Geplaatst: 17 juni 200915 jaren comment_1384906 heeeeeeeeeeeeeeeeeeelp ik heb dus een flip/repair command nodig en ik ben 12 en run me eige server en nee ik ben niet zo'n ''dombo'' als julie denken
Geplaatst: 18 juni 200915 jaren comment_1385631 Zet die #define KLEUR 0xFFCCCCFF eens boven #if defined FILTERSCRIPT en het zou moeten werken.
Geplaatst: 18 juni 200915 jaren comment_1385638 En haal alles wat met filterscript te maken heeft ook eens weg, want ik neem aan dat dit je GameMode is, dan heb je geen Filterscript dingen nodig.
Geplaatst: 18 juni 200915 jaren comment_1385701 Even uitleg waarom het niet werkt: #include <a_samp> // This is a comment // uncomment the line below if you want to write a filterscript //#define FILTERSCRIPT #if defined FILTERSCRIPT #define KLEUR 0xFFCCCCFF Doordat #define FILTERSCRIPT niet "geuncomment" is (de // is niet weggehaald), word alles wat tussen #if defined FILTERSCRIPT en #else staat niet uitgevoerd, dus wordt KLEUR ook niet gedefined
Geplaatst: 18 juni 200915 jaren Auteur comment_1385772 ooooooooooooooooooooow... nou dan zijn hier de errors: C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\pawno\my server.pwn(117) : warning 209: function "OnPlayerCommandText" should return a value C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\pawno\my server.pwn(118) : error 010: invalid function or declaration Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase en hier me script: #include <a_samp> #define FILTERSCRIPT #define KLEUR 0xFFCCCCFF #if defined FILTERSCRIPT public OnFilterScriptInit() { print("\n--------------------------------------"); print(" Blank Filterscript by your name here"); print("--------------------------------------\n"); return 1; } public OnFilterScriptExit() { return 1; } #else main() { print("\n----------------------------------"); print(" Blank Gamemode by your name here"); print("----------------------------------\n"); } #endif public OnGameModeInit() { // Don't use these lines if it's a filterscript SetGameModeText("Blank Script"); AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); return 1; } public OnGameModeExit() { return 1; } public OnPlayerRequestClass(playerid, classid) { SetPlayerPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746); SetPlayerCameraPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746); SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746); return 1; } public OnPlayerRequestSpawn(playerid) { return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { return 1; } public OnPlayerSpawn(playerid) { return 1; } public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { return 1; } public OnVehicleSpawn(vehicleid) { return 1; } public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid) { return 1; } public OnPlayerText(playerid, text[]) { return 1; } public OnPlayerPrivmsg(playerid, recieverid, text[]) { return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if(strcmp(cmdtext, "/flip", true) == 0) { if (IsPlayerInAnyVehicle(playerid) == 1) { new currentveh; new Float:angle; currentveh = GetPlayerVehicleID(playerid); GetVehicleZAngle(currentveh, angle); SetVehicleZAngle(currentveh, angle); SetVehicleHealth(currentveh, 1000.0); SendClientMessage(playerid, KLEUR, "Your vehicle is flipped and repaired!"); } else { SendClientMessage(playerid, KLEUR, "You're not in a vehicle!"); } return 1; } } return 0; } public OnPlayerInfoChange(playerid) { return 1; } public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger) { return 1; } public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid) { return 1; } public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate) { return 1; } public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnRconCommand(cmd[]) { return 1; } public OnObjectMoved(objectid) { return 1; } public OnPlayerObjectMoved(playerid, objectid) { return 1; } public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid) { return 1; } public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row) { return 1; } public OnPlayerExitedMenu(playerid) { return 1; } Bewerkt: 18 juni 200915 jaren door brianQ
Geplaatst: 19 juni 200915 jaren comment_1385797 public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if(strcmp(cmdtext, "/flip", true) == 0) { if (IsPlayerInAnyVehicle(playerid) == 1) { new currentveh; new Float:angle; currentveh = GetPlayerVehicleID(playerid); GetVehicleZAngle(currentveh, angle); SetVehicleZAngle(currentveh, angle); SetVehicleHealth(currentveh, 1000.0); SendClientMessage(playerid, KLEUR, "Your vehicle is flipped and repaired!"); } else { SendClientMessage(playerid, KLEUR, "You're not in a vehicle!"); } return 1; } return 0; } Haal 1 haakje boven "return 0" weg Edit: Je kan een groot script voortaan beter op Pastebin plaatsen Bewerkt: 19 juni 200915 jaren door David22
Geplaatst: 19 juni 200915 jaren comment_1385833 Pastebin voor grote scripts. [.CODEBOX](zonder.) voor middelgrote scripts. [.CODE](zonder.) voor kleine scripts.
Geplaatst: 19 juni 200915 jaren comment_1385837 Pastebin voor grote scripts. [.CODEBOX](zonder.) voor middelgrote scripts. [.CODE](zonder.) voor kleine scripts. [ codebox ] is niet aan te raden, omdat deze de pagina behoorlijk kan uitrekken...
Geplaatst: 19 juni 200915 jaren Auteur comment_1385919 ey ik lijk nu best n zeikert hoor vind mare nu heb ik het script hoe zorg ik dat ie het doet aan me server????
Geplaatst: 19 juni 200915 jaren comment_1386139 ey ik lijk nu best n zeikert hoor vind mare nu heb ik het script hoe zorg ik dat ie het doet aan me server???? Zet het script in de map: gamemodes open dan server.cfg en verander je gamemode naar jouw gamemode
heeeeeeeeeeeeeeeeeeelp ik heb dus een flip/repair command nodig en ik ben 12 en run me eige server en nee ik ben niet zo'n ''dombo'' als julie denken