Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Multiplay??

klopt het dat je met zen 2e kan spele? en als het kan, is dat dan versus of co-op?

  • Replies 34
  • Views 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Featured Replies

klopt het dat je met zen 2e kan spele? en als het kan, is dat dan versus of co-op?

Je kan met 2en spelen.

Je kan Free-roaming doen of Rampage.

je kan met zijn tweeen chaos scheppen :lol: maar het is geen splitscreen (jammer genoeg), als je te ver van elkaar af bent begint het weer helemaal opnieuw dus als je ver weg bent en je bent ver van elkaar ben je weer op het beginpunt. <_<

net als op de PS2 dus?

tegenvaller :huh:

net als op de PS2 dus?

tegenvaller :huh:

Dit gáát over de PS2 ;)

er komt ook zekers een online multi play toch? net zoals MTA

wel voor de PC of course

jammer dat je wel last heb van de lagg in Vice City dus ik weet niet of dat wel zo'n goed idee is bij San Andreas :o

Met z'n 2'en co-op, ja. :) Dus samen op 1 scherm.

In de PC versie van SA, zullen de twee-speler mogelijkheden verwijderd zijn, volgens de laatste berichten van R*.

Ook zal er geen online-multiplayer versie van R* komen. Het is wel de verwachting dat MTA met een SA versie komt, maar er zijn ook nog enkele andere teams bezig met online multiplay voor SA.

ja dat bedoel ik ... maar MTA is toch online :huh:

Klinkt cool multy play :D

maar heeft iemand een map van waar je die logo's kan vinden

ben ze al dagen aan het zoeken :(

Klinkt cool multy play :D

maar heeft iemand een map van waar je die logo's kan vinden

ben ze al dagen aan het zoeken :(

Wat je wil.

Klik onderaan op Back en dan zie je wel.

je kan met zijn tweeen chaos scheppen  maar het is geen splitscreen (jammer genoeg)

vind ik ook dan kun je volgens mij veel meer doen

:blink: Met z'n 2'en co-op, ja. Dus samen op 1 scherm.

dus wel slip screem :blink: ook voor xbox????

Je kunt geen gebouwen in dat is spijtig

ja dat bedoel ik ... maar MTA is toch online :huh:

Ja, MTA is online MultiPlayer. Maar MTA is niet van RockStar, maar een MOD. Hierdoor zal het nooit de mogelijkheden en de stabiliteit hebben die Rockstar zou kunnen bieden als ze online mutiplayer gingen inbouwen.

Rockstar zelf zal geen multi-player maken in de PC versie van SA.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.