Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

[REQ] Nieuwe pc RS-modder

Geplaatst:

Hey,

Ik krijg van mijn ouders een nieuwe pc.

Maar hij mag niet te duur zijn dus ik mag voor rond de 800 euro.

Ik wil er graag wel mee kunnen gamen bijv. WoW, Flight Simulator enzo.

Weten jullie een goede pc of kunnen jullie er 1 samenstellen?

• Reacties 46
  • Bezichtigingen 2k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur

Dan hoef ik over 1-2 jaar niet een nieuwe te kopen voor nieuwe games

Geplaatst:
Dan hoef ik over 1-2 jaar niet een nieuwe te kopen voor nieuwe games

1gb is zowat alleen nuttig als je echt een grote monitor gebruikt, bij de 24+ inch pas eigenlijk, verder hoop ik niet voor je dat je over 2 jaar nog met dezelfde pc zit, dan is die sowieso te sterk verouderd om nog mee te kunnen gaan met de nieuwe games.

Geplaatst:
  • Auteur

Merk je veel van het verschil tussen 512mb en 896mb?

Geplaatst:

Ik wel, ik had dan eerst een 640MB en nu een 896MB, en ik merk wel een verschil. :Y

Geplaatst:
  • Auteur

Dan neem ik denk ik toch 896mb inplaats van 512mb

Geplaatst:
Dan neem ik denk ik toch 896mb inplaats van 512mb

GTX260?

Geplaatst:
Ik wel, ik had dan eerst een 640MB en nu een 896MB, en ik merk wel een verschil. :Y

van dezelfde kaart? welke games speelde je etc, dat telt ook allemaal he, anders doet je hele argument er niet toe..

Geplaatst:

van dezelfde kaart? welke games speelde je etc, dat telt ook allemaal he, anders doet je hele argument er niet toe..

Okee..

Ik speel COD4, GTA IV, Farcry2, Fallout3 en C&C. Ik merk een groot verschil qua FPS in alle games.

Geplaatst:

Okee..

Ik speel COD4, GTA IV, Farcry2, Fallout3 en C&C. Ik merk een groot verschil qua FPS in alle games.

Tuurlijk merk je een groot verschil van een upgrade van 8800GTS naar GTX260, daar heeft het geheugen niets mee te maken.

Geplaatst:

Okee..

Tuurlijk merk je een groot verschil van een upgrade van 8800GTS naar GTX260, daar heeft het geheugen niets mee te maken.

VGA geheugen heeft bijna niks te maken met je prestaties, alleen met de resolutie waar je op wilt spelen, GTA IV is dan weer een uitzondering van een klote game die weer wel veel geheugen nodig heeft, maar zelfs met 2 gb loopt dat spel nog niet perfect..

Geplaatst:
  • Auteur

Ik heb gewoon de pc met beeldscherm enzo daar heb ik de videokaart vervangen door een gtx260 zou dat goed zijn?

Geplaatst:

Ja, het is nog steeds een goed systeem.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.