Crypteq Geplaatst: 6 mei 2009 Rapport Geplaatst: 6 mei 2009 (bewerkt) Intro Een hele tijd geleden heb ik hier een tool geplaatst waarmee je de achtergrond van je aanmeldscherm in Windows 7 kan veranderen. Echter heb ik hier op het forum er niet veel reacties over gehad. Maar dat geeft niet, want ondertussen is de tool al wel 67 duizend keer gedownload op Deviantart. Met meer dan 200 downloads gemiddeld per dag . Echter ben ik de afgelopen maanden bezig geweest met het verbeteren. Ik heb ook besloten om het in C# te schrijven, en niet in VB, zoals de vorige versie. Eindelijk heb ik het (voor mijn gevoel) af, met vele nieuwe opties. Daarom laat ik het ook maar even hier zien. Wat is 'Windows 7 Account Screen Editor'? Windows 7 Account Screen Editor is een door mij gemaakte tool waarmee je het aanmeldscherm in Windows 7 kan veranderen naar je wat je zelf wilt. Changelog Versie 2.0 - Programma volledig opnieuw herschreven - Geheugengebruik verbeterd - Afbeeldingen verkleinen verbeterd - Voorbeeld scherm verbeterd + Een makkelijk te gebruiken taal editor + Kies of je meldingen weer wilt geven + Configureerbare afbeeldingskwaliteit + Normale en uitgebreide modus + Afsluitbutton in aanmeldscherm in/uitschakelen + Gebruiker moet op CTRL+ALT+DEL drukken bij opstarten in/uitschakelen + Accounts verbergen + Een eigen boodschap voor het aanmelden weergeven + Informatie weergeven van de laatste keer inloggen Versie 1.1 > Bug FileNotFoundException gefixt bij het opstarten - Kleine aanpassingen Versie 1.0 -Eerste release Talen -Nederlands -Engels Waar te downloaden? Klik hier Screen: Bewerkt: 25 november 2010 door BC7 Reageren
FerryN Geplaatst: 6 mei 2009 Rapport Geplaatst: 6 mei 2009 Ik heb het geprobeerd, en het werkt goed! Goed werk, Thnx voor het proggie . Reageren
Crypteq Geplaatst: 6 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 mei 2009 (bewerkt) Samen met flitskikker heb ik een nieuwe versie gemaakt, die er grafisch veel beter uit ziet. Zie hoofdpost. Veel plezier ermee Bewerkt: 6 mei 2009 door BC7 Reageren
Timske Geplaatst: 8 mei 2009 Rapport Geplaatst: 8 mei 2009 Mooi progje heb je daar Vind het er goed uit zien Reageren
Crypteq Geplaatst: 26 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2009 (bewerkt) Omdat Windows 7 nu officieel te koop is heb ik ASE (account scherm editor) verbeterd. Zie hoofdpost Bewerkt: 26 oktober 2009 door BC7 Reageren
Flitskikker Geplaatst: 26 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2009 Nu nog Sherm naar Scherm veranderen. Reageren
wesley123 Geplaatst: 26 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2009 fk heeft oog voor detail Verder ga ik dit tooltje straks als ik uit school ben even proberen hoor. Reageren
T@rget Geplaatst: 26 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2009 Ik vind het standaard scherm sexy Reageren
Crypteq Geplaatst: 26 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2009 Nu nog Sherm naar Scherm veranderen. Heb ik aangepast fk heeft oog voor detail Verder ga ik dit tooltje straks als ik uit school ben even proberen hoor. FK heeft gelijk:Y, had het over het hoofdgezien... Ik vind het standaard scherm sexy Oke:sigaar:+ Nieuwe versie - Spelling gefixt - Plaatjes die te groot zijn worden automatisch verkleind. hoef je niet meer handmatig te doen. Zie hoofdpost:) Reageren
Flitskikker Geplaatst: 27 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2009 Nu nog Acount naar Account veranderen. Reageren
Crypteq Geplaatst: 27 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 oktober 2009 Nu nog Acount naar Account veranderen. Had dat dan de eerste keer erbij gezegd:bonk:Zal wel ff fixe... Reageren
ikt Geplaatst: 27 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2009 Leuk Maar ik heb auto-log in :V Reageren
Crypteq Geplaatst: 27 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 oktober 2009 (bewerkt) @Flitskikker Bijgewerkt in de nieuwe versie. Zie hieronder @Ikt Maar dan zie je het aanmeld scherm alsnog. Bewerkt: 8 juli 2010 door BC7 Reageren
Crypteq Geplaatst: 8 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2010 (bewerkt) Na een bijna een jaar een bump! En natuurlijk ook niet zomaar, want ik heb een compleet nieuwe versie gemaakt van deze tool. Voor de complete info en de downloadlink: Zie de hoofdpost Bewerkt: 8 juli 2010 door BC7 Reageren
Albert03 Geplaatst: 8 juli 2010 Rapport Geplaatst: 8 juli 2010 Dat is echt zo vet! Werkt perfect, mooie aero interface. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.