Nissan Geplaatst: 28 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juli 2009 En hij geeft de missies niet eens .
Tommy-Vercetti Geplaatst: 29 juli 2009 Rapport Geplaatst: 29 juli 2009 (bewerkt) Gele cometNOOSE patroi Infernus (Rood) Ambulance Hummers (alle kleuren) Sultan RS (alle kleuren) Banshee (alle kleuren) Limo (alle kleuren) NRG 900 PCj 600 Het zou wel zo handig zijn als je de missie's geeft waarin ze voorkomen en waarom ze zeldzaam zijn. Bewerkt: 29 juli 2009 door Tommy-Vercetti
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 29 juli 2009 Rapport Geplaatst: 29 juli 2009 Gele cometNOOSE patroi Infernus (Rood) Ambulance Hummers (alle kleuren) Sultan RS (alle kleuren) Banshee (alle kleuren) Limo (alle kleuren) NRG 900 PCj 600 Alle voertuigen die opgenoemd zijn zijn juist niet zeldzaam op 2 na. (gele comet en de infernus in het rood) Bijv. NOOSE patrol kun je krijgen door een wanted level van 3 sterren op te zetten! Dan steel je hem gewoon...
Phoenyxar Geplaatst: 29 juli 2009 Rapport Geplaatst: 29 juli 2009 Gele cometNOOSE patroi Infernus (Rood) Ambulance Hummers (alle kleuren) Sultan RS (alle kleuren) Banshee (alle kleuren) Limo (alle kleuren) NRG 900 PCj 600 Alle voertuigen die opgenoemd zijn zijn juist niet zeldzaam op 2 na. (gele comet en de infernus in het rood) Bijv. NOOSE patrol kun je krijgen door een wanted level van 3 sterren op te zetten! Dan steel je hem gewoon... Kijk is een beetje terug, dat was al vermeldt, alleen maar zeggen als nodig.
X_Boy Geplaatst: 29 juli 2009 Rapport Geplaatst: 29 juli 2009 Volgens mij is Roman's Taxi ook uniek. Weet het alleen niet zeker
Phoenyxar Geplaatst: 29 juli 2009 Rapport Geplaatst: 29 juli 2009 Volgens mij is Roman's Taxi ook uniek. Weet het alleen niet zeker Maar die is ook in meerdere missie's te krijgen en kan je ook buiten missie's te pakken krijgen.
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 29 juli 2009 Rapport Geplaatst: 29 juli 2009 Volgens mij is Roman's Taxi ook uniek. Weet het alleen niet zeker Maar die is ook in meerdere missie's te krijgen en kan je ook buiten missie's te pakken krijgen. Wanneer de eerste savehouse afbrand in een missie komen die romans taxi's niet meer voor! Als je zijn taxibedrijf daarna belt voor wat vervoer, komt er een zwarte cavalcade...
Phoenyxar Geplaatst: 29 juli 2009 Rapport Geplaatst: 29 juli 2009 Volgens mij is Roman's Taxi ook uniek. Weet het alleen niet zeker Maar die is ook in meerdere missie's te krijgen en kan je ook buiten missie's te pakken krijgen. Wanneer de eerste savehouse afbrand in een missie komen die romans taxi's niet meer voor! Als je zijn taxibedrijf daarna belt voor wat vervoer, komt er een zwarte cavalcade... Buiten dit is dti al is gezegt een paar pagina's terug, we zoeken trouwens alleen voertuigen die maar in 1 of heel misschien 2 missie's voorkomen.
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 29 juli 2009 Rapport Geplaatst: 29 juli 2009 Volgens mij is Roman's Taxi ook uniek. Weet het alleen niet zeker Maar die is ook in meerdere missie's te krijgen en kan je ook buiten missie's te pakken krijgen. Wanneer de eerste savehouse afbrand in een missie komen die romans taxi's niet meer voor! Als je zijn taxibedrijf daarna belt voor wat vervoer, komt er een zwarte cavalcade... Buiten dit is dti al is gezegt een paar pagina's terug, we zoeken trouwens alleen voertuigen die maar in 1 of heel misschien 2 missie's voorkomen. Sorry, ik zal niet meer posten in deze topic...
Nissan Geplaatst: 29 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juli 2009 Het is niet dat je iets fout doet, maar je snapt de werking van het topic denk ik niet . Kijk anders even in de hoofdpost .
Phoenyxar Geplaatst: 1 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2009 Nog eentje, als je bij de missie 'Meltdown' staat er wanneer je die personen moet achtervolgen een grijze Banshee ter beschikking met een Groen-Blauwe streep.
Tommy-Vercetti Geplaatst: 1 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2009 Nog eentje, als je bij de missie 'Meltdown' staat er wanneer je die personen moet achtervolgeneen grijze Banshee ter beschikking met een Groen-Blauwe streep. Die 'Groen/Blauwe' streep is toch echt zwart hoor als ik heb goed heb?
Phoenyxar Geplaatst: 1 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2009 Nog eentje, als je bij de missie 'Meltdown' staat er wanneer je die personen moet achtervolgeneen grijze Banshee ter beschikking met een Groen-Blauwe streep. Die 'Groen/Blauwe' streep is toch echt zwart hoor als ik heb goed heb? Maar ik heb die Banshee zelf opgeslagen na de missie omdat ik al dacht dat hij zeldzaam was, ik wist niet uit welke missie hij kwam, je moet trouwens niet op een foto kijken maar hem in het echt zien anders weet je hetniet, ben het gisteren nog is gaan checken trouwens.
Tommy-Vercetti Geplaatst: 1 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2009 (bewerkt) Nog eentje, als je bij de missie 'Meltdown' staat er wanneer je die personen moet achtervolgeneen grijze Banshee ter beschikking met een Groen-Blauwe streep. Die 'Groen/Blauwe' streep is toch echt zwart hoor als ik heb goed heb? Maar ik heb die Banshee zelf opgeslagen na de missie omdat ik al dacht dat hij zeldzaam was, ik wist niet uit welke missie hij kwam, je moet trouwens niet op een foto kijken maar hem in het echt zien anders weet je hetniet, ben het gisteren nog is gaan checken trouwens. Ik moet en ga je gelijk geven want die Grijze Banshee met Blauwe streep is dus zeldzaam ( denk ik ) C G zet hem er nog niet bij want ik ga met de speciale banshee de Kloon-truck even proberen. Bewerkt: 1 augustus 2009 door Tommy-Vercetti
Phoenyxar Geplaatst: 1 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2009 Nog eentje, als je bij de missie 'Meltdown' staat er wanneer je die personen moet achtervolgeneen grijze Banshee ter beschikking met een Groen-Blauwe streep. Die 'Groen/Blauwe' streep is toch echt zwart hoor als ik heb goed heb? Maar ik heb die Banshee zelf opgeslagen na de missie omdat ik al dacht dat hij zeldzaam was, ik wist niet uit welke missie hij kwam, je moet trouwens niet op een foto kijken maar hem in het echt zien anders weet je hetniet, ben het gisteren nog is gaan checken trouwens. Ik moet en ga je gelijk geven want die Grijze Banshee met Blauwe streep is dus zeldzaam ( denk ik ) C G zet hem er nog niet bij want ik ga met de speciale banshee de Kloon-truck even proberen. Cuban is op vakantie , het is een Blauwe streep die als hij met licht wordt ingevallen wat groen gaat zien, dus parel-lak, ook is blauw al zowieso geen kleur voor een streep op een Banshee .
Recommended Posts