Jump to content

Het grote: PS3 topic.


Trax

Recommended Posts

Bij een Lithium-ion batterij maakt dat heel weinig uit. En laten die nu net in de SIXAXIS zitten. Het is daarbij, volgens Wikipedia, zelfs beter om niet geheel op te laden en te ontladen.

Ja maar, wat is het nu? xD Helemaal leeg trekken of niet?

Link to comment
Delen op andere websites

Niet helemaal leegtrekken. Eerst volladen, dan leeg laten lopen tot laatste streepje tot geen streepjes meer over en dan weer opladen. Zo doe ik het altijd, meer uit praktische overwegingen dan om de batterij te sparen: als de batterij helemaal leegraakt zul je altijd zien dat dat gebeurt als je net een 24 killstreak in CoD hebt..;) En als het voor de batterij niet of nauwelijks uitmaakt of je hem iedere keer leegtrekt, waarom zou je dan?

Bewerkt: door KillerZero86
Link to comment
Delen op andere websites

Bij een Lithium-ion batterij maakt dat heel weinig uit. En laten die nu net in de SIXAXIS zitten. Het is daarbij, volgens Wikipedia, zelfs beter om niet geheel op te laden en te ontladen.

Ja maar, wat is het nu? xD Helemaal leeg trekken of niet?

Maakt voor de batterij niets uit, je kan hem altijd blijven opladen leeg of niet, ook de kwaliteit gaat niet achteruit.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zit eraan te denken om Call of Duty: Classic te kopen uit de PSS maar is het de moeite waard of niet?

Wat ik heb gehoord is het gewoon een directe port. Dus verwacht geen spetterende graphics en zo. ;)

Gameplay gaat toch boven graphics? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Zeker waar ;) Gameplay is zover ik ook weet nagenoeg ongewijzigd tov het origineel en daar heb ik hele positieve herineringen aan. Wat je wel mee moet nemen is dat het origineel vele jaren oud is dus tegenwoordig erg gedateerd overkomt, ik weet niet of ze aan AI etc. wat gesleuteld hebben, zo niet is dit wel een punt waar je rekening mee moet houden.

Maar feit blijft dat het origineel geweldig was/is ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Zeker waar ;) Gameplay is zover ik ook weet nagenoeg ongewijzigd tov het origineel en daar heb ik hele positieve herineringen aan. Wat je wel mee moet nemen is dat het origineel vele jaren oud is dus tegenwoordig erg gedateerd overkomt, ik weet niet of ze aan AI etc. wat gesleuteld hebben, zo niet is dit wel een punt waar je rekening mee moet houden.

Maar feit blijft dat het origineel geweldig was/is ;)

Ik denk dat ik het wel doe, even wachten op de PSS update van morgen om te kijken of er nog iets wat me leuker lijkt.

Link to comment
Delen op andere websites

omg, je doet wel moeilijk...

Elke PS3 kan standaard op elke tv en als je m hebt aangesloten kun je er gelijk op spelen.

Gewoon kopen, je zult er geen spijt van hebben ;)

Ik heb em al gekocht, ik vraag gewoon iets over de HDMI kabel... --

HDMI is alleen voor 'platte' tv's. Die kabeltjes kun je voor 20 euro kopen en heb je tot 5x scherper beeld dan op de oude dikke tv.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dit alleen op de PSP, maar daarop wil het zeggen dat het aan het laden is. Dan stopt het even, en dan gaat het voort. Maar aangezien de PS3 een machtig toestel is:

  • Kuis je CD's even
  • Probeer de laser eens uit te kuisen
  • Bel eens naar de PlayStation helpdesk

Bewerkt: door Dakendak
Link to comment
Delen op andere websites

Hoe zet je foto's, video's en muziek op je PS3?

Ik heb geprobeerd om wat muziek enz. op een USB stick te zetten, de USB stick heb ik dan in mijn PS3 gestoken, maar als ik dan op mijn PS3 naar 'USB...' ging, stond er niets op...

Link to comment
Delen op andere websites

Nog een vraagje: in het boekje van PS3 las ik dat je, als je tijdens het spelen je controller oplaad, je tijdens de game niet de USB mag uittrekken.

Mag dit omgekeerd ook niet?

Dus stel dat je aan het spelen bent, de batterij is leeg van je controller, en je wil de USB insteken, mag dit?

Link to comment
Delen op andere websites

Nog een vraagje: in het boekje van PS3 las ik dat je, als je tijdens het spelen je controller oplaad, je tijdens de game niet de USB mag uittrekken.

Mag dit omgekeerd ook niet?

Dus stel dat je aan het spelen bent, de batterij is leeg van je controller, en je wil de USB insteken, mag dit?

Ik zou niet weten waarom dit niet kan, ik doe het al bijna 3 jaar en mijn PS3 loopt nog als een zonnetje.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...