Tommy-Vercetti Geplaatst: 1 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2009 Nog eentje, als je bij de missie 'Meltdown' staat er wanneer je die personen moet achtervolgeneen grijze Banshee ter beschikking met een Groen-Blauwe streep. Die 'Groen/Blauwe' streep is toch echt zwart hoor als ik heb goed heb? Maar ik heb die Banshee zelf opgeslagen na de missie omdat ik al dacht dat hij zeldzaam was, ik wist niet uit welke missie hij kwam, je moet trouwens niet op een foto kijken maar hem in het echt zien anders weet je hetniet, ben het gisteren nog is gaan checken trouwens. Ik moet en ga je gelijk geven want die Grijze Banshee met Blauwe streep is dus zeldzaam ( denk ik ) C G zet hem er nog niet bij want ik ga met de speciale banshee de Kloon-truck even proberen. Cuban is op vakantie , het is een Blauwe streep die als hij met licht wordt ingevallen wat groen gaat zien, dus parel-lak, ook is blauw al zowieso geen kleur voor een streep op een Banshee . En dan al helemaal een grijze Ontopic: Ik heb nu de Xbox aan staan en ga die missie een op mijn andere savegame spelen. Informatie volgt.
Phoenyxar Geplaatst: 1 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2009 We zullen afachten dit is men enige zeldzame auto op men parkeerplaatsen trouwens , P.S.: Tommy, kan je misschien per PB je E-Mail sturen naar mij of Cuban(maar die is op vakantie)?
Tommy-Vercetti Geplaatst: 1 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2009 We zullen afachten dit is men enige zeldzame auto op men parkeerplaatsen trouwens ,P.S.: Tommy, kan je misschien per PB je E-Mail sturen naar mij of Cuban(maar die is op vakantie)? E-mail heb ik niet en MSN is gecrasht. maar ik kan natuurlijk MSN opnieuw maken alleen lukt dat niet altijd. OT: ik kan de Banshee met blauwe streep niet in het verkeer vinden dus hij lijkt me wel zeldzaam
Phoenyxar Geplaatst: 1 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2009 (bewerkt) We zullen afachten dit is men enige zeldzame auto op men parkeerplaatsen trouwens ,P.S.: Tommy, kan je misschien per PB je E-Mail sturen naar mij of Cuban(maar die is op vakantie)? E-mail heb ik niet en MSN is gecrasht. maar ik kan natuurlijk MSN opnieuw maken alleen lukt dat niet altijd. OT: ik kan de Banshee met blauwe streep niet in het verkeer vinden dus hij lijkt me wel zeldzaam Oke, die mag er dus bij als Cuban terug is, probeer anders is voor MSN, mocht het dan niet lukken hebben we pech . Edit: In de 'eerste' missie voor Hossan zal je de ontsnappende zien ontsnappen in een variant van deze Banshee: ook grijs maar dan ipv een blauw-groene lijn een blauw-zwarte lijn . Bewerkt: 3 augustus 2009 door Hearv94
Phoenyxar Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2009 (Dubbelposten mag toch na 24 uur?) Misschien had ik die vraag gewoon in een nieuw postje moeten steken: klopt het wat ik zeg, rijdt hij altijd weg met een Grijze-BlauwZwarte Banshee?
Tommy-Vercetti Geplaatst: 4 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2009 (Dubbelposten mag toch na 24 uur?)Misschien had ik die vraag gewoon in een nieuw postje moeten steken: klopt het wat ik zeg, rijdt hij altijd weg met een Grijze-BlauwZwarte Banshee? Yo Hearv94. De man die geld van Hossan heeft rijd inderdaad weg in een Grijze Banshee met een Blauw-Zwarte streep. Alleen ben ik die ook wel eens op straat tegengekomen volgens mij.
Phoenyxar Geplaatst: 4 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2009 (Dubbelposten mag toch na 24 uur?)Misschien had ik die vraag gewoon in een nieuw postje moeten steken: klopt het wat ik zeg, rijdt hij altijd weg met een Grijze-BlauwZwarte Banshee? Yo Hearv94. De man die geld van Hossan heeft rijd inderdaad weg in een Grijze Banshee met een Blauw-Zwarte streep. Alleen ben ik die ook wel eens op straat tegengekomen volgens mij. Lijkt me wel raar, zou toch zeldzaam moeten zijn aangezien dat hij er in wegvlucht dus dan zou het een special car moeten zijn.
Tommy-Vercetti Geplaatst: 4 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2009 (bewerkt) (Dubbelposten mag toch na 24 uur?)Misschien had ik die vraag gewoon in een nieuw postje moeten steken: klopt het wat ik zeg, rijdt hij altijd weg met een Grijze-BlauwZwarte Banshee? Yo Hearv94. De man die geld van Hossan heeft rijd inderdaad weg in een Grijze Banshee met een Blauw-Zwarte streep. Alleen ben ik die ook wel eens op straat tegengekomen volgens mij. Lijkt me wel raar, zou toch zeldzaam moeten zijn aangezien dat hij er in wegvlucht dus dan zou het een special car moeten zijn. Niet alle vluchtauto's zijn rare cars Ontopic: de Super GT uit Union Drive heeft een speciale glans. Bewerkt: 4 augustus 2009 door Tommy-Vercetti
Phoenyxar Geplaatst: 4 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2009 Niet alle vluchtauto's zijn rare carsOntopic: de Super GT uit Union Drive heeft een speciale glans. De Super GT uit Union Drive is al vernoemd , maar vaak zijn het zeldzame of eenmalige .
Cash Geplaatst: 5 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2009 Eén van de drugs delivery's van Little Jacob is met een roestige Emperor met felgroen dak.
Phoenyxar Geplaatst: 5 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2009 Eén van de drugs delivery's van Little Jacob is met een roestige Emperor met felgroen dak. Deze Emperor? De foto is niet zo duidelijk maar ziet er wel niet zo groen uit .
Cash Geplaatst: 5 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2009 Eén van de drugs delivery's van Little Jacob is met een roestige Emperor met felgroen dak. Deze Emperor? De foto is niet zo duidelijk maar ziet er wel niet zo groen uit . Dat is em. Het is ook afhankelijk van het weer hoe je de kleur ziet.
Phoenyxar Geplaatst: 5 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2009 Eén van de drugs delivery's van Little Jacob is met een roestige Emperor met felgroen dak. Deze Emperor? De foto is niet zo duidelijk maar ziet er wel niet zo groen uit . Dat is em. Het is ook afhankelijk van het weer hoe je de kleur ziet. Ja, hij is nogal donker, maar ik zie er wel een groene tint in .
Tommy-Vercetti Geplaatst: 5 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2009 Dan heb je ook nog een Roestige zwarte Vigero en Sabre. Die je als 'Beater' buitenom niet ziet. Hetzelfde geld voor de Emperor.
Phoenyxar Geplaatst: 5 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2009 Dan heb je ook nog een Roestige zwarte Vigero en Sabre.Die je als 'Beater' buitenom niet ziet. Hetzelfde geld voor de Emperor. Ja, Beaters altijd> roestig rood-grijs.
Recommended Posts