Jump to content
Geplaatst:
comment_1356850

Hallo, Ik wil een nieuw Quad Core systeem kopen. Ik had zelf dit al samengesteld:

klik

De rest haal ik allemaal uit mijn huidige systeem.

Maar ik heb een paar vragen:

Kan mijn huidige 2GB DDR2 XMS geheugen daarbij?

Kunnen jullie eventueel nog een ander (beter)systeem systeem samenstellen?

Oja, In het winkelmandje staat een Phenom2, maar het mag ook een C2Q zijn.

• Reacties 39
  • Bezichtigingen 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1357724
zet er dan ook ff bij dat het record is gedaan door echt professionele teams die werken met onder andere stikstof als koeling.

Dat ken je toch zelf wel lezen. Niet iedereen die hier komt is zo achterlijk als jij :puh: (grapje)

Maar volgens mij is het geen stikstof. Ze willen iig niet vertellen hoe ze hem hebben gekoeld. :?

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1357803

Ja, Dat kan ik zelf ook wel bedenken dat ze dat niet doen op lucht ;) Maar wat is dan een goede koeler? Want ik zie er erg veel staan op Azerty :o

EDIT: @Sprunk hierboven, Ik had gelezen dat ze soms ook NOS gebruiken om te koelen.

Bewerkt: door djmaddox

Geplaatst:
comment_1357888
Ja, Dat kan ik zelf ook wel bedenken dat ze dat niet doen op lucht ;) Maar wat is dan een goede koeler? Want ik zie er erg veel staan op Azerty :o

EDIT: @Sprunk hierboven, Ik had gelezen dat ze soms ook NOS gebruiken om te koelen.

Stikstof is beter, is ook kouder dan lachgas :puh:

Geplaatst:
comment_1357903
zet er dan ook ff bij dat het record is gedaan door echt professionele teams die werken met onder andere stikstof als koeling.

Dat ken je toch zelf wel lezen. Niet iedereen die hier komt is zo achterlijk als jij :puh: (grapje)

Maar volgens mij is het geen stikstof. Ze willen iig niet vertellen hoe ze hem hebben gekoeld. :?

op sites als deze ( no offense ) kun je dat beter erbij zetten voordat gekken het ook "ff gaan proberen "

Geplaatst:
comment_1357996
is die Scythe Mugen 2 dan een goede koeler?

EDIT: kunnen daar nog meer fans op vastgemaakt worden?

jep kan, 4 in totaal, dus aan elke kant een, maar eentje is eigenlijk meer als genoeg, aangezien je vaak al eentje erachter hebt die aan de kast zelf zit en de lucht eruit blaast, en die voorste blaast dan de lucht erdoorheen, anders wordt t toch maar overkill..

Ben zelf sinds kort ook trotse eigenaar van scythe mugen 2 btw, E8400 @ 3.6ghz full load 50 graden ;) met standaard E8400@ 3.0ghz zal ik makkelijk de 45 graden halen.

Geplaatst:
comment_1358240

ik speelde altijd mid/high met normale fps van rond de ~40 met een hd3870, op me 20" tft, maar binnenkort haal ik de hd4770 dus laat ik het je dan wel weten hoe het er dan mee gaat. :)

en tja dualcore/quadcore, ligt eraan wat je speelt, ben je iemand die veel speelt van de halflife/source engine ( dus veel valve/steam spellen) raad ik je aan dualcore te pakken omdat die nog geen multicore ondersteunen.

Andere spellen zou ik gewoon voor quadcore gaan dus cod, crysis, gta IV wat dan ook.

Geplaatst:
comment_1358259

Ik speel veel spellen die nog geen Quad ondersteunen.

En GTA en Crysis doen dat wel, en oudere games niet. Dus dan maar een compromis: Triple Core. ^_^

Een een Triple Core presteerd bij de games die nog niet echt Quad Ondersteunen ook wel (iets) beter eigenlijk:

Far_Cry_2_Benchmarks.jpg

Maar goed, nu weer on-topic of anders verder gaan in het Hardware Discuss topic, oké? 8)

Geplaatst:
comment_1358290

dit is toch over hardware discussieren:)? dus we zijn gewoon ontopic

verder wil ik weleens meer benchmarks zien eigenlijk, want een X3 is gewoon een quadcore met een uitgezette core,

een Phenom dus, en aangezien de phenom X4's al ong gelijk presteren met de core2duo's van intel zou ik niet voor een X3 gaan, maar eerder richting phenom II

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.