Jump to content

Featured Replies

  • Author
comment_1377466

ya thnx, maar nou weet ik niet hoe je aan die x, y, z komt, ik heb via debug de locatie gesaved, maar der komt dan een hele rij van AddPlayerClass met allemaal cijfers erachter, 3 van die rijen met cijfers moet de x, y, en z zijn, maar welke? :?

Edited by Tharore

comment_1377607
ya thnx, maar nou weet ik niet hoe je aan die x, y, z komt, ik heb via debug de locatie gesaved, maar der komt dan een hele rij van AddPlayerClass met allemaal cijfers erachter, 3 van die rijen met cijfers moet de x, y, en z zijn, maar welke? :?

Dat is heel eenvoudig, op de wiki van sa:mp (klikkerdeklik) vind je meer informatie over die "AddPlayerClass". Zoals je daar ziet bestaat die uit een heleboel dingen, maar voor jouw zijn er maar 3 getalletjes belangrijk namelijk de X, Y en Z coördinaat want die heb je nodig.

Stel dat het er bijvoorbeeld zo uit ziet:

AddPlayerClass( 0, 1958.33, 1343.12, 15.36, 269.15, 26, 36, 28, 150, 0, 0 );

Het eerste getal (de 0 dus) is de skin.

Het tweede getal is de X-coördinaat. Dat is hierboven dus 1958.33

Het derde is dan de Y-coördinaat (1343.12) en het vierde is de Z-coördinaat (15.36)

Edited by Ymosky

  • Author
comment_1377712
ya thnx, maar nou weet ik niet hoe je aan die x, y, z komt, ik heb via debug de locatie gesaved, maar der komt dan een hele rij van AddPlayerClass met allemaal cijfers erachter, 3 van die rijen met cijfers moet de x, y, en z zijn, maar welke? :?

Dat is heel eenvoudig, op de wiki van sa:mp (klikkerdeklik) vind je meer informatie over die "AddPlayerClass". Zoals je daar ziet bestaat die uit een heleboel dingen, maar voor jouw zijn er maar 3 getalletjes belangrijk namelijk de X, Y en Z coördinaat want die heb je nodig.

Stel dat het er bijvoorbeeld zo uit ziet:

AddPlayerClass( 0, 1958.33, 1343.12, 15.36, 269.15, 26, 36, 28, 150, 0, 0 );

Het eerste getal (de 0 dus) is de skin.

Het tweede getal is de X-coördinaat. Dat is hierboven dus 1958.33

Het derde is dan de Y-coördinaat (1343.12) en het vierde is de Z-coördinaat (15.36)

Ya het werkt, thx

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.