Geplaatst: 1 juli 200915 jaren comment_1399237 Kan iemand me uitleggen waar de peds hun collision vandaan halen? Tom Bewerkt: 1 juli 200915 jaren door .:TOM:.
Geplaatst: 1 juli 200915 jaren comment_1399246 Ik denk dat je wel een vermoeden zou kunnen hebben als je zelf onderzoek had gedaan in de SA Root map. Rockstar Games -> San Andreas -> Models -> coll -> peds.col Ik denk dat ze hier in zullen staan. Bewerkt: 1 juli 200915 jaren door Beagle
Geplaatst: 1 juli 200915 jaren Auteur comment_1399281 Dit had ik al gevonden maar de file opent niet met 3dsmax en evenmin met de colleditor. Ik heb namelijk een ped model wat vergroot en dit werkt maar je kan door hem lopen en hij zit de helft onder de grond. Tom
Geplaatst: 1 juli 200915 jaren comment_1399312 Hmm, al eens geprobeerd te importeren met de COL IO van KAMS?
Geplaatst: 1 juli 200915 jaren comment_1399318 Alle peds / player hebben de zelfde coll volgensmij... Ze zitten hardcoded in de .exe denkik Bewerkt: 1 juli 200915 jaren door MFCL
Geplaatst: 3 juli 200915 jaren Auteur comment_1400762 Dat is spijtig, ik had een ped verkleint tot de grootte van de voet van CJ. Als ik er op schiet klopt het wel (ik raak hem echt alleen als ik er op schiet maar ik loop er wel tegen alsof het eenj normale ped is (de collison is nog even groot) en hij zweeft in de lucht. Tom >>> Door DaBeast: PB verstuurd, collision word namelijk ge genereert .<<<
Kan iemand me uitleggen waar de peds hun collision vandaan halen?
Tom
Bewerkt: door .:TOM:.