Jump to content

Druggebruik

RobbieB

Druggebruik  

90 leden hebben gestemd

1. 1. Gebruik jij een drug?

• Ja
      12
    • Soms
      14
    • Nee
      21
    • Nooit!
      44
    • Nooit meer! Ik had in het verleden een drugsverslaving!
      2

Recommended Posts

alcohol........... alleen in de weekenden hoor :puh:

en alcohol is een verdovend middel maar ik weet niet of het onder drugs hoort.

Het valt wettelijk niet onder drugs, maar qua werking zowel qua schadelijkheid als verslaving zou het onder hard drugs moeten vallen.

Ontopic: Ik gebruikte dagelijks methylfenidaat vanwege mijn concentratie. Dat spul zijn ook een soort van drugs. Als je het gaat snuiven geeft het weer een ander effect dan als je het snuift.

Ik heb deze medicijnen een tijdje terug ook moeten slikken.. als je ze moet slikken maakt het niet uit of je ze slikt of snuift en geeft het allebij hetzelfde effect (nasaal neemt je lichaam alleen meer op ;) )

Geef iemand met ADHD maar een een klein lijntje speed.. daar word die persoon rustig van ;)

Delen op andere websites

• Reacties 105
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Amfetamientje

19

• GTAspirit

7

• Dr.Oppai

4

• RobbieB

4

Tellen medicijnen ook?

Als je het gebruikt tegen een ziekte ofzo; neen. Maar als het echt voor je verslaving ofzo is; ja.

Sommige medicijnen vallen qua werking wel onder drugs.

Ik raad jullie I-Doser aan.
I-Doser is een computerprogramma dat beweert het high- en het stoned-zijn te kunnen simuleren, door middel van hoge en lage tonen voortdurend achter elkaar te laten afspelen. Zo'n afspeelbestand heet ook wel een dose, vandaar de naam I-Doser.

Daar heb ik een keer over gepost in de DWG, maar ik kreeg er alleen hoofdpijn van.

Delen op andere websites

Nee, ik gebruik geen drugs. Het zal vast wel lekker zijn, en rustgevend ofzo, maarja: Als iets lekker is, wil je er meer van. En als je er meer van wil, kan dat leiden tot een verslaving.

Delen op andere websites

• 2 weken later...
Ik raad jullie I-Doser aan.
I-Doser is een computerprogramma dat beweert het high- en het stoned-zijn te kunnen simuleren, door middel van hoge en lage tonen voortdurend achter elkaar te laten afspelen. Zo'n afspeelbestand heet ook wel een dose, vandaar de naam I-Doser.

placebo-effect ten top imo.

heb zo veel verschillende mensen het laten proberen maar bij niemand werkte het (zonder mijn mening of die van andere te vertellen). Zelf gebruik ik wel aardig wat op zijn tijd.

Eigenlijk nu ook. niet zo heel vreemd gezien de tijd :')

http://en.wikipedia.org/wiki/Dextroamphetamine

Recreational

Along with amphetamine and methylphenidate, non-prescription use of dextroamphetamine has been used as a recreational stimulant drug that provides euphoria and is also used as a study aid, social aid and party drug. The National Institute on Drug Abuse stated a large percentage of American college students reported stimulant use for non-medicinal purposes.[40]

zo hoeven jullie niet verder te lezen (tenzij je geïnteresseerd ben dan).

Ik zelf ben absoluut niet verslaafd of verslavingsgevoelig. Maar hier kom je vaak pas achter als je een tijdje bezig bent, en bij sommige is het dan te laat.

Als je zo nodig drugs wilt doen raad ik 2c-b. Een vrij onbekende drug voor vele maar zeker niet schadelijk en er kan weinig fout mee gaan.

en als ik 1 drug zou moeten afzweren dan is het wel nicotine.

(bijna) elke drug is wel slecht voor je maar de verhouding schadelijkheid-'fun-factor' is zo idioot dat ik nog steeds niet begrijp dat mensen dit doen.

Mijn laatste tip, pak nooit zomaar wat aan ; informeer je zelf van te voren voor je ergens aan begin en laat je zooi testen bij een test centrum!

ben weer eens veels te veel aan het typen zie ik al, blame the dex.

Bewerkt: door Plantebak
Delen op andere websites

Ik zou nooit drugs gaan gebruiken. Als je alcohol buiten beschouwing laat..

Gister toevallig was ik bij een vriendin van mij, en daar werd mij wiet aangeboden.. Fijn dat iedereen daar rookt, maar ik blijf daar liever buiten.

Delen op andere websites

Ik gebruik zelf geen drugs.

Heel zelden alcohol, maar het is al haast een half jaar geleden ofzo toen ik me laatste twee pilsjes heb gehad.

Daarnaast is me ook wiet aangeboden geworden, maar niet gedaan, was ook mede omdat ik geen zin erin heb dat ik er misschien verslaafd aanraak, maar ook omdat ik toen op een drukke weg zat waar de kans dat ik familie tegen kom heel groot is :puh:

Delen op andere websites

Ik gebruik zelf geen drugs, en ik zou er ook niet aan willen beginnen. Hopelijk kan ik dat volhouden, wat ook vast wel zal gaan gebeuren. Alcohol, af en toe. Bier mag ik nog niet, ben pas 14. Ik moet het nog doen met de klassieke shandy, altijd wel even lekker op een avond :) Maar drugs, nooit!

Delen op andere websites

Nu zeg je wel ik ga het nooit doen

En binne 4 jaar sta je daar met een joint in je smoel

of met een verkaste neus !

Hij zegt dat ie het niet wil doen. En jij beweert nu dat hij het wel gaat doen. Ik heb vanaf dat ik klein ben altijd gezegd dat ik geen drugs ging gebruiken en dat doe ik nu 19 jaar later nog steeds niet. Dus het is best mogelijk dat hij het inderdaad niet gaat doen. Lekker kortzichtig

Delen op andere websites

Hij zegt dat ie het niet wil doen. En jij beweert nu dat hij het wel gaat doen. Ik heb vanaf dat ik klein ben altijd gezegd dat ik geen drugs ging gebruiken en dat doe ik nu 19 jaar later nog steeds niet. Dus het is best mogelijk dat hij het inderdaad niet gaat doen. Lekker kortzichtig

Tja, maar zo zijn er wel meer mensen die hard roepen iets nooit te doen maar het later toch doen. Zo kortzichtig is dat op zich niet. Zeg nooit nooit.. ;-)

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...