Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Watskuburt

Wat vinden jullie van het nieuwe liedje: watskuburt en van de zangers: De Jeugd van Tegenwoordig?

Ik vindt het wel een leuk liedje ..:)

  • Replies 86
  • Views 5.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Featured Replies

1. dit hoort in muziek en film forum

2.zo kunen we wel van elk lieke een topic maken

en ik vind het lieke erg (......):D .

Edited by bjorn13

  • Author
1. dit hoort in muziek en film forum

2.zo kunen we wel van elk lieke een topic maken

en ik vind het lieke wel gaan :D .

Sorry dit hoort idd in dat topic please verschuifen mijn excuses:):puh:

Sorry dit hoort idd in dat topic please verschuifen mijn excuses:):puh:

No problem.. kan gebeuren ;)

Volgens mij is dat nummer echt een hype op het moment.. ik ben er niet zo kapot van om eerlijk te zijn.

Ik had een tijd geleden dat liedje op tv gehoord echt te grappig.

Het liedje klinkt ook gelijk zo lekker vind ik, en ook niet al te serieus.

Chill en een lekker liedje. B)

Het is ook echt een goed liedje dat snel in de smaak valt bij de jongeren.

Edited by Levi_16

  • Author

Hier de lyric voor de ge interreseerden:

Er zitten wel scheldwoorden in, mag eigenlijk niet excuus hiervoor maar het is gewoon een liedje:)

edit door The Godfather: geef dan gewoon een link naar de lyrics...stonden nogal veel scheldwoorden in

Edited by The Godfather

Ik heb een bloedhekel aan dit liedje gekregen.

En dat komt door mijn zusje.

Ze zit hele tijdje dat liedje te zingen.

Ik werd er echt stront chagerijnig van.

Als je 1000x per dag Watskuburt hoort dan is het echt niet leuk meer.

Ik vind het niet echt een mooi liedje

Waar komen die lui eigenlijk vandaan?

Het lijken me wel een stel friezen :blink: no affence

Edited by Morpheus 83

Ik vind het liedje echt lachen! :lol:

Maar er zijn verschillende songteksten, de een is weer anders als de andere.

1x horen is leuk maar naar 3x word het echt een nummer dat op je zenuwen werkt

Het is wel leuk nummer. Rare tekst, maar wel goede beat etc.

Owneej...

Toen ik dit zag, dacht ik neej he...! Ik vind het echt jammer dat iedereen tegenwoordig maar denkt dat als je rijmt dat je rapt... en iedereen het daarom ook maar probeert... Rap muziek word op dit moment zo misbruikt door bepaalde mensen, zoals die reclame van de grondwet waarom is dat rap?!

Maare ff ontopic zoals je waarschijnlijk al denkt... Ik vind het liedje echt ***, ik versta er deels geen moer van.. Je bent een MC de.... (nog iets.. ) ik versta er niks van Watskeburt zeiden ze in 1e het woord is duz dood live with it...

Zoals Raymster (weet nie of ik t goed schrijf)

De flavour is zwart net als Biggie en Pac... (dacht ik.. :D )

Nederlanders... Kap met dat gerap... Dat D-men ging nog wel waarna ik me begon te irriteren jullie willen alleen maar rappen om bekend te worden... Hierbij wil ik wel zeggen dat niet alle Nederlandse hip-hop/rap slecht is...

Aha! Nu weet ik wat Watskuburt is. ^_^

Zag zoveel mensen in m'n lijst met dat in de naam. :rolleyes:

Ik ken het verders niet, luister ook totaal niet naar rap.

Leuk nummer, luister 'm altijd op mn MP3. :lol:

Vind het een leuk lied :)

Maar na heel vaak luisteren vind ik 'm ook niet zo heel leuk meer...

Ik vind hem lachen!

Maarja zo als timovich als zei: 'Na vaak luisteren, is hij niet zoveel meer aan'!

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.