Geplaatst: 17 juni 200915 jaren comment_1384906 heeeeeeeeeeeeeeeeeeelp ik heb dus een flip/repair command nodig en ik ben 12 en run me eige server en nee ik ben niet zo'n ''dombo'' als julie denken
Geplaatst: 17 juni 200915 jaren comment_1384925 if(strcmp(cmdtext, "/flip", true) == 0) { if (IsPlayerInAnyVehicle(playerid) == 1) { new currentveh; new Float:angle; currentveh = GetPlayerVehicleID(playerid); GetVehicleZAngle(currentveh, angle); SetVehicleZAngle(currentveh, angle); SetVehicleHealth(currentveh, 1000.0); SendClientMessage(playerid, KLEUR, "Your vehicle is flipped and repaired!"); } else { SendClientMessage(playerid, KLEUR, "You're not in a vehicle!"); } return 1; } Alstu
Geplaatst: 17 juni 200915 jaren comment_1384960 GetVehicleZAngle(currentveh, angle); SetVehicleZAngle(currentveh, angle); Lol, dat heeft toch geen nut . Verander dat in: SetVehicleZAngle(currentveh, 270.0); en verwijder de new Float:angle; Bewerkt: 17 juni 200915 jaren door David22
Geplaatst: 17 juni 200915 jaren comment_1384965 Nou David, als jij denkt dat mijn script niet werkt, zal dat je flink tegenvallen. Je hebt volgens mij wel eens mijn flip command in mijn server gebruikt? Dit is hem Ik denk dat juist jouw flip juist niet lekker gaat werken, dan ga je altijd 1 richting op staan, volgens mij het westen bij jouw hoek Dat lijkt me niet de bedoeling Die van mij houd je auto recht, met de punt waar het naar wees
Geplaatst: 18 juni 200915 jaren comment_1385038 Nou David, als jij denkt dat mijn script niet werkt, zal dat je flink tegenvallen. Je hebt volgens mij wel eens mijn flip command in mijn server gebruikt? Dit is hem Ik denk dat juist jouw flip juist niet lekker gaat werken, dan ga je altijd 1 richting op staan, volgens mij het westen bij jouw hoek Dat lijkt me niet de bedoeling Die van mij houd je auto recht, met de punt waar het naar wees Nee Remi. SetVehicleZAngle draait een auto van boven naar beneden (dak - wielen). De functie waar jij mee door de war bent, is SetPlayerFacingAngle. Geloof je me niet, kijk dan eens naar deze pagina op de SA-MP wiki.
Geplaatst: 18 juni 200915 jaren comment_1385040 Fail. De X rotatie as, gaat volgens mij door de deur van de auto. De Y Rotatie as volgend mij door de bumpers. De Z rotatie as door het dak. Dus als je hem draait op de Z, zal de richting waar de auto naar wijst verplaatst worden. Bij jouw geval, word dat het westen. Bij mijn geval, kijk ik waar de auto naar wijst, is dat op 213.4 graden, dan behoud hij dat, en zet hij opnieuw de Z rotatie. Zodra SetVehicleZAngle word gebruikt, worden ook de X en Y rotatie op 0 gezet, waardoor mijn script dus werkt EDIT: Getest en mijn script werkt echt Waarschijnlijk een foutje op de wiki. En owja, owned En ik heb even de wiki aangepast Bewerkt: 18 juni 200915 jaren door Remi-X
Geplaatst: 18 juni 200915 jaren comment_1385081 Fail. De X rotatie as, gaat volgens mij door de deur van de auto. De Y Rotatie as volgend mij door de bumpers. De Z rotatie as door het dak. Dus als je hem draait op de Z, zal de richting waar de auto naar wijst verplaatst worden. Bij jouw geval, word dat het westen. Bij mijn geval, kijk ik waar de auto naar wijst, is dat op 213.4 graden, dan behoud hij dat, en zet hij opnieuw de Z rotatie. Zodra SetVehicleZAngle word gebruikt, worden ook de X en Y rotatie op 0 gezet, waardoor mijn script dus werkt EDIT: Getest en mijn script werkt echt Waarschijnlijk een foutje op de wiki. En owja, owned Damn. Je hebt gelijk. Let maar niet op mijn posts dus . Ik ging uit van de wiki, en daar staat dus een fout op.
Geplaatst: 18 juni 200915 jaren Auteur comment_1385216 Fail. De X rotatie as, gaat volgens mij door de deur van de auto. De Y Rotatie as volgend mij door de bumpers. De Z rotatie as door het dak. Dus als je hem draait op de Z, zal de richting waar de auto naar wijst verplaatst worden. Bij jouw geval, word dat het westen. Bij mijn geval, kijk ik waar de auto naar wijst, is dat op 213.4 graden, dan behoud hij dat, en zet hij opnieuw de Z rotatie. Zodra SetVehicleZAngle word gebruikt, worden ook de X en Y rotatie op 0 gezet, waardoor mijn script dus werkt EDIT: Getest en mijn script werkt echt Waarschijnlijk een foutje op de wiki. En owja, owned Damn. Je hebt gelijk. Let maar niet op mijn posts dus . Ik ging uit van de wiki, en daar staat dus een fout op. nou ik zal je vertellen bij die eerste code kreeg ik 26 errors of ik doe iets fouts en toen dee ik die tweede tip en kreeg ik er twee
Geplaatst: 18 juni 200915 jaren comment_1385228 Heb je mijn script wel in OnPlayerCommandText gezet? En laat in het vervolg je errors zien, zonder kunnen we er ook niks mee
Geplaatst: 18 juni 200915 jaren Auteur comment_1385289 Heb je mijn script wel in OnPlayerCommandText gezet? En laat in het vervolg je errors zien, zonder kunnen we er ook niks mee C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\pawno\my server.pwn(111) : error 017: undefined symbol "KLEUR" C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\pawno\my server.pwn(115) : error 017: undefined symbol "KLEUR" Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase 2 Errors. zo mschn kun je er nu wat mee
Geplaatst: 18 juni 200915 jaren Auteur comment_1385323 Zet bovenaan:#define KLEUR 0xFFCCCCFF zelde errors!
Geplaatst: 18 juni 200915 jaren comment_1385354 Zet bovenaan:#define KLEUR 0xFFCCCCFF zelde errors! Dan doe je iets fout. Zet deze define wel onder je includes!
Geplaatst: 18 juni 200915 jaren Auteur comment_1385444 Zet bovenaan:#define KLEUR 0xFFCCCCFF zelde errors! Dan doe je iets fout. Zet deze define wel onder je includes! heb ik en er gebeurdt hetzelfde:duh:
Geplaatst: 18 juni 200915 jaren comment_1385502 Zet bovenaan:#define KLEUR 0xFFCCCCFF zelde errors! Dan doe je iets fout. Zet deze define wel onder je includes! heb ik en er gebeurdt hetzelfde:duh: Post je code kan, ik kan toch niet ruiken wat er in je script staat? (pawn.pastebin.com)
Geplaatst: 18 juni 200915 jaren Auteur comment_1385619 #include <a_samp> // This is a comment // uncomment the line below if you want to write a filterscript //#define FILTERSCRIPT #if defined FILTERSCRIPT #define KLEUR 0xFFCCCCFF public OnFilterScriptInit() { print("\n--------------------------------------"); print(" Blank Filterscript by your name here"); print("--------------------------------------\n"); return 1; } public OnFilterScriptExit() { return 1; } #else main() { print("\n----------------------------------"); print(" Blank Gamemode by your name here"); print("----------------------------------\n"); } #endif public OnGameModeInit() { // Don't use these lines if it's a filterscript SetGameModeText("Blank Script"); AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); return 1; } public OnGameModeExit() { return 1; } public OnPlayerRequestClass(playerid, classid) { SetPlayerPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746); SetPlayerCameraPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746); SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746); return 1; } public OnPlayerRequestSpawn(playerid) { return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { return 1; } public OnPlayerSpawn(playerid) { return 1; } public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { return 1; } public OnVehicleSpawn(vehicleid) { return 1; } public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid) { return 1; } public OnPlayerText(playerid, text[]) { return 1; } public OnPlayerPrivmsg(playerid, recieverid, text[]) { return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if(strcmp(cmdtext, "/flip", true) == 0) { if (IsPlayerInAnyVehicle(playerid) == 1) { new currentveh; new Float:angle; currentveh = GetPlayerVehicleID(playerid); GetVehicleZAngle(currentveh, angle); SetVehicleZAngle(currentveh, angle); SetVehicleHealth(currentveh, 1000.0); SendClientMessage(playerid, kleur, "Your vehicle is flipped and repaired!"); } else { SendClientMessage(playerid, kleur, "You're not in a vehicle!"); } return 1; } return 0; } public OnPlayerInfoChange(playerid) { return 1; } public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger) { return 1; } public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid) { return 1; } public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate) { return 1; } public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnRconCommand(cmd[]) { return 1; } public OnObjectMoved(objectid) { return 1; } public OnPlayerObjectMoved(playerid, objectid) { return 1; } public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid) { return 1; } public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row) { return 1; } public OnPlayerExitedMenu(playerid) { return 1; } dit is me script en ja ik ben pas begonne
heeeeeeeeeeeeeeeeeeelp ik heb dus een flip/repair command nodig en ik ben 12 en run me eige server en nee ik ben niet zo'n ''dombo'' als julie denken