:

Geplaatst:
comment_412754

Hier alle filmpjes!

Deze E3 overtreft echt mijn stoutste verwachtingen man.

Goed

+ Vertrouwde controller

+ Tiltsensor in controller

+ Download-service

+ Draadloos en gratis WiFi

+ Hardeschijf biedt grote capiciteit

+ PSP-synchronisatie biedt mogelijkheden

+ Exclusiefe titels

+ Specificaties

+ Regiovrij

+ Wereldwijde launch

+ Volledig backwards compitable

Slecht

- 11 november 2006 is te laat, Microsoft te lang vrij spel

- 499 en 599 dollar is te duur, Xbox 360 is tweemaal goedkoper

- Grand Theft Auto IV niet exclusief voor PlayStation 3, Sony's sterkste titel

Bewerkt: door LucasV

Geplaatst:
comment_412833

Daar ben ik 't niet mee eens xbox360 kost .... dan heb je nog een extra controller nodig voor met 2, een scart kabel, een hd-dvd reader van 200€, een HDD,....

Geplaatst:
comment_412873

Daar ben ik 't niet mee eens xbox360 kost .... dan heb je nog een extra controller nodig voor met 2, een scart kabel, een hd-dvd reader van 200€, een HDD,....

Als je de extra controller en de HD-DVD-reader wilt wel, maar die heb je niet per se nodig. Maarja, tegen november gok ik dat ook de complete Xbox 360 een prijsverlaging is ondergaan.

Geplaatst:
comment_413193
Maar las ik ghet goed begrijp heeft die van 60GB wi-fi en die van 20niet... dus met 1 van 20GB kan je de psp niet als controller gebruiken en met die van 60GB wel ?

Ik weet niet hoe het precies zit, maar ik denk dat de WiFi-optie op de PlayStation 3 niet voor de PlayStation Portable geld, maar voor dat de console gewoon via WiFi - net als de Wii - online gaat. Online gaan met je PlayStation 3 is dan ook gratis, maar kent minder functies dan Xbox Live. Kwaliteit (Xbox Live) is immers niet gratis he.

Ik probeer niet te zeggen dat je voor die 675 euro (PlayStation 3 + game) geen kwalitatief hoogstaand product krijgt. Ik wil zeggen dat het toch maar even 675 euro is, en dat je dat niet zo makkelijk uit je zak haalt.

Geplaatst:
comment_413217
Betaal je €599 voor je PS3 dan krijg je de volgende zaken wel terwijl je met je €499 pakket naast de pot piest:

-60 GIG HD

- Memory Stick/SD Card/CompactFlash inputs

- IEEE 802.11 wireless.

- HDMI output

Wat betekent dit? Nou, dat je voor je €499 dus gewoon 40 gig minder harde schijfruimte hebt, dat je geen Memory Stick, SD card of Compact Flash geheugenkaartjes kunt aansluiten op de PS3, dat je niet draadloos online kan en dat je geen Blu-Ray kunt kijken, althans niet in HD.

Bron

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.