Jump to content
Geplaatst:
comment_1350424

Als Gran Turismo 5 echt uit is (de volle versie) dan laat ik de topictitel wel veranderen!

gran-turismo-prologue-canada.jpg

Ik zag dat er nog geen topic was dus:

Gran Turismo is een gevestigde waarde in de gamewereld. De best verkochte PSOne- en PS2-titel tot heden komt eindelijk naar de PS3. Deze GT5: Prologue is een voorproefje van de officiële GT5 die pas eind 2009 in de rekken gaat liggen.

Gran Turismo zijn kracht lag hem altijd in het zo nauw mogelijk nabootsen van realistisch weggedrag. Met zijn breed aanbod van gelicensieerde wagens en afgelikte graphics kon het spel zelfs de niet-race fans bekoren. Bij GT5: Prologue gaat dat niet anders zijn. De game ondersteunt Full HD 1080p, dat betekent dat alle auto's aan de hoogste resolutie mogelijk op HDTV's getoond worden. Langzamerhand vervaagt de lijn tussen realiteit en videogames.

Het realistische baan- en snelheidsgevoel van de wagens zorgt dat er veel fans zijn van de serie. Het enige nadeel dat de GT serie altijd gehad heeft, was de adaptieve AI van je tegenstanders die vaak onregelmatig reed maar dat is vanaf nu ook verleden tijd. Rijd nooit meer tegen AI-tegenstanders maar ga online en race met 16(!!)andere personen via het PlayStation Network. Het online gedeelte van Prologue gaat ook samenwerken met het BBC programma Top Gear, genaamd GT TV.

De inhoud van Gran Turismo 5: Prologue bestaat uit 60 wagens met 14 additionele tuned cars van de grootste autoverdelers ter wereld. Zelfs voor een geavanceerde en inhoudelijke sterke demo bevat Prologue 10 parkoers die in beide richtingen speelbaar zijn. Er keren een paar bekende terug zoals Suzuka Circuit en Daytona maar ook enkele nieuwelingen vinden hun weg naar de Blu-Ray.

Dit uitgebreid voorproefje is een must-have voor elke PS3-bezitter, al is het maar om te pronken met je HDTV

Deze tekst is afkomstig van een website.

Dus ik heb hem niet zelfgemaakt...

• Reacties 1.4k
  • Bezichtigingen 112.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1870081

Heeft iemand trouwens een pick-up voor mij te leen om zo'n race mee te doen?

jawel welke wil je?

Dodge Ram

Toyota

Ford F150?

Maakt mij niet zo veel uit, misschien kan je ze eens even bij dat delen zetten en dan pak ik er wel eentje. Ik moet er alleen die racejes mee doen, dus ik wil niet te moeilijk. xd

Geplaatst:
comment_1870083

Maakt mij niet zo veel uit, misschien kan je ze eens even bij dat delen zetten en dan pak ik er wel eentje. Ik moet er alleen die racejes mee doen, dus ik wil niet te moeilijk. xd

ok ik ze alle 3 wel op delen, nog iets anders nodig?

Geplaatst:
comment_1870085

Ik ga denk ik morgen ook weer is GT5 spelen ik vind het alleen eigenlijk meer leuk om goede auto's makkelijk te kopen vol tunen en dan er een paar rondjes mee rijden en dan weer opnieuw? Is er een gltich voor geld netzoals de birthday glitch :)

Geplaatst:
comment_1870086

Ik ga denk ik morgen ook weer is GT5 spelen ik vind het alleen eigenlijk meer leuk om goede auto's makkelijk te kopen vol tunen en dan er een paar rondjes mee rijden en dan weer opnieuw? Is er een gltich voor geld netzoals de birthday glitch :)

er is nu wel een seizoens race van onder de 5min waar je 500duizend mee wint. en is herhaalbaar. maar je moet minstens een enzo wel voor hebben dus een inverstering van minstens 1.5mil

Geplaatst:
comment_1870089

er is nu wel een seizoens race van onder de 5min waar je 500duizend mee wint. en is herhaalbaar. maar je moet minstens een enzo wel voor hebben dus een inverstering van minstens 1.5mil

Mmm ik ga eens kijken ! Ben morgen ook jarig dus is kijken wat voor auto ik krijg :7

Geplaatst:
comment_1870090

@onbekendeIV

Nee, bedankt! Ik kijk morgen.

Edit: Ik heb die race gehaald en nog eentje van zo'n blok van 9 en nu heb ik de TVR Tuscan gewonnen, als die zo heet. :) Ik zag nu ook twee van die pick-ups in online-showroom staan. Bedankt!

@GTA-top

Leuk dat je ook gaat spelen, volgens mij zijn er ook nog andere seizoensevents waar je veel geld mee kan verdienen met een wat goedkopere auto. Maar die met de Enzo vind ik het snelst en het makkelijkst. En alvast gefeliciteerd! ;)

Bewerkt: door Yannick(NL)

Geplaatst:
comment_1870690

Zo heb er al weer een aantal Gran Turismo opzitten. Die seizoenevents verdienen erg makkelijk ja en heb er ook 20 helmen bij :7 Ik ga zo is kijken voor die ene met de Enzo dan !

Edit : Kon het niet laten om een Doge Viper GTS-R te kopen hij ziet er zo uit als een oude uit het mooi GT3 :$

Bewerkt: door GTA-top

Geplaatst:
comment_1870735

Ik heb een paar fototjes gemaakt van m'n ongetunede 458 Italia.

Toen ik m'n foto's vanaf een site met [img*]..[/img*] (zonder *) erop wilde zetten kwam dit: "You are not allowed to use that image extension on this board." Hmm?;o

Zou die C-Spec waar eerder over gesproken is ooit nog eens komen? Ik hoop het wel, GT5 + Free Roam = proheid! :D Verlang ik echt naar, zeker nadat we realistisch gingen rijden op die snelweg.

Waar is deze eerste foto gemaakt? Ik kan me echt niet zo'n tunnel bedenken of is dit helemaal geen race?

http://www.gtaforum.nl/topic/97346-gran-turismo-5/page__view__findpost__p__1788844

post-93336-131317303686.jpg

post-93336-131317316757.jpg

post-93336-131317324894.jpg

post-93336-131317329213.jpg

Geplaatst:
comment_1870870

Je moet je herhaling bekijken, op het moment dat je een foto wil nemen druk op start. (Dan pauzeert de herhaling)

Daarna komt er een knopje, die staat links van stoppen (rood knopje). Dat knopje is voor foto's te nemen en dan kan je je uitleven!

Samenvatting: Herhaling > Start drukken(Pauze) > Foto-modus (In onderste balkje naast start)

Tada!

Na de eerste google resultaten van 'Gran Turismo 5 dlc' gelezen te hebben zou er nog best wel eens een leuke DLC kunnen komen. Ik hoop wel een aantal tracks, misschien nog wat leuke auto's en hopelijk dan die C-spec free-roam. :D Maar dat is hopen. :(

Geplaatst:
comment_1870917

Toen ik m'n foto's vanaf een site met [img*]..[/img*] (zonder *) erop wilde zetten kwam dit: "You are not allowed to use that image extension on this board." Hmm?;o

Zou die C-Spec waar eerder over gesproken is ooit nog eens komen? Ik hoop het wel, GT5 + Free Roam = proheid! :D Verlang ik echt naar, zeker nadat we realistisch gingen rijden op die snelweg.

Waar is deze eerste foto gemaakt? Ik kan me echt niet zo'n tunnel bedenken of is dit helemaal geen race?

http://www.gtaforum....ost__p__1788844

Die eerste foto was van Special Stage 5 als ik het goed heb. :)

Geplaatst:
comment_1870930

http://www.gtaforum....ost__p__1788844

Die eerste foto was van Special Stage 5 als ik het goed heb. :)

Je hebt toch 2 special stage's? En ze zijn beide in het donker en al zijn er misschien meer, ik kan er geen in het licht bedenken. Of iets speciaals met fototoestel?

Ik doe nu 200/300 miles van Laguna Seca van de endurance races. :) Zit pas in ronde 8 van de 90. Haha xD.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.