Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

User Track Player werkt niet

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb een klein probleempje... Mijn User Track Player doet het niet :-( Ik heb de instellingen juist staan en de shortcuts in de goede map. Het probleem is nu dat ik alleen radio-commercials krijg.

Iemand een idee om dit op te lossen?

Zammy

Featured Replies

Geplaatst:

ja je moet je nummers skippen via jou controls

daar staat ergens dat je next track of skip track.

Standaard is die knop : F5

Geplaatst:

Ga naar audio en doe iets als 'Scan for music' of iets in die richting, daarna herkent ie het als het goed is.

Geplaatst:
  • Auteur

Beide dingen al geprobeerd maar niets ervan heeft gewerkt :-(

Geplaatst:

Kopieer anders de muziek in plaats van een snelkoppeling te maken. Denk niet dat het werkt maar je kan het proberen natuurlijk :puh:

Geplaatst:

Kopieer gewoon alle bestanden in de map: "User track Player" als je dat gedaan heb moet je zoals hierboven al gezegd is scan for music gebruiken. Daarna kan je gewoon lekker luisteren naar je eigen nummers. Maar wel op de goede zender he.

Geplaatst:
  • Auteur

Alles staat al goed ingesteld :7 Ik heb de volledige uitleg gevolgd op WikiGTA en voorheen werkte het gewoon. Gisteren deed ie het ineens niet meer. Vandaag ook niet.

Heb de gta_sa.set ook al verwijderd maar tevergeefs :-(

Geplaatst:

Heb je zitten "klooien" met media-programma's en/of je codecs? Ben je nog steeds in het bezit van de juiste codecs om je muziekbestanden af te spelen? Daarnaast schijnen er vaak problemen te zijn met de "Auto Media Scan", scan handmatig naar de muziekbestanden en zet de automatische media scan uit (off).

Geplaatst:

Gebruik je wel .mp3-bestanden? :7

Geplaatst:

Dat maakt niets uit, zolang maar de juiste codecs aanwezig zijn kan je elk muziekbestand afspelen. :7

Geplaatst:

Klik eens op "Scan for music" en zet dan de speelinstelling op "Sequental". Dan doet hij ze op alfabet, bij een andere instelling wordt er automatisch reclame gespeeld tussen de nummers. ;)

Geplaatst:
  • Auteur
Heb je zitten "klooien" met media-programma's en/of je codecs? Ben je nog steeds in het bezit van de juiste codecs om je muziekbestanden af te spelen? Daarnaast schijnen er vaak problemen te zijn met de "Auto Media Scan", scan handmatig naar de muziekbestanden en zet de automatische media scan uit (off).

Ik heb nog gewoon de juiste codecs. Alleen ik heb wel een andere Media Player erbij geïnstalleerd omdat WMP niet alles afspeelt. En waar kan ik anders codecs downloaden? Zou het anders aan de update naar WMP11 kunnen liggen?

Gebruik je wel .mp3-bestanden? :7

:Y:7

Klik eens op "Scan for music" en zet dan de speelinstelling op "Sequental". Dan doet hij ze op alfabet, bij een andere instelling wordt er automatisch reclame gespeeld tussen de nummers. ;)

Jammer genoeg heb ik dit ook al geprobeerd :-(

Geplaatst:

Dit heb ik ook eens gehad met een nummer dat zich niet afspeelde. Plaatst een geheel nieuw mp3 bestandje in de map en verwijder de rest (maak er wel even een backupje van). Kijk dan eens wat het resultaat is. ;)

Geplaatst:
  • Auteur

Al geprobeerd :-(

Geplaatst:

Het werkt gewoon niet, doe net als alle bugs die je in programma's/games tegenkomt: negeren. Je kan steeds Windows Media Player gebruiken(op de achtergrond), een afspeellijst maken is neit zo moeilijk. Ga naar 'Nu Afspelen' en sleep je bestandjes die je wil afspelen er maar in. Of een MP3 voor je neus is ook altijd handig.

Geplaatst:
  • Auteur

Zelf denk ik niet dat dit een bug is eigenlijk, want bij de rest doet de player het wel gewoon. En jammer maar helaas, met WMP op de achtergrond gaat mijn SA laggen :-(

En met een MP3 om hoor ik niets uit de game helaas, waardoor het niet meer fijn klinkt als je begrijpt wat ik bedoel.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.