Jump to content

Druggebruik


RobbieB

Druggebruik  

90 leden hebben gestemd

  1. 1. Gebruik jij een drug?

    • Ja
      12
    • Soms
      14
    • Nee
      21
    • Nooit!
      44
    • Nooit meer! Ik had in het verleden een drugsverslaving!
      2


Recommended Posts

Heel af en toe alcohol, soms bied m'n moeder het zelfs zelf aan, omdat, als je het gaat verbieden het juist extra gaat doen. Maar ik drink eigenlijk alleen met speciale gelegenheden, en dan ook alleen wanneer ik er zin in heb.

En drug gebruik ik niet en zal ik ook nooit doen. Dat ligt denk ik ook wel groot en deels aan je leefomgeving ;) . Het is nou niet echt iets dagelijks hier op het platteland :) .

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 105
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Amfetamientje

    19

  • GTAspirit

    7

  • Dr.Oppai

    4

  • RobbieB

    4

Het is nou niet echt iets dagelijks hier op het platteland :) .

Daar gebeurt het even goed als op elke andere plek.

Ik denk het niet... Ik heb in ieder geval nog nooit een jongere drugs zien nemen

Link to comment
Delen op andere websites

Daar gebeurt het even goed als op elke andere plek.

Minder personen op een hoopje in het platteland => minder mogelijkheden om eventueel al aan drugs te geraken of veel druk van buitenaf om drugs te gebruiken... dus zou je toch kunnen stellen dat het daar minder voorkomt hoor :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Daar gebeurt het even goed als op elke andere plek.

Minder personen op een hoopje in het platteland => minder mogelijkheden om eventueel al aan drugs te geraken of veel druk van buitenaf om drugs te gebruiken... dus zou je toch kunnen stellen dat het daar minder voorkomt hoor :7 .

Zo simpel ligt het niet, op 'het platteland' zijn gewoon ontzettend veel gebruikers.

Link to comment
Delen op andere websites

Concerta (ADHD), slaappillen, spacecake, wiet en Sheiva Bhang.

Concerta sinds mijn 9 of 10de. Slaappillen sinds vorig jaar. Wiet had ik dit jaar nog en Sheiva Bhang ook.

Je bent 13 en zit al aan de wiet?

Link to comment
Delen op andere websites

Concerta (ADHD), slaappillen, spacecake, wiet en Sheiva Bhang.

Concerta sinds mijn 9 of 10de. Slaappillen sinds vorig jaar. Wiet had ik dit jaar nog en Sheiva Bhang ook.

Je bent 13 en zit al aan de wiet?

:puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Concerta (ADHD), slaappillen, spacecake, wiet en Sheiva Bhang.

Concerta sinds mijn 9 of 10de. Slaappillen sinds vorig jaar. Wiet had ik dit jaar nog en Sheiva Bhang ook.

Je bent 13 en zit al aan de wiet?

:puh:

Nee, hij wil alleen stoer overkomen. Niet dat dat goed lukt, want die :puh: smiley toont duidelijk aan dat hij even rood werd achter z'n oren toen hij besefte dat hij z'n leeftijd had ingegeven bij profiel en iedereen die kon zien en dan zou merken dat dat eigenlijk niet echt realistisch is. Tenzij je in de ghetto's woont natuurlijk.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

OT: alcohol bij speciale gelegenheden.

Bewerkt: door Velaro
Link to comment
Delen op andere websites

Concerta (ADHD), slaappillen, spacecake, wiet en Sheiva Bhang.

Concerta sinds mijn 9 of 10de. Slaappillen sinds vorig jaar. Wiet had ik dit jaar nog en Sheiva Bhang ook.

Je bent 13 en zit al aan de wiet?

:puh:

Nee, hij wil alleen stoer overkomen. Niet dat dat goed lukt, want die :puh: smiley toont duidelijk aan dat hij even rood werd achter z'n oren toen hij besefte dat hij z'n leeftijd had ingegeven bij profiel en iedereen die kon zien en dan zou merken dat dat eigenlijk niet echt realistisch is. Tenzij je in de ghetto's woont natuurlijk.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

OT: alcohol bij speciale gelegenheden.

Op hoeveel wil je wedden dat ik al geblowd heb?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...