ERRWINS Geplaatst: 6 september 2014 Rapport Geplaatst: 6 september 2014 Geheugen begint vaak bij 8GB Reageren
FranklinClinton Geplaatst: 6 september 2014 Rapport Geplaatst: 6 september 2014 OH ik zag een van 4 gb maar ik wil graag een huawai van 100 tot 130 euro Reageren
FranklinClinton Geplaatst: 6 september 2014 Rapport Geplaatst: 6 september 2014 Merk: Huawai Type: touchscreen Prijs: 100 tot 130 euro Extra:navigatie veel geheugen is 4 gb genoeg? Met dat geheugen bedoel ik dat er veel spellen op kunnen en apps zoals whatsapp instagram snapchat Franklin Hallo met deze wil ik een telefoon heb een sony xperia e1 maar die heeft te weinig geheugen dus is 4gb genoeg of mot ik een met 8 of 16 gb doen het liefst 100 tot 130 euro >>> Door Guardian1980: Samengevoegd met dit bestaande topic.<<< Reageren
Votair Geplaatst: 6 september 2014 Rapport Geplaatst: 6 september 2014 (bewerkt) Hmm.. ik heb best veel apps en ik had aan 4gb niet genoeg. Maar, ik download ook allemaal grote apps. Bewerkt: 6 september 2014 door Votair Reageren
JustDoIt. Geplaatst: 6 september 2014 Rapport Geplaatst: 6 september 2014 Waarom wil je een Huawei en niet bijvoorbeeld Acer, Xiaomi, Samsung, HTC ...? Welke spellen wil je erop gaan spelen? (met 130 euro kom je niet ver, buiten Chinese merken) Welke navigatie wil je erop? Als je bijvoorbeeld TomTom Europa wilt dan heb je minstens 4,2 GB nodig en de Benlux-editie neemt 2,1 GB in beslag (TomTom moet op intern geheugen, extern dus een SD-kaart werkt op de een of andere manier niet goed aldus TomTom). Wat je ook kan doen is naar Marktplaats gaan en zoek je een tweedehands telefoon uit, dan heb je vaak goeie specs voor een zacht prijsje. Indien je Paypal gebruikt of een creditcard zoals Visa hebt kun je ook kijken op de iBuyGou.com, Banggood.com of Aliexpress.com waar je Chinese telefoons kan krijgen. (Bij Chinese telefoons moet je letten op name de volgende merken: Xiaomi, Oppo, Zopo, Lenovo en THL want dit zijn de betere merken in China) Als je toch heel graag een Huawei-telefoon uit Nederland wilt kies dan de Huawei Ascend G525. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 6 september 2014 Rapport Geplaatst: 6 september 2014 Als je nu even geduld hebt en wacht op een reactie in het "Ik zoek een nieuwe mobiel" topic. Mensen helpen je heus wel, als je ze maar even de tijd geeft. Reageren
FranklinClinton Geplaatst: 6 september 2014 Rapport Geplaatst: 6 september 2014 Ik heb gehoord dat een huawai goed is en veel geheugen heeft en met 4 gb kom ik niet zoveel navigatie bedenk ik net dat het niet hoeft maar spelletjes zoals: Hill climb race Subway surfers Boom Beach Fruit ninja free JetPack JoyRide Bike race free Afstandbediening voor tv Zaklamp Dit wil ik Natuurlijk niet allemaal maar dit zijn wel leuke spelletjes denk ik met spoed MVG Franklintje Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 6 september 2014 Rapport Geplaatst: 6 september 2014 Zelfs met 4GB kom je niet ver. Bij 4GB gaat er ong. 2 GB vanaf door niet verwijderbare troep en het besturingssysteem. Ik heb 16GB waarvan 9,5GB beschikbaar. 6,5GB dus voor het besturingssysteem en andere rotzooi en 9,5GB voor al je apps, muziek en games. Reageren
FranklinClinton Geplaatst: 6 september 2014 Rapport Geplaatst: 6 september 2014 Hoe duur was die dan Reageren
Votair Geplaatst: 6 september 2014 Rapport Geplaatst: 6 september 2014 (bewerkt) Die spelletjes die jij wilt gaan spelen zijn, denk ik meer dan 4gb. En er wordt ook nog ruimte ingenomen door het besturingssysteem. Net zoals bij mijn Samsung smartphone. Bewerkt: 6 september 2014 door Votair Reageren
FranklinClinton Geplaatst: 6 september 2014 Rapport Geplaatst: 6 september 2014 Maar kan beter een van 16 gb nemen maar wil een huawai Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 7 september 2014 Rapport Geplaatst: 7 september 2014 Ik heb zelf een Nokia Lumia 520 ik heb hem van het voorjaar opgehaald bij de kijkshop. Het is een 8 GB versie, maar ik moet zeggen die mobieltjes zijn zo'n binnen 2 dagen leeg. Reageren
ColaGlas Geplaatst: 13 september 2014 Rapport Geplaatst: 13 september 2014 (bewerkt) Gisteren in een zatte bui mijn Xperia Sola kapot gesmeten. Merk: Maakt niet uit, liefst één die nu al beschikbaar is. Type: Smartphone Prijs: €200 Extra: Geheugen uitbreidbaar tot minstens 32gb Bewerkt: 13 september 2014 door ColaGlas Reageren
Teh_Ninja Geplaatst: 13 september 2014 Rapport Geplaatst: 13 september 2014 Onder de 200 euro zijn zowel de nieuwe als de oude Motorola Moto G een aanrader. Van de oude zijn er wel twee uitvoeringen, 3g en 4g, verkrijgbaar, wat verwarrend kan zijn. Reageren
ColaGlas Geplaatst: 13 september 2014 Rapport Geplaatst: 13 september 2014 (bewerkt) Onder de 200 euro zijn zowel de nieuwe als de oude Motorola Moto G een aanrader. Van de oude zijn er wel twee uitvoeringen, 3g en 4g, verkrijgbaar, wat verwarrend kan zijn. Heb ik inderdaad al goede dingen over gehoord, op smartphoneshop.be kost hij €220 en goedkoper vind ik niet direct: http://www.smartphoneshop.be/product/467290/motorola-moto-g-4g-8-gb-zwart.html#product_specifications Ben dan trouwens ook opzoek naar een goede case die tegen een stootje kan voor die Moto G, suggesties? Bewerkt: 13 september 2014 door ColaGlas Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.