Jump to content

Chipszak dingetjes


Thabit

Recommended Posts

  • Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Thabit

    5

  • need my speed

    5

  • Scott16

    2

  • MrKooKie

    2

ik word er ziek  van je zit chips te eten en dan bijt je ineens op zo'n hard*** ding

ik zou dan wel ff naar de huisarts gaan...jiij kan het verschil tussen chips en plastic niet onderscheiden :puh: .

maar goed waar maken jullie je druk om...je kan ook gewoon een huismerk chips zak kopen.

Maar vaak is het huismerk niet te vreten. ;)

Maar ja ik maak me er niet druk om. Die flippo's vond ik vroeger wel leuk.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik koop zelf ook altijd de Lay's chips.

En met die soort flipo's zit ik een beetje mee te spelen. :puh:

Ik buig ze een heel klein stukje krom en dan kan je er lekker mee ''Klikken’’.

Maar na een tijdje geef ik ze allemaal aan mijn kleine zusje.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik spaarde vroeger flippo's heb ze nog wel ergens liggen in een map. Dat vond ik nog wel leuk dat was volgens mij in groep 8. en dat is alweer 9 jaar geleden.

Ik eet tegenwoordig eigenlijk weinig chips dus heb er geen last van.

Link to comment
Delen op andere websites

jullie snappen toch wel dat die dingetjes erin zitten om te verkopen omdat die kindjes uit de lagere school ze verzamelen

Euh, ik zit in groep 6 en ik vervloek die k*t dingen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik groep 7 en hetzelfde als Need my Speed.

Maar huismerk is niet lekker!

Dit is zo'n beetje een namaak van de Flippo's, maar dan met monsters!

Bewerkt: door Thabit
Link to comment
Delen op andere websites

ach voor even is het leuk het was een rage in de jaren 90, het boeit me niet zo wat er in zit mij gaat het erom wat erin zit niet of ik een goede flippo krijg of zoiets

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb er geen last van, als ik ze tegen kom stuiter ik ddat ding door de huiskamer. En de volgende dag raap ik ze weer bijelkaar voor me neefje. Die spaart die dingen ofzo.

Link to comment
Delen op andere websites

maar goed waar maken jullie je druk om...je kan ook gewoon een huismerk chips zak kopen.

Doe ik zelf ook altijd.

Edah paprika chips is echt lekker, die zak met blauwe en doorzichtige gedeelte's.

Link to comment
Delen op andere websites

maar goed waar maken jullie je druk om...je kan ook gewoon een huismerk chips zak kopen.

Doe ik zelf ook altijd.

Edah paprika chips is echt lekker, die zak met blauwe en doorzichtige gedeelte's.

Ik heb altijd zoiets van, als je eet eet dan met stijl. En huismerk begin ik niet aan. (Kan iemand die kaviaar doorgeven?) :lol: ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

die dingen di moeten nog wel ergens door het huis liggen. mischien zelfs wel buiten het huis.

ik stop altijd dingen onbewust in mijn broekzak

en anders liggen ze de rest van de maand op tafel weg te "rotten" (om het maar zo te zeggen' :puh:

of ze maken een enkele reis naar de vuilnisbak

of mijn broer stampt ze plat. en als er een dom klasgenootje van mij is dieze spaart geef ik gewoon de prak die nog over is. (of ze nou nog heel zijn of niet)

of we gaan er mee overgooien.

of wat we ook wel doen. een beetje kwijl erop en we plakken ze aanelkaar.

der gebeurt bij ons eigenlijk van alles mee, behalve wat de bedoeling ervan is :ph34r:

en wat die huismerk chips betrefd. ze zijn nou de lekkerste niet maar ik vind t niet erg om ze te eten.

oene :blink:

Link to comment
Delen op andere websites

Vroeger was ik ook helemaal gek van die flippo's.

Ik kocht zelfs die zakken chips alleen voor die dingen. :puh:

Ik eet altijd gewoon Naturel chips van Lays.

Die dingen graai ik er meteen uit en geef ze een m'n zusjes voordat ik er in stik. :blink:

Huismerk chips eet ik maar zelden, af en toe een zak halen als ik tussenuur heb ofzo. :rolleyes:

Link to comment
Delen op andere websites

jullie snappen toch wel dat die dingetjes erin zitten om te verkopen omdat die kindjes uit de lagere school ze verzamelen

Euh, ik zit in groep 6 en ik vervloek die k*t dingen.

Dat is stoer doen..

Want vroeger vond iedereen die dingen helemaal geweldig, en naarmate je ouder word worden ze saai, dat is begrijpelijk..

Maar dan moet je nog niet zo'n grote mond hebben dat je stoer bent omdat je dat ***dingen vind ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Chips is lekker, en de speeltjes die erin zitten vind ik niet irritant je haalt ze er gewoon eruit als je ze ziet.

Vroeger was ik helemaal verslaafd aan flippo's terwijl er maar 2 in zaten in zo'n hele grote zak.

Ik vroeg zelfs aan mijn moeder of ze zo'n hele grote chips zak wou kopen met allemaal van die kleine zakjes erin omdat daar meer flippo's in zaten lol. :lol:

Ik heb nog een zak met 1000 flippo's in mijn kast, die had ik ik toen allemaal getelt en bewaard.

Maja kortom chips moet gewoon van die speeltjes hebben bijna iedereen vind het wel leuk als ze zo'n speeltje er in vinden, en dan effe kijken en leg je het op tafel bijvoorbeeld.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...