Jump to content

Chipszak dingetjes


Thabit

Recommended Posts

  • Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Thabit

    5

  • need my speed

    5

  • Scott16

    2

  • MrKooKie

    2

Altijd een goed verkopende onzin. Flippo's waren toen ze dat erin deden een grote hit op de basisscholen. M'n ma werkt bij lay's/smitch dus dat zit wel knor. ( heb er alweer teveel terwijl ik ze niet spaar )

Bewerkt: door Sasuke
Link to comment
Delen op andere websites

deze keer iets van klikkers, super irritant, iedereen klikt ze bij je oor en je schrikt je rot.... ik spaar ze niet, die chipszak zooi worden steeds rage's wordt er gek van...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik eet geen chips meer, komt door die zooi die er word ingestopt. :angry: Die klik dingen zijn tot u toe het ergste, ik geloof dat het iets van Megaman heet ofzo.

Klik, klak, BOEM! Meester, hij sloeg me.

Vind je het gek? Ik word er echt gek van van die klik dingen. :angry:

Link to comment
Delen op andere websites

Ze zijn niet echt bedoeld voor dat klikken, je moet 1 in de lucht gooien, de ander doet het ook, en dan welke op de achterkant neerkomt heeft gewonnen. Als ze allebei op de achterkant komt, heeft degene met het meeste punten gewonnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ze zijn niet echt bedoeld voor dat klikken, je moet 1 in de lucht gooien, de ander doet het ook, en dan welke op de achterkant neerkomt heeft gewonnen. Als ze allebei op de achterkant komt, heeft degene met het meeste punten gewonnen.

Wat een spel, dat is het zelfde als touwtje trekken zonder touw ofzo, echt dom.

Link to comment
Delen op andere websites

ik word er ziek  van je zit chips te eten en dan bijt je ineens op zo'n hard*** ding

ik zou dan wel ff naar de huisarts gaan...jiij kan het verschil tussen chips en plastic niet onderscheiden :puh: .

maar goed waar maken jullie je druk om...je kan ook gewoon een huismerk chips zak kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

maakt mij niet uit of die dingen er in zitten of niet

geen last van ;)

Inderdaad.. zie het probleem niet zo. Als je ze niet leuk vind gooi je ze toch gewoon linea recta in de vuilnisbak.. Probleem opgelost. Zijn wel ergere dingen om je druk over te maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...