Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

statue of happiness

Hoe kom je het beste in het Statue of Happiness ????????

Featured Replies

Hoe kom je het beste in het Statue of Happiness ????????

Je neemt een heli vliegt tot het 3de verdiep van dat standbeeld. Probeer daar op te geraken. En dan door een van deuren lopen.

Hoe kom je het beste in het Statue of Happiness ????????

Je neemt een heli vliegt tot het 3de verdiep van dat standbeeld. Probeer daar op te geraken. En dan door een van deuren lopen.

die deuren zijn egt vaag gemaakt waarom hebben ze niet gewoon gemaakt dat als je er tegen aan loopt dat die open gaat zoals bij bijv je deuren in je huis

Hoe kom je het beste in het Statue of Happiness ????????

Je neemt een heli vliegt tot het 3de verdiep van dat standbeeld. Probeer daar op te geraken. En dan door een van deuren lopen.

die deuren zijn egt vaag gemaakt waarom hebben ze niet gewoon gemaakt dat als je er tegen aan loopt dat die open gaat zoals bij bijv je deuren in je huis

Omdat het anders nogal logisch zou zijn dat er iets in het standbeeld zou zitten.

En dit is zoals vele andere dingen verborgen om de speler toch iets van zoekplezier te gunnen :puh:

Hoe kom je het beste in het Statue of Happiness ????????

Je neemt een heli vliegt tot het 3de verdiep van dat standbeeld. Probeer daar op te geraken. En dan door een van deuren lopen.

die deuren zijn egt vaag gemaakt waarom hebben ze niet gewoon gemaakt dat als je er tegen aan loopt dat die open gaat zoals bij bijv je deuren in je huis

Omdat het anders nogal logisch zou zijn dat er iets in het standbeeld zou zitten.

En dit is zoals vele andere dingen verborgen om de speler toch iets van zoekplezier te gunnen :puh:

maar je ziet bij deuren zowiso al moeilijk of die open kan of niet dus het was mooier geweest als ze er een draaideur van hadden gemaakt maar het is zo als het is

Deur met 2 plakkaatjes naast.

Hoe kom je het beste in het Statue of Happiness ????????

Je neemt een heli vliegt tot het 3de verdiep van dat standbeeld. Probeer daar op te geraken. En dan door een van deuren lopen.

die deuren zijn egt vaag gemaakt waarom hebben ze niet gewoon gemaakt dat als je er tegen aan loopt dat die open gaat zoals bij bijv je deuren in je huis

Omdat het anders nogal logisch zou zijn dat er iets in het standbeeld zou zitten.

En dit is zoals vele andere dingen verborgen om de speler toch iets van zoekplezier te gunnen :puh:

maar je ziet bij deuren zowiso al moeilijk of die open kan of niet dus het was mooier geweest als ze er een draaideur van hadden gemaakt maar het is zo als het is

Het is ook een Easteregg net zoals de swingset launcher... :Y

De meeste zeggen dat het een glitch is maar de makers hebben het er gewoon expres in gestoken waarschijnlijk. ;)

jep, waar komt anders dat 'glitch trapje' waar je op kan en dat 'glitch hart' vandaan.

geloof me , het was expres.

jep, waar komt anders dat 'glitch trapje' waar je op kan en dat 'glitch hart' vandaan.

geloof me , het was expres.

idd, R* zou R* niet zijn mochten ze er niets insteken dat wel express/grappig is bedoeld.

jep, waar komt anders dat 'glitch trapje' waar je op kan en dat 'glitch hart' vandaan.

geloof me , het was expres.

idd, R* zou R* niet zijn mochten ze er niets insteken dat wel express/grappig is bedoeld.

En moest het een glitch zijn zou ten eerste:

je de trap niet opkunnen

als je het wel kon dan kwam je toch niet opdat platform

enzo dus ht is xpres.

Mijn vraag is eerder

Hoe kom je er levend vanaf

Mijn vraag is eerder

Hoe kom je er levend vanaf

Wat is er erg aan doodgaan in gta ? Je gaat er heus niet dood aan.

Mijn vraag is eerder

Hoe kom je er levend vanaf

Wat is er erg aan doodgaan in gta ? Je gaat er heus niet dood aan.

niet heel erg maar dan spawn je weer bij een ziekenhuis gaat er weer geld af etc

Mijn vraag is eerder

Hoe kom je er levend vanaf

Wat is er erg aan doodgaan in gta ? Je gaat er heus niet dood aan.

niet heel erg maar dan spawn je weer bij een ziekenhuis gaat er weer geld af etc

Tsja, dan zie ik geen andere manier dan te cheaten of via pc een trainer te gebruiken (is ook cheats maar heeft geen effect op je spel).

Of je moet mega geluk hebben dat je door een glitch niet dood bent na de val :7

Mijn vraag is eerder

Hoe kom je er levend vanaf

Wat is er erg aan doodgaan in gta ? Je gaat er heus niet dood aan.

niet heel erg maar dan spawn je weer bij een ziekenhuis gaat er weer geld af etc

Na dat je het spel hebt uitgespeelt ben je blij als je al je geld op een of andere manier weet kwjt te raken. :Y

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.