Jump to content
Geplaatst:
comment_1347623

GTABTMlogo.png

Welkom mensen!

Na het uitsterven van de Brave City Mod, zijn Bellic en Ik (CH) bezig geweest een nieuwe mod in he leven te blazen!

Nu willen jullie natuurlijk alles zien wat er maar te zien valt dus geven we al wat beeldmateriaal weg.

.:Verhaal:.

Na jaren in San Andreas gewoond te hebben, merkt CJ wat veranderingen. Er blijkt een revolutie aan te komen!

Maar niet zo maar één, nee! Alles word niet moderner het gaat juist back to medieval times.

.:Wat willen wij nou doen!:.

Wij makers proberen alles om te toveren naar de tijden van vroeger, met zwaarden kanonnen en ridders!

Dit word natuurlijk niet makkelijk maar we doen ons uiterste best!

Wat verdere info wat we willen doen:

Het word een TC. dus een geheel nieuw middeleeuws eiland.

We proberen het zo te maken dat we slagvelden in plaats van Gang fights maken.

Alles word opnieuw gedaan.

We hebben ook nieuwe radio.

.:Progress:.

Momenteel is de mod in een vroeg stadium met alleen maar models en wat dingen ingame,

Hier komt natuurlijk verandering in! Wij zullen elk beetje progress aan jullie tonen!

.:Team:.

Bellic

CorrectHost

.:The Crew:.

CorrectHost:

• Moddeling
  • Scripting
  • Rigging

Bellic:

• Moddeling
  • Texturing

.:Joinen:.

Wil jij deze mod joinen? En wil je ook alle eer krijgen voor je models? Vul dan even dit lijstje in:

[b]GTAF Naam:[/b]
[b]Waarmee wil je helpen:[/b]
[b]MSN Adress:[/b]

Wij zoeken nog:

• Scripters
  • Moddelers

Powered by:

RSava.gif

Bewerkt: door CorrectHost

• Reacties 32
  • Bezichtigingen 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1361869

Hoeveel TC's zijn jullie nog van plan te beginnen en na een paar weken/maanden weer te stoppen? :7 Zouden jullie niet eerst gewoon een kleine mod maken, of je aanmelden bij TC's die wél gereleased worden?

Geplaatst:
comment_1361891
Hoeveel TC's zijn jullie nog van plan te beginnen en na een paar weken/maanden weer te stoppen? :7 Zouden jullie niet eerst gewoon een kleine mod maken, of je aanmelden bij TC's die wél gereleased worden?

Ik denk dat er nog wel een paar komen.

Misschien moet er soort aanmeld systeem komen zodat een TC goedgekeurd moet worden? :)

Geplaatst:
comment_1364139
\hey, ff een vraagje over 3ds max, is 3ds max 4 goed genoeg hiervoor???

Vast wel toch?

Dan kan ik best simpele dingentjes maken...

Dit had je beter hier kunnen vragen: >Klik<

Maar goed, 3ds max 4 is een te lage versie om mee te modden, ik denk dat je minimaal 3ds max 6 of 7 nodig hebt wil je mods maken voor GTA. Dit komt omdat de scripts voor GTA modding waarschijnlijk niet werken op 3ds max 4 en 5.

Grtz RD :cya:

Geplaatst:
comment_1364421
Er is wat nieuw progress, nog geen screens maar er is wel wat.

We zijn nu bezig met een nieuw eiland ingame te zetten en peds te riggen zodat ze een harnas krijgen, binnnenkort zullen jullie alles zien!

Nu moet je écht een screen geven, ingame, bugged, in 3ds max of Sketchup: Maakt niet uit; Screen :eten:

\hey, ff een vraagje over 3ds max, is 3ds max 4 goed genoeg hiervoor???

Vast wel toch?

Dan kan ik best simpele dingentjes maken...

Dit had je beter hier kunnen vragen: >Klik<

Maar goed, 3ds max 4 is een te lage versie om mee te modden, ik denk dat je minimaal 3ds max 6 of 7 nodig hebt wil je mods maken voor GTA. Dit komt omdat de scripts voor GTA modding waarschijnlijk niet werken op 3ds max 4 en 5.

Niet, Kam gebruikt zelf geloof ik ook helemaal geen nieuwe versie, en een quote op z'n website:

Max3 user might need this extension in order to work.

Het kan in ieder geval vanaf Max 3 :) Maar het is niet aan te raden, je mist heel veel functies die erg nodig zijn in modding :)

Screens :eten:

Geplaatst:
comment_1364495

Leuk, weer een TC. Weer twee pagina's gelul zonder ook maar enige inhoud. Drie weken verder en nog geen pixel progress laten zien. Je maakt een topic aan om je mod te showen aan het publiek, om je mod aanzien en bekendheid te geven en vooral om mensen op de hoogte te brengen van jouw mod, die onderscheid moet maken van alle andere mods om als 'cool' of in de ogen van de meesten 'downloadbaar' te zijn. Iedereen weet dat dit geen zin heeft, alleen jullie beseffen het niet. Dat is raar, want dit is de zoveelste keer. Luister goddomme nou eens naar die mensen die een hogere rang hebben, want zij zullen deze rang echt niet hebben gekregen als ze niks zinnigs te zeggen zouden hebben.

Als jullie door willen gaan met het maken van mods die nog niet eens mods zijn en die nooit gereleased worden, wens ik jullie succes. On-topic commentaar kan ik niet geven, omdat er simpelweg nog niks is om commentaar op te geven, en 'Screens :eten:' heeft ook geen zin want als jullie ook maar een beetje fatsoenlijke progress zouden hebben zouden jullie het wel posten, anders had je dit topic niet gemaakt.

Misschien dat deze post 'een beetje' boos overkomt, maar ik word onderhand gek van die eigenwijze mensen die geen tips aan willen nemen en op deze manier nooit verder komen binnen de modding. Als laatste wil ik zeggen dat ik voor iedereen spreek die het met mij eens is, maar dat is logisch. :)

Bewerkt: door Puma

Geplaatst:
comment_1364516
Leuk, weer een TC. Weer twee pagina's gelul zonder ook maar enige inhoud. Drie weken verder en nog geen pixel progress laten zien. Je maakt een topic aan om je mod te showen aan het publiek, om je mod aanzien en bekendheid te geven en vooral om mensen op de hoogte te brengen van jouw mod, die onderscheid moet maken van alle andere mods om als 'cool' of in de ogen van de meesten 'downloadbaar' te zijn. Iedereen weet dat dit geen zin heeft, alleen jullie beseffen het niet. Dat is raar, want dit is de zoveelste keer. Luister goddomme nou eens naar die mensen die een hogere rang hebben, want zij zullen deze rang echt niet hebben gekregen als ze niks zinnigs te zeggen zouden hebben.

Als jullie door willen gaan met het maken van mods die nog niet eens mods zijn en die nooit gereleased worden, wens ik jullie succes. On-topic commentaar kan ik niet geven, omdat er simpelweg nog niks is om commentaar op te geven, en 'Screens :eten:' heeft ook geen zin want als jullie ook maar een beetje fatsoenlijke progress zouden hebben zouden jullie het wel posten, anders had je dit topic niet gemaakt.

Misschien dat deze post 'een beetje' boos overkomt, maar ik word onderhand gek van die eigenwijze mensen die geen tips aan willen nemen en op deze manier nooit verder komen binnen de modding. Als laatste wil ik zeggen dat ik voor iedereen spreek die het met mij eens is, maar dat is logisch. :)

Zelfde gedachte. Zo zie je het maar weer. Planning is everything. emot_vhappy.gif

Geplaatst:
comment_1364734

Zelfde gedachte. Zo zie je het maar weer. Planning is everything. emot_vhappy.gif

Maar toch, niet alle mods die gestart worden eindigen zo. The Green Light District en Mafia Stories zijn ook niet geeindigt zoals deze, ze zijn nog vollop bezig zelfs. Misschien komt er ooit nog een mod die het net zo ver gaat schoppen als GLD en MS, en door reacties zoals die van jou komen die er nooit. Kijk nou eens naar je eigen mod, Condaire Islands, hij is inmiddels al weggezakt naar pagina 2... Kijk eerst naar jezelf voordat je gaat oordelen over anderen.

Bewerkt: door Revolution-Designer

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.