Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Laatst gehaalde trophy/achievement

Die van mij is er eentje van Zen Pinball, dat ik iets bijzonder had gedaan op zo'n tafel.

Post yours :)

Lijstje:

[b]Welke game?:[/b]
[b]Hoe heet de Achievement/Trophy:[/b]
[b]Hoeveel G heb je gehaald/ Welke soort trophy?:[/b]

• Replies 555
  • Views 73.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• S.W.A.T.
    S.W.A.T.

De MP trophies van RDR 2 vallen mee. Grinden is te doen met de collectors role. Ik hou niet van MP maar RDR 2 beviel mij zeer. En ben altijd bereid online even te helpen

• Red Dead Redemption 2

• Fallout: New Vegas weer eens opgestart na meer dan 10 jaar..

Posted Images

Featured Replies

Ik probeer een deuk te slaan in mijn nog openstaande Steam trophies van Civ 5, nu bezig met het allereerste Scenario. Hoop hier binnenkort de trophies van te hebben. In de tussentijd heb ik de Stellar Blade platinum trophy behaald 🎉

Ik zou mij echt niet echt een gamingachievement kunnen herinneren. Meestal interesseert het mij niet zo. Ook even op steam gechecked en niet echt iets wat interessant is. In league of legends kan het soms wel grappig zijn als je dan een naampje krijgt, maar volgens mij heb ik die ook al in een paar jaar niet veranderd >.<

Indirect heb je natuurlijk wel van die online dingen (achievements), dat als je ergens stafflid word ofzo dat je dat wel herinnert; omdat dan ook je speelstijl veranderd.

Edited by -COMMANDO-

• 6 months later...
  • 4 weeks later...

Van de week de platina trophies gehaald van Touhou: Luna Nights én God of War Ragnarok! De volgenden op het menu staan de Claws of Awaji DLC van AC Shadows, Nioh en ik heb van de week Nioh 3 gekocht. Genoeg te spelen dus!

• 3 weeks later...

image.png

Na het origineel op de 360 gedaan te hebben, veel met @.Sharingan gebakkeleid over nog eens IV geheel 100%en omdat hij er zelf mee bezig was. Kibbutz Number One en Caught With Your Pants Down blijven ook 15 jaar later gwn KUT maar heyyyy we hebben het weer geklaard.

Knap hoor! Ik heb die 100% score nooit gedaan in TBOGT.

Mijn eigen trophy jacht, ik jaag daar graag op: In februari 55e en 1e van dit jaar: Spider-man 2, niet de lastigste maar toch een leuke. Denk dat ik dit voorjaar daar Mass Effect 1 op de PS3 aan toevoeg.

Platinum trophy voor Nioh 1 get! Bezig voor de platinum van Nioh 3 ook *D

Ik ga gewoon in m'n eentje dit topic levend houden 7 Gisteren na 5 jaar EINDELIJK de platinum voor Judgment (Judge Eyes in Japan) behaald! Dit betekend dat ik de gehele Yakuza/Like A Dragon serie geplatinumd heb tot en met Infinite Wealth.

Haha ik doe met je mee maar mijn platina vallen dit jaar tegen na de 20 van vorig jaar. Gisteren wel AC 4 Black Flag uitgespeeld. Ik ga niet voor de platinum want ik wil een leuk spel niet verpesten door een MP grind te doen waar ik geen zin in heb. Verder alle SP trophies behaald, behalve tegen de legendary ships. Die ga ik nog eens doen (op Xbox al eens gehaald dus ik kan het ^^). Nu wordt het tijd voor AC Rogue Remastered.

En mooie prestatie hoor!

4 uur geleden, S.W.A.T. zei:

Haha ik doe met je mee maar mijn platina vallen dit jaar tegen na de 20 van vorig jaar. Gisteren wel AC 4 Black Flag uitgespeeld. Ik ga niet voor de platinum want ik wil een leuk spel niet verpesten door een MP grind te doen waar ik geen zin in heb. Verder alle SP trophies behaald, behalve tegen de legendary ships. Die ga ik nog eens doen (op Xbox al eens gehaald dus ik kan het ^^). Nu wordt het tijd voor AC Rogue Remastered.

En mooie prestatie hoor!

Nou dit is dus precies waarom ik me niet ga wagen aan de RDR2 multiplayer. De paar keer dat ik het gespeeld heb werd ik constant gegrieft en ik ben ook niet erg goed in de modi zoals Deathmatch. Ik ga de game lekker 100%en en neem daar genoegen mee. Imho moet MP sowieso altijd een categorie apart hebben i.p.v. een must voor de platinum :s

3 uur geleden, Nissan zei:

Nou dit is dus precies waarom ik me niet ga wagen aan de RDR2 multiplayer. De paar keer dat ik het gespeeld heb werd ik constant gegrieft en ik ben ook niet erg goed in de modi zoals Deathmatch. Ik ga de game lekker 100%en en neem daar genoegen mee. Imho moet MP sowieso altijd een categorie apart hebben i.p.v. een must voor de platinum :s

Zijn die MP achievements niet te cheesen met een 2e persoon aka @.Sharingan ?

6 uur geleden, .Sharingan zei:

Zijn die MP achievements niet te cheesen met een 2e persoon aka @.Sharingan ?

Is er crossplay tussen PC en PS5? 7

De MP trophies van RDR 2 vallen mee. Grinden is te doen met de collectors role. Ik hou niet van MP maar RDR 2 beviel mij zeer. En ben altijd bereid online even te helpen )

Op 17-3-2026 om 14:07, S.W.A.T. zei:

De MP trophies van RDR 2 vallen mee. Grinden is te doen met de collectors role. Ik hou niet van MP maar RDR 2 beviel mij zeer. En ben altijd bereid online even te helpen )

Ik zie er vooral bijzonder tegen op het helemaal alleen te doen. De Yakuza/Like a Dragon grind was met vrienden en dan maakten we er altijd ene leuke avond van met een hapje, drankje en de nodige mannenpraat onzin. Dus mocht je mee willen spelen, do let me know.

Ohja laatst behaalde trophy, uhm ik ben bezig met de Claws of Awaji DLC van Assassin's Creed Shadows. Je kunt de helft van je targets niet assassinaten en bent zowat verplicht als Yasuke te spelen om ze te slopen. Heerlijk kut, want ik speel geen AC voor Temu Dark Souls combat.

Edited by Nissan