if ((newkeys & KEY_WALK))
{
new Float:X,Float:Y,Float:Z,Float:Angle;
GetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);
GetPlayerFacingAngle(playerid,Angle);
GetPlayerVehicleID(playerid);
CreateVehicle(411,X,Y,Z,Angle,-1,-1,600);
}
Als je op ALT drukt spawnt er een infernus. Nu wil ik ervoor zorgen dat die infernus weer wordt gedestroyed nadat playerid weer een andere infernus spawnt met ALT of als playerid uitlogd. Anders komt er iemand met zelfde playerid in de server en dan staat heel de server met infernussen.
Hey,
Ik heb deze "key command" gemaakt:
Als je op ALT drukt spawnt er een infernus. Nu wil ik ervoor zorgen dat die infernus weer wordt gedestroyed nadat playerid weer een andere infernus spawnt met ALT of als playerid uitlogd. Anders komt er iemand met zelfde playerid in de server en dan staat heel de server met infernussen.
Help please
.
Moest deze GM al eergister gebruiksklaar maken
.
Gr, Alex
Alvast bedankt,