Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

radio oproep

hallo..ik weet niet of iemand anders van jullie dit al mee heeft gemaakt: als ik naar de radio aan t luisteren ben (radio los santos) dan hoor ik wel eens een oproer van de radio dj...die oproep is dan van denise voor carl..die denise zegt dan dat ze alleen en hopeloos is..ik vond t wel lache..

Featured Replies

Nee nog nooit gehoord ik ga er eens op letten...leuk gevonden :rolleyes:

hallo..ik weet niet of iemand anders van jullie dit al mee heeft gemaakt: als ik naar de radio aan t luisteren ben (radio los santos) dan hoor ik wel eens een oproer van de radio dj...die oproep is dan van denise voor carl..die denise zegt dan dat ze alleen en hopeloos is..ik vond t wel lache..

Ja wat heeft dit met een easter egg te maken

heb het ook al eens gehoord, is wel grappig eigenlijk :lol:

het is misschien wel grappig maar het gaat helemaal niet over denise,

hij heeft het over iemand anders maar hij zegt er een naam bij en dat is niet denise

• Author
het is misschien wel grappig maar het gaat helemaal niet over denise,

hij heeft het over iemand anders maar hij zegt er een naam bij en dat is niet denise

ik weete 1000000% ckr dat t denise is!!..want hij zij zoiets van "carl: she misses you and she is desperate man!"

dit was allang bekend (bij mij althans)

als je dat wietveld verbrand hebt...krijg je op verschillende zenders te horen wat de DJ's er van vonden.

• Author

als je dat wietveld verbrand hebt...krijg je op verschillende zenders te horen wat de DJ's er van vonden.

hoewzoo wat de dj's ervan vonden...waarvan?

van dat wietveld dat je verbrand hebt <_< of ben je daar nog niet ofzo?

Jep idd... Ook als je die missie hebt gedaan in LV in dat slachthuis, Samen met onze vrind Ken Rosenberg... dan hoor je ook op de Radio van: The Police is still finding bodies enzo..... en al het nieuws er rond omheen...

Dat was ook in Gta3 als je naar staunton island kon gaan kon je op lips 106 hore dat de brug weer gemaakt is

Dat was ook in Gta3 als je naar staunton island kon gaan kon je op lips 106 hore dat de brug weer gemaakt is

ja idd is niet echt nieuw dus

• Author
van dat wietveld dat je verbrand hebt <_< of ben je daar nog niet ofzo?

wel maar ik wist het niet zeker

nog ff over dat denise die om carl zit te smeken dat ie weer terug komt naar haar op radio los santos: ik had denise vermoord en ze zeggen het nog steeds whaha een beetje nep vind je niet? :lol:

ja idd is niet echt nieuw dus

Tis maar een voorbeeld <_<

• Author
nog ff over dat denise die om carl zit te smeken dat ie weer terug komt naar haar op radio los santos: ik had denise vermoord en ze zeggen het nog steeds whaha een beetje nep vind je niet? :lol:

haha..zeker well....maar wel vet!!

Guest
This topic is now closed to further replies.

Recently Browsing 0

• No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.