Geplaatst: 22 juni 200915 jaren comment_1388747 Hallo, Ik heb een klein probleempje... Mijn User Track Player doet het niet Ik heb de instellingen juist staan en de shortcuts in de goede map. Het probleem is nu dat ik alleen radio-commercials krijg. Iemand een idee om dit op te lossen? Zammy
Geplaatst: 25 juni 200915 jaren comment_1391249 Ik begrijp je, maar ik heb hetzelfde rotprobleem, bij mij wil er echt niks door de User Track Player komen, terwijl het niet ligt aan codecs[heb er echt wel genoeg: DivX-codecs en K-Lite Codec Pack; grootste versie] of aan een Wiondows Media Player versie('k heb de nieuwste). Voor de rest doe ik net hetzelfde als wat jij doet, en zo zou het moeten werken. Oh, en een andere player installeren is totaal niet verkeerd hoor. Hoe hoger je WMP versie, hoe beter. Vanaf Windows Media Player 9 werkt de User Track Player, wat ie bij jou en mij dus niet doet. Bewerkt: 25 juni 200915 jaren door MegaPilot
Hallo,
Ik heb een klein probleempje... Mijn User Track Player doet het niet
Ik heb de instellingen juist staan en de shortcuts in de goede map. Het probleem is nu dat ik alleen radio-commercials krijg.
Iemand een idee om dit op te lossen?
Zammy