Jump to content

Druggebruik


RobbieB

Druggebruik  

90 leden hebben gestemd

  1. 1. Gebruik jij een drug?

    • Ja
      12
    • Soms
      14
    • Nee
      21
    • Nooit!
      44
    • Nooit meer! Ik had in het verleden een drugsverslaving!
      2


Recommended Posts

  • Reacties 105
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Amfetamientje

    19

  • GTAspirit

    7

  • Dr.Oppai

    4

  • RobbieB

    4

Nou om maar even een serieus antwoord te geven :puh: Afgelopen maandag ben ik voor het eerst in aanraking gekomen met soft drugs. Ik had een jointje gerookt en een flink stuk spacecake gegeten. Hoewel de spacecake pas na 90 min zijn werk deed. Samen met een vriendin nog wel in de bios opgegeten...

Nou achteraf gezien was het niet zo'n leuke ervaring geweest. Maar dat heb ik naderhand op andere forums wel gelezen dat de ervaring met spacecake niet altijd even prettig is (vooral als je te veel neemt). Het verstrekt je gevoel, dus het begon met een lach kick. Eigenlijk zo heftig dat je er geen controle meer over hebt. Ik heb 3 kwartier in de wc staan lachen met een vriendin en toen het enigszins gezakt was snel naar huis gegaan, maar gevaarlijke (wat ik dan heb ervaren) is dat ik me druk ging maken over het feit dat het rare gevoel niet over ging (komt omdat men de scheiding tussen realiteit en fantasie kwijtraakt). Dus ik kreeg angstaanvallen, eigenlijk zo erg dat ik ergens in Amsterdam door mijn ouders opgehaald moest worden midden in de nacht. Want ja je wilt liever niet dat je ouders er achter komen, dus ik met die vriendin eerst geprobeerd met de bus en tram naar huis zien te komen. Maar ik kan je zeggen het is een ongelofelijk raar gevoel het leek alsof de tijd stil stond en je kan je omgeving niet goed meer waarnemen. Dus ik was genoodzaakt mijn ouders uit bed te bellen met een hele hoop moeite wist ik een straat bord voor te lezen. Ik weet nog dat water naar lijm smaakte en alles tintelde in me lijf. Gelukkig is dat goed afgelopen, hoewel ik in de deurpost alles eruit heb gegooid :puh: Maar ik zal het niet zo snel nog een keer doen :puh: Dus voor degene die nog niet in aanraking met drugs zijn geweest, als je doet doe het allereerst niet alleen en zorg er voor dat je niet té veel neemt... Maar achteraf gezien is het gewoon troep wat je neemt, dan neem ik toch liever een glaasje alcohol met vrienden ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Er bestaan al een degelijke topic's over drugs. Klik en Klik en nog eens klik Zoekfunctie voor de winst :dans: Bestaan eigenlijks al redelijk wat topic's over drugs. Nog even en het is een koffieshop fora :schater:

maar goed. Om nog even inhoudelijk op je topic in te gaan. Ik gebruik geen drugs en zal het ook niet doen. Geen Harddrug.Softdrugs of wat voor zooi dan ook. Ik hoef het niet, maar iedereen die denkt dat het wel te doen moet zijn. Ik raad het af. Maar doe wat je niet laten kan

Link to comment
Delen op andere websites

Er bestaan al een degelijke topic's over drugs. Klik en Klik en nog eens klik Zoekfunctie voor de winst :dans: Bestaan eigenlijks al redelijk wat topic's over drugs. Nog even en het is een koffieshop fora :schater:

maar goed. Om nog even inhoudelijk op je topic in te gaan. Ik gebruik geen drugs en zal het ook niet doen. Geen Harddrug.Softdrugs of wat voor zooi dan ook. Ik hoef het niet, maar iedereen die denkt dat het wel te doen moet zijn. Ik raad het af. Maar doe wat je niet laten kan

Dit topic is ietsje anders:

- Dit topic gaat over welke drugs jij neemt, het anders topic van Blowen gaat over: Neem jij drugs? Dit is toch wel een groot verschil

- Dit is een kersvers topic

- Er is een poll

Link to comment
Delen op andere websites

Wat alcohol op z'n tijd is niet ongezond hoor..:puh: Soms een biertje(speciale gelegenheden), is niet echt een gewoonte van drinken. En nee, ik gebruik geen drugs, ik heb ze nog alle vijf op een rijtje. ^^

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Wat alcohol op z'n tijd is niet ongezond hoor..:puh: Soms een biertje(speciale gelegenheden), is niet echt een gewoonte van drinken. En nee, ik gebruik geen drugs, ik heb ze nog alle vijf op een rijtje. ^^

Och, ik drink op familiefeesten en gezellige avonden wel eens champagne en wijn.

Dit jaar in mij was er een plechtige communie van mijn nicht. Ik zat aan tafel naast mijn pépé en een andere nicht van m'n nicht. In het midden stond er een grote kan rode wijn. Ik had zeker 5 glazen rode wijn binnen, en 3 glazen champagne. Ik was niet eens dronken! Want die avond ging ook nog de dansvloer open.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik gebruik alleen wiet en hasj, en alcohol ook ja, maar dat is niet echt drugs. In de toekomst wil ik nog wel een keer pado's en xtc gebruiken (eenmalig).

Mijn eerste joint was voor een excursie, in de 1e samen met twee anderen die al vaker blowden.

Blowen doe ik nu naar maar 1 keer in de twee weken ongeveer, eerst deed ik er elke dag 1 of 2.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat alcohol op z'n tijd is niet ongezond hoor..:puh:

Alcohol noem ik ook geen drugs :7.

Afgaande op mijn standpunt van hierboven, kan ik zeggen dat ik geen drugs gebruik. Ben wel van plan het ooit eens te proberen, maar na het lezen van het verhaal van Nightflower weet ik zeker dat ik dat niet doe zolang ik nog thuis woon :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...