Ik heb me een hele tijd terug al geregistreerd toen ik nog san andreas speelde maar nooit wat gepost dus dit is eigelijk mijn eerste keer op het forum maargoed...
Nou volg ik gta al vanaf gta2 en heb elk spel dan ook wel gekocht (2, 3, vc, sa, lcs, vcs lol heb zelfs die ouwe film) maar toen gta 4 uitkwam kon ik die nog nie kope ivm geen 360/ps3en had toen ook nog niet echt de kriebels maar de laatste tijd heb ik weer dat gta virus en weet nu ook wel heel cker dat ik hem ga halen.
Ik verkoop binnekort me brommer(vaarwel stukje jeugd) en wou eerst al het geld gebruike voor auto totdat ik al die trailers van gta4 zag en noujah word eerst ma een klein autotje
Ik ben van plan een xbox 360 te kopen maar heb nog een paar vragen:
Ik wil graag ook lost and damned en the ballad of gay tony, heb ik hiervoor nou een harde schijf nodig?
Zijn er ook echt grote nadelen aan gta 4?
en hoe zijn de graphics als je het op een gwne tv speelt?
hallo iedereen.
Ik heb me een hele tijd terug al geregistreerd toen ik nog san andreas speelde maar nooit wat gepost dus dit is eigelijk mijn eerste keer op het forum maargoed...
Nou volg ik gta al vanaf gta2 en heb elk spel dan ook wel gekocht (2, 3, vc, sa, lcs, vcs lol heb zelfs die ouwe film) maar toen gta 4 uitkwam kon ik die nog nie kope ivm geen 360/ps3en had toen ook nog niet echt de kriebels
maar de laatste tijd heb ik weer dat gta virus en weet nu ook wel heel cker dat ik hem ga halen.
Ik verkoop binnekort me brommer(vaarwel stukje jeugd) en wou eerst al het geld gebruike voor auto totdat ik al die trailers van gta4 zag en noujah word eerst ma een klein autotje
Ik ben van plan een xbox 360 te kopen maar heb nog een paar vragen:
Ik wil graag ook lost and damned en the ballad of gay tony, heb ik hiervoor nou een harde schijf nodig?
Zijn er ook echt grote nadelen aan gta 4?
en hoe zijn de graphics als je het op een gwne tv speelt?