Ik heb een nieuw menu aangemaakt, en daarin zet ik dit:
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext, "/teleports2", true) == 0)
{
ShowMenuForPlayer(teleportmenu2,playerid);
return 1;
}
if (strcmp("/kill", cmdtext, true, 10) == 0)
{
SetPlayerHealth(playerid, 0);
SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, "You have killed yourself.");
return 1;
}
if(strcmp(cmdtext,"/bikestunt",true)==0)
{
SetPlayerInterior(playerid, 0);
SetPlayerPos(playerid,595.8833, 799.9094, 1982.3097);
SetPlayerHealth(playerid, 110.0);
GameTextForPlayer(playerid,"A player is teleported to: /bikestunt",4000,6);
return 1;
}
return 0;
}
Nu geeft ie als error dit aan:
C:\samp02Xserver.win32\gamemodes\sftdm.pwn(2298) : error 021: symbol already defined: "OnPlayerCommandText"
Als het goed is betekend dat, dat ik oneplayercommand al heb gebruikt.. dus ik moet het veranderen.. maar hoe?
Als ik er 1tje verwijder krijg ik nog meer errors.. en als ik zn naam verander ook :S En het gaat om regel 2289.. maar in die regel staat alleen dit dingetje {
Ik heb een nieuw menu aangemaakt, en daarin zet ik dit:
Nu geeft ie als error dit aan:
C:\samp02Xserver.win32\gamemodes\sftdm.pwn(2298) : error 021: symbol already defined: "OnPlayerCommandText"
Als het goed is betekend dat, dat ik oneplayercommand al heb gebruikt.. dus ik moet het veranderen.. maar hoe?
Als ik er 1tje verwijder krijg ik nog meer errors.. en als ik zn naam verander ook :S En het gaat om regel 2289.. maar in die regel staat alleen dit dingetje {
HELP!!