May 21, 200520 yr hey wat vinden jullie van het spel mafia thx,gtrzz Edited May 21, 200520 yr by iLoveGta
May 21, 200520 yr heywat vinden jullie van het spel mafia thx,gtrzz Laten we beginnen met het spel in het goede subforum te zetten
May 21, 200520 yr Author ow srr maar ik wist niet goed waar je het moest zeten want het is veranderd en nu zijn er meer forums over 'games :unsure:
May 21, 200520 yr Ik vind het een mooi spel. Hij was zijn tijd voor. De mogelijkheden in het spel waren erg veel.
May 21, 200520 yr nah, valt te vergelijken met gta, alleen ik heb hem op de ps2, en de besturing is een beetje houterig enzo, en de lijken verdwijnen altijd, en je moet iemand 8 keer schiete voordat iemand eindelijk om het hoekje is... maar op de pc is ie veel leuker
May 22, 200520 yr mooi spel, ik heb hem op de computer, en hij doet het goed, alleen zijn soms de missies erg moeilijk A disturbed, hoe kan je posten om 1.07 uur? Edited May 22, 200520 yr by timotees
May 28, 200520 yr bedoel je het spel Mafia: The City Of Lost Heaven ? als je die bedoelt, een heel goed spel, ik heb hem op PC en PS2 en op PC is hij het leukst
May 28, 200520 yr op de ps2 vond ik hem een blamage, maar op de PC vond ik hem huist tof en daar komt hij ook het beste tot zijn rechht
June 5, 200520 yr ik heb de pc versie al 4 uitgespeeld en vind het een topgame het enige minpuntje is dat er niet zoveel vrijheid is als in GTA en als dat wel was geweest had het een 9,5 gehad nu blijft ie steken op n 9 nog altijd een goed cijfer voor een topgame zoals mafia
June 5, 200520 yr ik vind het een zeer leuk spel vooral die tijd en waar het zich afspeeld. COMMANDO :ph34r:
June 6, 200520 yr Erg leuke game. Ik heb hem op de PC gespeeld. En ik was van plan om hem ook op de PS2 ooit te kopen. De auto's waren erg leuk. (vooral de ''Crazy Horse''.) Ook de tijd waar het spel zich afspeeld is erg leuk.
hey
wat vinden jullie van het spel mafia
thx,gtrzz
Edited by iLoveGta