Jump to content

Druggebruik


RobbieB

Druggebruik  

90 leden hebben gestemd

  1. 1. Gebruik jij een drug?

    • Ja
      12
    • Soms
      14
    • Nee
      21
    • Nooit!
      44
    • Nooit meer! Ik had in het verleden een drugsverslaving!
      2


Recommended Posts

Drugs zijn eigenlijk alle middelen die bij inname invloed hebben op een mens... Dus ook koffie (vanwege de cafeïne)... Maar dat zijn eigelijk alledaagse 'drugs' en dit topic gaat uiteraard over de wat minder vanzelfsprekende soort ^^

Ik gebruik geen drugs waarover men het hier heeft :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 105
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Amfetamientje

    19

  • GTAspirit

    7

  • Dr.Oppai

    4

  • RobbieB

    4

''Drugs are bad, m'kay.'' Toch zeg ik ''FUCK IT'' tegen het advies van Mr Mackie, want ik heb 2 keer geblowed met vrienden. Is waterpijpen een soft drug? Of valt het gewoon onder tabak? Waterpijpen is trouwens slechter dan roken. 1 Uur waterpijpen staat gelijk aan 100-200 sigaretten.

Bewerkt: door lexus123
Link to comment
Delen op andere websites

Er bestaan al een degelijke topic's over drugs. Klik en Klik en nog eens klik Zoekfunctie voor de winst :dans: Bestaan eigenlijks al redelijk wat topic's over drugs. Nog even en het is een koffieshop fora :schater:

maar goed. Om nog even inhoudelijk op je topic in te gaan. Ik gebruik geen drugs en zal het ook niet doen. Geen Harddrug.Softdrugs of wat voor zooi dan ook. Ik hoef het niet, maar iedereen die denkt dat het wel te doen moet zijn. Ik raad het af. Maar doe wat je niet laten kan

Dit topic is ietsje anders:

- Dit topic gaat over welke drugs jij neemt, het anders topic van Blowen gaat over: Neem jij drugs? Dit is toch wel een groot verschil

- Dit is een kersvers topic

- Er is een poll

doet je dat niet ergens aan denken ^_^

en nee ik gebruik allen slaappillen als het nodig is :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

alcohol........... alleen in de weekenden hoor :puh:

en alcohol is een verdovend middel maar ik weet niet of het onder drugs hoort.

Het valt wettelijk niet onder drugs, maar qua werking zowel qua schadelijkheid als verslaving zou het onder hard drugs moeten vallen.

Ontopic: Ik gebruikte dagelijks methylfenidaat vanwege mijn concentratie. Dat spul zijn ook een soort van drugs. Als je het gaat snuiven geeft het weer een ander effect dan als je het snuift.

Link to comment
Delen op andere websites

alcohol........... alleen in de weekenden hoor :puh:

en alcohol is een verdovend middel maar ik weet niet of het onder drugs hoort.

Het valt wettelijk niet onder drugs, maar qua werking zowel qua schadelijkheid als verslaving zou het onder hard drugs moeten vallen.

Ontopic: Ik gebruikte dagelijks methylfenidaat vanwege mijn concentratie. Dat spul zijn ook een soort van drugs. Als je het gaat snuiven geeft het weer een ander effect dan als je het snuift.

eh?dat is hetzelfde toch?

Link to comment
Delen op andere websites

alcohol........... alleen in de weekenden hoor :puh:

en alcohol is een verdovend middel maar ik weet niet of het onder drugs hoort.

Het valt wettelijk niet onder drugs, maar qua werking zowel qua schadelijkheid als verslaving zou het onder hard drugs moeten vallen.

Ontopic: Ik gebruikte dagelijks methylfenidaat vanwege mijn concentratie. Dat spul zijn ook een soort van drugs. Als je het gaat snuiven geeft het weer een ander effect dan als je het snuift.

:bonk:

EDIT: Hierboven was sneller.

Bewerkt: door Djmaddox
Link to comment
Delen op andere websites

Toen ik met school naar Amsterdam ging voor de Musea, had iemand een pilletje in z'n oor zitten. Ik zei dat tegen die man, en hij zei terug: Das mijn stash, niks doorvertellen hoor!! Nou, behalve aanraking met een XTC-pil dus niks xD.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik raad jullie I-Doser aan.

I-Doser is een computerprogramma dat beweert het high- en het stoned-zijn te kunnen simuleren, door middel van hoge en lage tonen voortdurend achter elkaar te laten afspelen. Zo'n afspeelbestand heet ook wel een dose, vandaar de naam I-Doser.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...